volgens mij zit het halve KAA SC topic in NL....yours truly en volgens mij komt MoBlo dit weekend ook overquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:34 schreef Individual het volgende:
Deze kaaskop zit in Nederland en gaat morgen naar de supermarkt om Nederlandse mayo, curry, bokkepootjes, mergpijpjes, etc te kopen voor de vlucht terug naar huis op vrijdag.> [ afbeelding ]
Kaas en worst van de boer heb ik al.
ben vanmiddag ook vanuit Schoorl "binnendoor" terug naar Enkhuizen gereden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef flipsen het volgende:
Totdat we in Zuid Limburg op de bonnefooi gingen touren door allerlei gehuchtjes in over stille landweggetjes![]()
Ik niet en heb voorlopig ook geen plannen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij zit het halve KAA SC topic in NL....yours truly en volgens mij komt MoBlo dit weekend ook over
Ik niet dit weekend maar volgend, voor een bruiloft..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij zit het halve KAA SC topic in NL....yours truly en volgens mij komt MoBlo dit weekend ook over
En dan een maand later nog een keer, weer voor een bruiloft. En dan twee weken later nog een keer, dat had ik in april al geboekt, voordat de bruiloften in zicht kwamenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik niet dit weekend maar volgend, voor een bruiloft..
Eens. Hele rare opmerkingen, en weinig behulpzaam.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Goede voetballer, maar een beetje in de war.
Als het weer ok is welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben vanmiddag ook vanuit Schoorl "binnendoor" terug naar Enkhuizen gereden.
Na al die jaren in het buitenland kijk ik echt als tourist naar Nederland en ja, wat is Nederland dan toch mooi (als je het tenminste wilt zien)
Drie keer raden waar 'ie tegenwoordig woont....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Goede voetballer, maar een beetje in de war.
Maar dat mag geen reden zijn om zo grof te bashen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens. Hele rare opmerkingen, en weinig behulpzaam.
Inderdaad, en ze hebben er zin in, al is m'n schoonmoeder wel een tikkie zenuwachtig aan het worden. Ze heeft al wel eerder gevlogen, korte stukjes naar bv. Melbourne, dus zo lang in het vliegtuig zal wel niet in de kouwe kleren gaan zitten. Het helpt ook niet dat ze steeds Air Crash Investigation kijkt... Lolquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe, nu is dan over de grens wel meteen het continent verlaten, dus dan maar meteen goed doen?
Goede reis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 05:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wekker om 3am is toch echt onmenselijk
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als je naar NZ gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |