Ik had dat in de VS. Dat je op vrijdagavond, zaterdag en zondag op de bank naar het honkbal kon kijken. Heerlijk ontspannend was dat. Hier in Japan is het honkbal een stuk minder interessant. Ben dan ook op Nederlands voetbal overgestap, wat wat lastig is, omdat bijna alle wedstrijden rond 4 uur 's nachts worden gespeeld. Ja, daar blijf ik voor op. Ontspannend is anders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:41 schreef breaky het volgende:
Verwarrend, maarja, weekend is ook maar een term natuurlijk.
Juist in het weekend heb ik soms wat heimwee gevoelens naar Nederland. Dan mis ik de culturele uitjes, bioscoop, op zaterdag door de stad slenteren, lekkere patat etc.
Of gewoon op de bank met een nieuw boek, kat slapend naast je, en een kop dampende thee...
Wij hebben netflix. Ik kan niet meer tegen reclames...quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef Individual het volgende:
Ik heb de kabel de deur uitgedaan en heb al jaren geen tv meer.
Er was ook niets meer fatsoenlijks op tv, zelfs niet op de BBC die geen reclames doet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wij hebben netflix. Ik kan niet meer tegen reclames...
Brein is nog niet in deze contreiien doorgedrongenquote:
Ah...een beamer? Helaas heb ik maar een klein bedrag beschikbaar voor een TV. Iets van maximaal 300 euro...quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:15 schreef Individual het volgende:
Films, series, documentaires, muziekvideo's kijk ik wel vanaf de computer.
[ afbeelding ]
Hier ook nog nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:26 schreef breaky het volgende:
[..]
Brein is nog niet in deze contreiien doorgedrongen
Mijn dochter heeft dat erg. Die kon in Thailand ook de airco een graadje lager zetten als het regende, zodat het net een Nederlandse regenachtige dag leek. Pyjama aan, kopje thee, boekje.... kind gelukkigquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:41 schreef breaky het volgende:
Of gewoon op de bank met een nieuw boek, kat slapend naast je, en een kop dampende thee...
Uhuhquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef breaky het volgende:
Ach na een maandje weet je niet beter... Dan raak je weer in de war als je in NL bent.
Ze zijn goedkoper dan je denkt. Goedkoper dan een flat screen tv vaak. Je moet er alleen een goede muur voor hebben (of scherm). 300 Euro moet prima lukken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:28 schreef breaky het volgende:
[..]
Ah...een beamer? Helaas heb ik maar een klein bedrag beschikbaar voor een TV. Iets van maximaal 300 euro...
De muur dat is een probleem...en denk dat mijn wederhelft ook niet al te blij zal zijn... :pquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef Individual het volgende:
[..]
Ze zijn goedkoper dan je denkt. Goedkoper dan een flat screen tv vaak. Je moet er alleen een goede muur voor hebben (of scherm). 300 Euro moet prima lukken.
"midden naughties"?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:33 schreef Individual het volgende:
Zo lang je maar internet hebt, heb je de wereld.
In de midden jaren 90 vroeg ik m'n ouders om internet, maar dat was maar een hype en onnodig. Toen midden naughties vertelde ik m'n vader dat ie zeldzame boeken kon kopen op het internet. Toen was ie om. Nu gebruikt ie naast het kopen van boeken het internet ook voor veel andere dingen.
M'n moeder moest niks van die lichtkooierij hebben ..totdat ik haar een ipad gaf. Zij is nu ook helemaal om.
Ze hebben nu zelfs facebook en skype!
..niet dat ze minder boeken kopen en het huis staat voller dan ooit. In de vroege jaren 80 hebben ze de boeken eens geteld en dat waren er toen 20.000. Nu zijn het er denk ik wel 3x of 4x zoveel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |