Well, if you ever find yourself washed on the shores if this rock you know where to find mequote:Op donderdag 5 september 2013 08:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Backpacken yes. Couchsurfen deed ik al, niet surfen, wel meeten en feesten.
Jep, het is genoeg. Nog ffies en ik ben een vrij man, los van ultrakapitalisten. Zie FB-status.
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:17 schreef Lyrebird het volgende:
Wordt 't niet eens tijd voor een paar koters, EM?
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef Fogel het volgende:
Wat is het toch met de kindervragen de laatste tijd!?
Laat mensen dat gewoon zelf zeggen/bepalen.
Dat kan ook als ik 45 ben, heb geen haast. Wil ze absoluut, maar waarom nu?quote:Op donderdag 5 september 2013 09:17 schreef Lyrebird het volgende:
Wordt 't niet eens tijd voor een paar koters, EM?
Duiken en warm weer is hier ook meer dan genoeg van hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 09:15 schreef El_Matador het volgende:
geniaal!
"Gelieve niet te dansen, niet eens proberen..."
ehhh, dat gaat niet. Maar wees gerust, ik dans niet als de gemiddelde Nederlander.
Dank Barb'! Ik weet je te vinden, maar het zal eerder Centraal-Amerika en Caribe worden. Ik wil duiken, warm weer en dat soort dingen... Ken van Caribe alleen Cuba, San Andres en Trinidad, nu de rest nog...
Mijn zusje begon er al over inderdaad. Hormonen, natuurlijk, met 7 maanden zwangerschap.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]Het zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. Projectie.
Mijn reactie toen mijn zus vroeg wanneer ik er eens zou gaan beginnen:quote:Op donderdag 5 september 2013 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]Het zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. Projectie.
Absoluut; alles hangt af van contacten in Latijns-Amerika. Het was zelfs de reden om naar Aachen te verhuizen; omdat ze contacten hadden in Zuid-Amerika. Daar was ik meer dan open over in mijn sollicitatie en het is allemaal erg mooi gelopen...quote:Op donderdag 5 september 2013 09:47 schreef Barbusse het volgende:
Alleen iets daadwerkelijk vinden daar is vrijwel onmogelijk vanaf hier.
Jij lijkt nog op Donnie Darko ook...quote:Op donderdag 5 september 2013 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn reactie toen mijn zus vroeg wanneer ik er eens zou gaan beginnen:
[ afbeelding ]
That's just because I'm wearing an awesome man-suit.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij lijkt nog op Donnie Darko ook...
Dat dus. Ik denk dat als iedereen eens een tijdje ergens als allochtoon zou wonen, mensen een stuk toleranter zouden zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:13 schreef elvy het volgende:
...maar heb daar verder geen last van, en het ís natuurlijk gewoon ook zo.
De eerste jaren wilde ik heel erg géén tourist/ buitenlander/ allochtoon zijn, maar hoe langer ik hier zit hoe meer ik besef dat je dat nou eenmaal gewoon altijd zult blijven, en dat dat eigenlijk ook helemaal niet uitmaakt.
Flinke stappen EM....!quote:Op donderdag 5 september 2013 09:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut; alles hangt af van contacten in Latijns-Amerika. Het was zelfs de reden om naar Aachen te verhuizen; omdat ze contacten hadden in Zuid-Amerika. Daar was ik meer dan open over in mijn sollicitatie en het is allemaal erg mooi gelopen...
Duiken op Malta lijkt me prima, maar dan alleen als ik voor een paar weken naar Europa kom. Eerst Caribe en Centraal-Amerika, dan het WK in Brazilie en daarna plak ik er nog wel Europa aan vast... maar vanwege de huidige situatie helaas op de lange baan geschoven. Kan niet bij de presentatie zijn van het eerste boek waar ik veelvuldig in voor kom. Ook niet bij de eerste platenhoes die ik op ga sieren. En ook mijn neefje/nichtje moet mij nog even op zich laten wachten.
Ergens augustus 2014. En anders in Costa Rica...
Meteen ook de feel van een universiteitsstadquote:Op donderdag 5 september 2013 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Inderdaad mooi, Fogel!
Ik heb geloof ik het beste kantoor van deze stad. Aan de rivier, midden in het centrum en zicht op de grootste cathedraal van scandinavie:
[ afbeelding ]
alleen het kantoor zelf laat wat te wensen over, qua organisatie:quote:Op donderdag 5 september 2013 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meteen ook de feel van een universiteitsstad
Zo zag de eettafel er hier ook uit tot gisteravondquote:Op donderdag 5 september 2013 11:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alleen het kantoor zelf laat wat te wensen over, qua organisatie:
[ afbeelding ]
Een bureau is als je hersenenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:07 schreef Barbusse het volgende:
Oi, hoe kun je werken in zo'n zooi?
Mijn bureau heeft drie schermen en totaal nergens papier. 1 pen, maar die is alleen om op te kauwen. 2 TV-schermen boven me. Wat zegt dat over mij?quote:
Ik hoorde het juist tegengesteld: een helder hoofd heeft geen netjes bureau nodigquote:
Ik ben geen psycholoog.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn bureau heeft drie schermen en totaal nergens papier. 1 pen, maar die is alleen om op te kauwen. 2 TV-schermen boven me. Wat zegt dat over mij?
Ik heb dat probleem nietquote:Op donderdag 5 september 2013 15:37 schreef flipsen het volgende:
Nog even terug naar dat lijstje met landen, bizar dat Chili in de top 10 staatAls er één volk in Zuid Amerika is dat gesloten is, dan zijn het toch wel Chilenen
Welk land?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:58 schreef Individual het volgende:
Mijn 'bureau' vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mooi opgeruimd is het niet?
onbekend maakt onbemind....quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:59 schreef El_Matador het volgende:
Xtreem, breaky, nog even over Azie... het trekt me een beetje door het duiken (Thailand, Filipijnen), en het eten. Qua cultuur absoluut niet.
Smaak, persoonlijk. Ooit wel es, maar heb er nu geen enorme drive naartoe.
Grappig vind ik dat,altijd al een sterke intresse gehad in Azie,met name China maar mij boeit Afrika helemaal niet....of het zou mijn verlangen moeten zijn om te kunnen hardlopen als een Keniaan maar daar blijft het wel bijquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:59 schreef El_Matador het volgende:
Xtreem, breaky, nog even over Azie... het trekt me een beetje door het duiken (Thailand, Filipijnen), en het eten. Qua cultuur absoluut niet.
(Zuidelijk) Afrika boeit me best wel eigenlijk. Schitterende natuur. Fascinerend als die lui van Top Gear daar naar toe gaan. Vooral die aflevering waarbij ze door Rwanda gaan. Kippenvel. Het Midden-Oosten heeft wat dat betreft ook wel wat, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Grappig vind ik dat,altijd al een sterke intresse gehad in Azie,met name China maar mij boeit Afrika helemaal niet....of het zou mijn verlangen moeten zijn om te kunnen hardlopen als een Keniaan maar daar blijft het wel bij
Hmmm wat bedoel je precies met cultuur? Wat denk je dat het grote verschil zal zijn?quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:59 schreef El_Matador het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |