Zo zag de eettafel er hier ook uit tot gisteravondquote:Op donderdag 5 september 2013 11:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alleen het kantoor zelf laat wat te wensen over, qua organisatie:
[ afbeelding ]
Een bureau is als je hersenenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:07 schreef Barbusse het volgende:
Oi, hoe kun je werken in zo'n zooi?
Mijn bureau heeft drie schermen en totaal nergens papier. 1 pen, maar die is alleen om op te kauwen. 2 TV-schermen boven me. Wat zegt dat over mij?quote:
Ik hoorde het juist tegengesteld: een helder hoofd heeft geen netjes bureau nodigquote:
Ik ben geen psycholoog.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn bureau heeft drie schermen en totaal nergens papier. 1 pen, maar die is alleen om op te kauwen. 2 TV-schermen boven me. Wat zegt dat over mij?
Ik heb dat probleem nietquote:Op donderdag 5 september 2013 15:37 schreef flipsen het volgende:
Nog even terug naar dat lijstje met landen, bizar dat Chili in de top 10 staatAls er één volk in Zuid Amerika is dat gesloten is, dan zijn het toch wel Chilenen
Welk land?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:58 schreef Individual het volgende:
Mijn 'bureau' vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mooi opgeruimd is het niet?
onbekend maakt onbemind....quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:59 schreef El_Matador het volgende:
Xtreem, breaky, nog even over Azie... het trekt me een beetje door het duiken (Thailand, Filipijnen), en het eten. Qua cultuur absoluut niet.
Smaak, persoonlijk. Ooit wel es, maar heb er nu geen enorme drive naartoe.
Grappig vind ik dat,altijd al een sterke intresse gehad in Azie,met name China maar mij boeit Afrika helemaal niet....of het zou mijn verlangen moeten zijn om te kunnen hardlopen als een Keniaan maar daar blijft het wel bijquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:59 schreef El_Matador het volgende:
Xtreem, breaky, nog even over Azie... het trekt me een beetje door het duiken (Thailand, Filipijnen), en het eten. Qua cultuur absoluut niet.
(Zuidelijk) Afrika boeit me best wel eigenlijk. Schitterende natuur. Fascinerend als die lui van Top Gear daar naar toe gaan. Vooral die aflevering waarbij ze door Rwanda gaan. Kippenvel. Het Midden-Oosten heeft wat dat betreft ook wel wat, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Grappig vind ik dat,altijd al een sterke intresse gehad in Azie,met name China maar mij boeit Afrika helemaal niet....of het zou mijn verlangen moeten zijn om te kunnen hardlopen als een Keniaan maar daar blijft het wel bij
Hmmm wat bedoel je precies met cultuur? Wat denk je dat het grote verschil zal zijn?quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:59 schreef El_Matador het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |