Ik dacht dat je als Noor nooit Nederlands als 2de nationaliteit kon krijgen omdat ze beiden een verdrag hebben dat dat uitsluit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef Fogel het volgende:
Mijn kinderen hebben uitsluitend een Noors paspoort. Is het makkelijkst. Als ze willen kunnen we tot hun 18e nog altijd een keer de ambassade bezoeken.
We kijken naar de toekomst.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:00 schreef Gaoxing het volgende:
Ik begrijp dat we je mogen feliciteren?
Tot je 18e kan je beide nationaliteiten hebben, daarna moet je kiezen zover ik begrepen heb.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je als Noor nooit Nederlands als 2de nationaliteit kon krijgen omdat ze beiden een verdrag hebben dat dat uitsluit.
Dan lees ik dit verkeerd: Dual nationality:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tot je 18e kan je beide nationaliteiten hebben, daarna moet je kiezen zover ik begrepen heb.
quote:You will not lose your Dutch nationality:
if ....
NB: The above exceptions do not apply in all cases. For example, under the provisions of a convention on the prevention of multiple nationality,* they do not apply if you acquire the nationality of Austria, Belgium**, Denmark, Luxembourg*** or Norway. Before applying for another nationality, ask a representative of the Embassy of the Kingdom of the Netherlands or Consulate-General whether you will lose your Dutch nationality.
De dag het het relevant gaat worden zoek ik het wel uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan lees ik dit verkeerd: Dual nationality:
[..]
Dat is inderdaad de handigste optie, maar postnatale abortus is verboden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen. Kinderen hinderen.
Bij jou gaan de eierstokken tzt ook nog wel rinkelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen. Kinderen hinderen.
Moslim dating?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:24 schreef Individual het volgende:
Ik kreeg veel moslim dating site reclames. Komt natuurlijk omdat ik druk op zoek ben naar een gesluierde dame.
Nu is het:
[ afbeelding ]
tja moblo die dingen moet je allemaal missen nu
Nederlandse echtscheidingsadvocaten? In je buitenland?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moslim dating?Ik heb òf Aziatische dames, òf oost-Europese dames, òf Nederlandse echtscheidingsadvocaten
Ja, snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Nederlandse echtscheidingsadvocaten? In je buitenland?
Wel een mooie mix trouwens. Schop je je Nederlandse kortharige trut de deur uit en neem je een Oost Europese.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:04 schreef Barbusse het volgende:
Oh, nu denkt iedereen dat ik een vuige vreemdganger ben natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |