Ja best wel. Ik heb al met verjaardagen dat ik na een paar uurtjes weer naar huis wil omdat ik dan rust nodig hebquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Hehe nice man! Maar neh het valt wel mee, ik slik sowieso de hele zomer al geen meds dus ben wel weer een beetje gewend aan drukte in m'n hoofd inmiddels.En daarbij heb ik ook vaak genoeg daar gewoon in het gras gechilld en ben ik verder wel gewend aan grote druktes, ga vrij veel naar grote feesten en werk in de horeca, wat ook soms flink stressen is. Valt wel mee dus, heb jij daar wel last van dan?
Als ik vertel hoe lang helemaal, maar is fijn om je hoofd leeg te makenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doucht 2 keer per dag? Dure jongen
Oké, nouja dan zou ik er eerst een keer heen gaan en daarna oordelen, want het is echt heel anders dan je denkt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeTwee keer Werchter twee keer Pukkelpop nu.
Je staat dan echt een uur onder de douche per keer?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik vertel hoe lang helemaal, maar is fijn om je hoofd leeg te maken
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je staat dan echt een uur onder de douche per keer?
ADHD dan weer wel, maar kende ADD echt niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggenVerbaas me daar alleen over.
Dan verschillen we daar wel inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb al met verjaardagen dat ik na een paar uurtjes weer naar huis wil omdat ik dan rust nodig heb
Ik heb zelfs niks er tegen hoorquote:
Is praktisch het zelfde, maar je bent aan de buitenkant wat minder hyperactief, that's all.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:43 schreef aeque het volgende:
[..]
ADHD dan weer wel, maar kende ADD echt niet.
Het is letterlijk adhd zonder de H (hyperactiviteit)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:43 schreef aeque het volgende:
[..]
ADHD dan weer wel, maar kende ADD echt niet.
Dat zou heel goed kunnen, hoor. Dat geef ik meteen toe. Maar momenteel trekt het me totaal niet aan, terwijl dat voor veel andere festivals wel geldt. En het is toch een hoop geld dus ik zie het wel gebeuren dat tenzij een super epische line-up ik niet op Lowlands kom.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, nouja dan zou ik er eerst een keer heen gaan en daarna oordelen, want het is echt heel anders dan je denkt.
Pinkpop trekt mij ook niet zo, één keer een dag geweest, en dat was best leuk hoor, maar nouja ik weet niet, toch niet mijn ding. Te geforceerd ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, hoor. Dat geef ik meteen toe. Maar momenteel trekt het me totaal niet aan, terwijl dat voor veel andere festivals wel geldt. En het is toch een hoop geld dus ik zie het wel gebeuren dat tenzij een super epische line-up ik niet op Lowlands kom.
Pinkpop is nog erger trouwens. Daar ga ik echt niet heen tenzij ze Radiohead boeken. En dan een dagkaart.
dat is verslaafd al heb ik nu ook al zin wanneer ik weer mag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niks er tegen hoor![]()
Wel tegen mensen die standaard drugs gebruiken elke keer als ze uitgaan of festival shit omdat ze het anders niet `gezellig'' kunnen hebben. Beetje jammer vind ik dat.
Ik ben best introvert ja en heel, heel heel erg prikkelgevoelig en hoogsensitief dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan verschillen we daar wel inmaar ik ben een heel extrovert persoon, en jij misschien wat minder. Ik moet wel zeggen dat ik echt extreem moe ben, maar dat komt meer door het zware slaapgebrek denk ik.
Ik heb zin in jonkoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is verslaafd al heb ik nu ook al zin wanneer ik weer mag.
Tsja, voor hun is het geen verslaving want ze kunnen makkelijk zonder. Maar een feestje zonder pil moeten ze niet aan denkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is verslaafd al heb ik nu ook al zin wanneer ik weer mag.
Waarom herken ik mij in veel dingen op de wiki pagina...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is letterlijk adhd zonder de H (hyperactiviteit)
Daar zal het aan liggenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben best introvert ja en heel, heel heel erg prikkelgevoelig en hoogsensitief dus
Omdat 99 procent van Nederland dat doet uit symptomen uit internet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom herken ik mij in veel dingen op de wiki pagina...
Veel te commercieel. Werchter heeft dat ook een beetje, trouwens. Veel grote namen, weinig podia = altijd overal druk. En dan ook nog weinig tegenover elkaar geprogrammeerd waardoor er dus ongeacht je muzieksmaak gaten in de dag vallen. Op festivals als Pukkelpop en Lowlands is ten minste altijd wat te zienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Pinkpop trekt mij ook niet zo, één keer een dag geweest, en dat was best leuk hoor, maar nouja ik weet niet, toch niet mijn ding. Te geforceerd ofzo.
Het zijn kenmerken die veel mensen wel (eens) hebben, dan heb je niet meteen ad(h)d, maar pas als het je echt gaat belemmeren in je dagelijks leven moet je misschien even op de ggz afstappenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom herken ik mij in veel dingen op de wiki pagina...
Pfff, dan lijken festivals me echt een hel. Jij wilde toch naar Sziget?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb al met verjaardagen dat ik na een paar uurtjes weer naar huis wil omdat ik dan rust nodig heb
Precies, dat vind ik niet tof. Op Lowlands ben ik gewoon heel vaak langs random podia gelopen en blijven plakken omdat het wel lekker klonk. Daarnaast heb je ook nog zoveel andere activiteiten om te ondernemen, heel leuk allemaal, en pinkpop heeft dat niet zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel te commercieel. Werchter heeft dat ook een beetje, trouwens. Veel grote namen, weinig podia = altijd overal druk. En dan ook nog weinig tegenover elkaar geprogrammeerd waardoor er dus ongeacht je muzieksmaak gaten in de dag vallen. Op festivals als Pukkelpop en Lowlands is ten minste altijd wat te zien
Wellicht jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Daar zal het aan liggenIk heb ook wel meer een combi van adhd en add, in principe add maar ook wel wat hyperactieve trekjes (vooral in m'n hoofd en in kleine bewegingen af en toe), dat is ook wel anders.
ik ook niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, voor hun is het geen verslaving want ze kunnen makkelijk zonder. Maar een feestje zonder pil moeten ze niet aan denken
Plus dat Pinkpop om half elf eindigt elke dagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik niet tof. Op Lowlands ben ik gewoon heel vaak langs random podia gelopen en blijven plakken omdat het wel lekker klonk. Daarnaast heb je ook nog zoveel andere activiteiten om te ondernemen, heel leuk allemaal, en pinkpop heeft dat niet zo.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:49 schreef Spatieloos het volgende:
http://justgetflux.com/
Ik ga dit maar eens uitproberen, ik ben laatste tijd altijd moe.
Haha, lijkt me weleens leuk om het mee te maken, maarm eer ook niet. Ik ben denk ik echt geestelijk dood na zo`n paar dagenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pfff, dan lijken festivals me echt een hel. Jij wilde toch naar Sziget?
Het is het allemaal waardquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook niet.
naja, een festival zoals ade ofzo.
Pinkpop en lowlands zou ik wel heen willen, maar kost zoveel is meer dan een seizoenkaart
Klinkt tof. Eens proberen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik probeer dit uit, ik ben laatste tijd altijd moe, maar moet wel even wennen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat 99 procent van Nederland dat doet uit symptomen uit internet.
Voor de duidelijkheid: Ik heb mijn diagnose pas gekregen na 5 jaar letterlijk `vechten'' voor een diagnose, en ik heb zwaar add. Kan je nagaan
Ik snap dat veel symptonen ook bij 99% wel eens voorkomen. Maar als ik t zo lees denk ik ja, het verklaard wel het een en ander. Bijvoorbeeld werkgerelateerd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Het zijn kenmerken die veel mensen wel (eens) hebben, dan heb je niet meteen ad(h)d, maar pas als het je echt gaat belemmeren in je dagelijks leven moet je misschien even op de ggz afstappen
5x50 + 185 = heel veel geldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is het allemaal waard
185 euro voor 5 dagen/4 nachten camping, 3 dagen en 3 nachten festival, dat is niet zo heel veel hoor.
plus het geld wat je wegzuiptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:49 schreef msacras het volgende:
185 euro voor 5 dagen/4 nachten camping, 3 dagen en 3 nachten festival, dat is niet zo heel veel hoor.
Ja maar dat het enkele dingen heeft verklaar wil nog niet veel zeggen. Het gaat erom of het je belemmert je dagelijks leven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:50 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat veel symptonen ook bij 99% wel eens voorkomen. Maar als ik t zo lees denk ik ja, het verklaard wel het een en ander. Bijvoorbeeld werkgerelateerd.
Half 11?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus dat Pinkpop om half elf eindigt elke dagNee, dat is echt een ouderen- en kinderenfestival aan het worden.
Het is natuurlijk een smak geld, maar relatief valt het wel mee. Ik was op Pukkelpop ongeveer 110-125 euro kwijt aan eten en drinken en 185 voor ticket.quote:
Okee, nouja veel succes dan maar!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wellicht jaHeb trouwens nog steeds geen behandeling gehad hoor
volgende week pas mijn eerste. maar ik ga 2 maanden backpacken dus de meds gaan nog wel een tijdje op zich laten wachten
Het is vooral wennen als je het in de avond installeert.. Dan gaat die ineens boem bats knal anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:49 schreef Spatieloos het volgende:
Pukkelpop eindigt tussen 2 en 3 en dan is er nog een afterparty in de Boiler Room tot vier. Dat vind ik wel prima, als je de hele nacht doorfeest mis je al het tofst dat de volgende middag staatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Half 11?Wat fantastisch, hahaha. Daar kan je dan gewoon makkelijk 3 dagen heen zonder dat je ook maar een beetje moe bent. Ik zie ook wel vaak foto's voorbij komen op facebook e.d van meisjes van 14 die dan met een vriendin en papa er heen gaan. Lijkt me niks, met je ouders op een fetsival
, wacht dan gewoon tot je 18 bent, optimaal genieten. Op Lowlands gaan de DJ's tot 5 uur 's nachts door en dan heb je ook nog de 24-uurstent (die tegenwoordig tussen 8 en 12 's ochtends wel dicht is, maar dan kan je nog even slapen
).
Thanksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Okee, nouja veel succes dan maar!
Lijkt me ook ja. Elke nacht tot sochtends door loop je overdag als een zombie rondquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pukkelpop eindigt tussen 2 en 3 en dan is er nog een afterparty in de Boiler Room tot vier. Dat vind ik wel prima, als je de hele nacht doorfeest mis je al het tofst dat de volgende middag staat
2,60, en 3,80 voor een groot bier (wat ongeveer 2 blikjes is). Maar je mag zelf 8 liter drank en 5 gram wiet p.p mee nemen, dus het hoeft niet zo duur te zijn.quote:
da's wel nice danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:53 schreef msacras het volgende:
Maar je mag zelf 8 liter drank en 5 gram wiet p.p mee nemen,
Nee zoals ik al aangaf bij mn wijziging van mn post, hoeft het natuurlijk niet zo te zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat het enkele dingen heeft verklaar wil nog niet veel zeggen. Het gaat erom of het je belemmert je dagelijks leven.
Snuifje dit dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Elke nacht tot sochtends door loop je overdag als een zombie rond
Maar niet het festival op, right?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:53 schreef msacras het volgende:
[..]
2,60, en 3,80 voor een groot bier (wat ongeveer 2 blikjes is). Maar je mag zelf 8 liter drank en 5 gram wiet p.p mee nemen, dus het hoeft niet zo duur te zijn.
tuurlijk valt het relatief mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een smak geld, maar relatief valt het wel mee. Ik was op Pukkelpop ongeveer 110-125 euro kwijt aan eten en drinken en 185 voor ticket.
Ah niet gelezenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee zoals ik al aangaf bij mn wijziging van mn post, hoeft het natuurlijk niet zo te zijn.
Dat heb ik niet ervaren, maar ik kan dan ook wel mijn slaap-behoefte tijdelijk uitzetten. Ik heb op Lowlands respectievelijk 3, 4, 2, en 0 uur slaap gehad in de nachten dat ik er was en heb ook alle middagen lekker naar bandjes geluisterd. Dag en nacht door gegaan, gewoon 's ochtends even slapen. Toen op maandag op de terugreis in de trein volledig ingestort, maar dat was het allemaal waard.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pukkelpop eindigt tussen 2 en 3 en dan is er nog een afterparty in de Boiler Room tot vier. Dat vind ik wel prima, als je de hele nacht doorfeest mis je al het tofst dat de volgende middag staat
Ik heb liever een goed festival dan een lang weekend Londen of tien weken uitgaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tuurlijk valt het relatief mee.
maar ik denk dan wat je daar voor kan kopen.
lang weekend Londen.... 10 weken uitgaan... seizoenskaart dus...
dan vind ik het te veel maar wil wel graag heen.
Nouja je mag geen flesjes mee nemen met dop, dus even de dop in je zak doen en dan kan je gewoon een flesje water mee nemen. Of vodka. En je kan je blikjes overgieten in bekers voor op het festival terrein, kan dus wel uiteindelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar niet het festival op, right?Dus dan moet je het wel steeds gaan halen. Ik doe trouwens altijd gewoon losse flesjes water mee de weide op, dan kun je tussendoor water drinken.
Wat is 's middags?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat heb ik niet ervaren, maar ik kan dan ook wel mijn slaap-behoefte tijdelijk uitzetten. Ik heb op Lowlands respectievelijk 3, 4, 2, en 0 uur slaap gehad in de nachten dat ik er was en heb ook alle middagen lekker naar bandjes geluisterd. Dag en nacht door gegaan, gewoon 's ochtends even slapen. Toen op maandag op de terugreis in de trein volledig ingestort, maar dat was het allemaal waard.
je kan me dan niet wijs maken dat je dat zonder wat hebt volgehoudenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat heb ik niet ervaren, maar ik kan dan ook wel mijn slaap-behoefte tijdelijk uitzetten. Ik heb op Lowlands respectievelijk 3, 4, 2, en 0 uur slaap gehad in de nachten dat ik er was en heb ook alle middagen lekker naar bandjes geluisterd. Dag en nacht door gegaan, gewoon 's ochtends even slapen. Toen op maandag op de terugreis in de trein volledig ingestort, maar dat was het allemaal waard.
Nee man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat je per dag uitgeef en dan reken ik nog weinig
Zoveel heb ik echt niet uitgegeven hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat je per dag uitgeef en dan reken ik nog weinig
Dit doet me denken aan de cowboy tijden van concerten bezoeken op je 14equote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:55 schreef msacras het volgende:
Nouja je mag geen flesjes mee nemen met dop, dus even de dop in je zak doen en dan kan je gewoon een flesje water mee nemen. Of vodka. En je kan je blikjes overgieten in bekers voor op het festival terrein, kan dus wel uiteindelijk.
Nee inderdaad. En ik ben altijd al van mening geweest dat als er soms al zoveel verschil zit tussen echte gevallen van ADD en ADHD, waarom zou een 'normaal' persoon dan niet ook zulke trekjes kunnen hebben. Denk niet dat de alle hersenen 1-op-1 gelijk zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah niet gelezenAls je er niet zeker van bent zou ik het ook niet onderzoeken. Levert je ook veel tijd/moeite en kosten op dus.
Het wordt wel heel geel en rood allemaal. Wel fijn aan je ogen maar de kleuren kloppen allemaal voor geen meter meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:49 schreef Spatieloos het volgende:
Om 10:30 is er Tai Chiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is 's middags?Ik heb een act gezien om 11:15 dit jaar (waar ik ook best trots op was)
Precies, dat deed ik ook. Al had ik dit jaar geen sterkedrank mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Nouja je mag geen flesjes mee nemen met dop, dus even de dop in je zak doen en dan kan je gewoon een flesje water mee nemen. Of vodka. En je kan je blikjes overgieten in bekers voor op het festival terrein, kan dus wel uiteindelijk.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je kan me dan niet wijs maken dat je dat zonder wat hebt volgehouden
Ik nam gewoon een flesje water mee ja, voor op de heetste dagen. De drank was meer voor op de camping en op donderdagavond (toen het terrein nog niet open was).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, dat deed ik ook. Al had ik dit jaar geen sterkedrank mee.
ja, dan drink je dus niet zoveel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Zoveel heb ik echt niet uitgegeven hoorIk heb totaal iets van 110 euro uitgegeven op LL zelf, en dat was inclusief oordopjes van 25 euro.
Dacht dat je dat niet meer wilde/mocht doen met je meds?quote:
Bij ons was het 11-1 de weide op tot 2:00 en dan terug naar de tent, nog even drinken en slapen. Ik vond het wel prima. Laatste dag was het wel vijf uur of zo maar toen was ik totaal niet moe.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Om 10:30 is er Tai ChiEn daarna vanaf een uurtje of 12-1 tot ongeveer 20:00 (afhankeljk van wie wanneer optrad) op het terrein, even avondeten en een uurtje relaxen, en weer een nachtje door!
't is even wennenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het wordt wel heel geel en rood allemaal. Wel fijn aan je ogen maar de kleuren kloppen allemaal voor geen meter meer.
Ik ben dan ook een meisje dus ik kan een stuk minder hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, dan drink je dus niet zoveel.
wat bij ons de standaard is ben ik bang
Dat valt hard mee, het enige punt met methylfenidaat is dat het niet meer werkt als je alcohol/andere drugs neemt op dat moment, that's all. Je gaat er niet dood van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je dat niet meer wilde/mocht doen met je meds?Of was dit een uitzondering omdat je ze nu niet inneemt?
De hufter!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:59 schreef Spatieloos het volgende:
OMG MIJN BROER HEEFT MIJN TANDPASTA GEJAT!
Klinkt prima ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij ons was het 11-1 de weide op tot 2:00 en dan terug naar de tent, nog even drinken en slapen. Ik vond het wel prima. Laatste dag was het wel vijf uur of zo maar toen was ik totaal niet moe.
Op een festival drinken de meeste mensen niet heel veel. Of je neemt drank mee, of je drinkt überhaupt niet veel. Dronken worden op festivalpils is namelijk vervelend, langzaam en moeilijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, dan drink je dus niet zoveel.
wat bij ons de standaard is ben ik bang
MAAK 'M KAPOT JONGUH! BAMquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:59 schreef Spatieloos het volgende:
OMG MIJN BROER HEEFT MIJN TANDPASTA GEJAT!
Haha. Autist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:01 schreef Tjacka het volgende:
maar met alcohol ben ik gewoon minder sociaal. en blijf dus altijd bij mijn vrienden.
terwijl ik liever meestal lekker alleen ben en met andere mensen praat.
Je moet op festivals echt niet dronken worden, dan is meteen de rest van je weekend verziekt omdat je een kater van hier tot gunder hebt. Alleen op de laatste nacht kan het, of je neemt iets anders omdat je anders instort, kan ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:01 schreef Tjacka het volgende:
maar met alcohol ben ik gewoon minder sociaal. en blijf dus altijd bij mijn vrienden.
terwijl ik liever meestal lekker alleen ben en met andere mensen praat.
Says whoquote:
Dan wil ik niet weten waar je huis naar meurt..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:03 schreef Tchock het volgende:
Ik nam bijna een slok uit een biertje waar allemaal witte draden in drijvenWeek niet thuis geweest
Eh? Naar niks? Eén flesje oud bier stinkt niet joh. Dit ruikt naar azijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten waar je huis naar meurt..
Seinfeld op Comedy Central.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef msacras het volgende:
Waarom zijn er 's nachs alleen maar domme sekslijn programma's op tv? Zo kan ik toch nooit wakker blijven? Het zijn overigens niet eens mooie dames, waarom zou je die willen bellen.
De vraag is meer waarom je om 2 uur snachts tv wilt kijkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef msacras het volgende:
Waarom zijn er 's nachs alleen maar domme sekslijn programma's op tv? Zo kan ik toch nooit wakker blijven? Het zijn overigens niet eens mooie dames, waarom zou je die willen bellen.
Oh, ik dacht dat de rommel niet enkel bij dat flesje bier bleefquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh? Naar niks? Eén flesje oud bier stinkt niet joh. Dit ruikt naar azijn.
omdat ik wakker moet blijvenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom je om 2 uur snachts tv wilt kijken
hoezo?quote:
De eerste keer dat ik zoiets zag was ik wel zwaar teleurgesteldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef msacras het volgende:
Dat doe je nu toch ook?quote:
Valt reuze meequote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de rommel niet enkel bij dat flesje bier bleef
Ik vind het op festivals juist véél makkelijker. Je hebt de hele dag gesprekken met jan en alleman (vooral metquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo?
in een kroegje is de aanspraak gewoon makkelijker, je zit aan de bar en binnen uurtje heb je een gesprek.
bij festivals vind ik dat gewoon moeilijker.
Garpje tochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo?
in een kroegje is de aanspraak gewoon makkelijker, je zit aan de bar en binnen uurtje heb je een gesprek.
ja truequote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe je nu toch ook?Series kijken op je laptop
ik ga straks dexter kijken denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe je nu toch ook?Series kijken op je laptop
Daar ben ik al snel mee opgehoudenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga straks dexter kijken denken
is voor iedereen persoonlijk, ik ben meer een kroegenman met alcohol.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het op festivals juist véél makkelijker. Je hebt de hele dag gesprekken met jan en alleman (vooral metBelgen
). In de kroeg spreek je niet snel iemand aan waar je verder geen interesse in hebt, het draait alleen maar om scoren vaak
Juist niet, op festivals is het makkelijker. Op Lowlands kan je als je wilt bij iemand voor z'n tent gaan zitten en een gesprek beginnen. Of bij ze aan tafel gaan zitten. Als je in de kroeg iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een mes in je rug of een dikke scheldpartij over je heen, als je op LL iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een goed gesprek en een nieuwe vriend erbij. Iedereen is juist heel open, dat is zo fijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo?
Same here broquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is voor iedereen persoonlijk, ik ben meer een kroegenman met alcohol.
Dan ga je toch op een niet zo'n fijne plek uitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef msacras het volgende:
Als je in de kroeg iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een mes in je rug of een dikke scheldpartij over je heen,
Ja sorry hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Juist niet, op festivals is het makkelijker. Op Lowlands kan je als je wilt bij iemand voor z'n tent gaan zitten en een gesprek beginnen. Of bij ze aan tafel gaan zitten. Als je in de kroeg iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een mes in je rug of een dikke scheldpartij over je heen, als je op LL iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een goed gesprek en een nieuwe vriend erbij. Iedereen is juist heel open, dat is zo fijn.In de kroeg kan ik ook prima socializen met vrienden hoor, maar op zulke festivals is dat nķg makkelijker.
Ze overdrijft, maar het is wel waar. Je bent allemaal op dezelfde plek met weinig anders dan de muziek en elkaar, dus heb je altijd iets gemeen en bijna iedereen is in een goed humeur. Als je bier op iemands schoenen morst tijdens het uitgaan heb je meteen half ruzie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ga je toch op een niet zo'n fijne plek uit
Inderdaad, ik heb in een kroeg gewerkt en ook vaak rondgehangen als ik niet aan het werk was en was ook een en al gezelligheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het ook zelf nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#TEAMFESTIVALquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Juist niet, op festivals is het makkelijker. Op Lowlands kan je als je wilt bij iemand voor z'n tent gaan zitten en een gesprek beginnen. Of bij ze aan tafel gaan zitten. Als je in de kroeg iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een mes in je rug of een dikke scheldpartij over je heen, als je op LL iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een goed gesprek en een nieuwe vriend erbij. Iedereen is juist heel open, dat is zo fijn.In de kroeg kan ik ook prima socializen met vrienden hoor, maar op zulke festivals is dat nķg makkelijker.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, ik heb 3 dagen en 2 nachten zonder pilletjes e.d doorgebracht, en hele leuke mensen ontmoetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sorry hoorMaar dat komt grotendeels toch ook door een klein roze pilletje
Ik kreeg een teug rum van iemand omdat ik inging op zijn FREE HUGS-bordje, dat zie in in een kroeg niet gebeurenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb het ook zelf nog nooit meegemaaktheb die zin gejat van een LL-topic hier ergens. Maar mensen kijken je wel boos aan als het gebeurt enzo, ik heb ook meegemaakt dat ik op een DnB feestje was en dat iemand aan me vroeg of ik asjeblieft wat minder wou dansen want ze had er last van!?
Dat heb je dus op LL totaal niet.
quote:
groenequote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar krijg ik spontaan uitslag van, mensen met zo'n bordje.quote:
Preciesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg een teug rum van iemand omdat ik inging op zijn FREE HUGS-bordje, dat zie in in een kroeg niet gebeuren
ah hipsters ook al een reden om niet heen te gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg een teug rum van iemand omdat ik inging op zijn FREE HUGS-bordje, dat zie in in een kroeg niet gebeuren
Niets voor mij dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:11 schreef msacras het volgende:
Ik heb met iemand staan dance-battlen tijdens een reggae optreden, en daarna gaven we elkaar een knuffel en complimentjes dat de ander zo goed was
ja, ik was laatst op Pinkpop gooide ik iemand zijn bril om.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je dit emogift moet je inderdaad maar wegblijven van Lowlands ja
Groot gelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar krijg ik spontaan uitslag van, mensen met zo'n bordje.
Tot zover mijn ongefundeerde klacht.
Je moet dan ook niet naar Pinkpop gaan. Pinkpop is geen festival maar een domme commerciele kutbendequote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik was laatst op Pinkpop gooide ik iemand zijn bril om.
ging hij mij slaan met een freehuggs bordje.
nou dat gebeurt niet in een kroeg hoor.
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar Pinkpop gaan. Pinkpop is geen festival maar een domme commerciele kutbende
Doe iedereen een plezier en ga nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah hipsters ook al een reden om niet heen te gaan
Nee, het valt wel mee. Ik heb alleen nogal snel het gevoel dat veel mensen "gezelligheid" forcerenquote:
Ik was heel burgelijk geworden.quote:
Gezelligheid wordt overal geforceerd, behalve op fesivals juistquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het valt wel mee. Ik heb alleen nogal snel het gevoel dat veel mensen "gezelligheid" forceren
Overal eigenlijk, niet alleen op festivals.
lijkt mij het verstandigst ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe iedereen een plezier en ga niet
De meeste die met zo`n freehugs bordje rondlopen zijn ook geen vredelievende hippies maar gewoon figuren die iets teveel geilen op aandachtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groot gelijk. Op Werchter heb je zo'n tent waar je bordjes kunt halen, lopen er allemaal mensen de hele dag met de stomste clichés rond
Ja dat krijg je hč, als je aan relaties begint en gaat samenwonenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was heel burgelijk geworden.![]()
En nu moet ik weer die wijde enge wereld in.
Nou dat lijkt mij dus niet. Als ik al die cliches naar buiten zie komen op fotos met free hugs bordjes enzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Gezelligheid wordt overal geforceerd, behalve op fesivals juistdaar komt het vanzelf
dan is het wel een mooi bordje voor mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste die met zo`n freehugs bordje rondlopen zijn ook geen vredelievende hippies maar gewoon figuren die iets teveel geilen op aandacht
Precies.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste die met zo`n freehugs bordje rondlopen zijn ook geen vredelievende hippies maar gewoon figuren die iets teveel geilen op aandacht
die kom je op Lowlands dan weer weinig tegen, heb er welgeteld één gezien in het hele weekend.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij dus niet. Als ik al die cliches naar buiten zie komen op fotos met free hugs bordjes enzo
Ah i forgot to mention a child...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat krijg je hč, als je aan relaties begint en gaat samenwonen
Helemaal waarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand zegt dat er op festivals geen chagrijnige mensen en agressieve dronkenlappen rondlopen, hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik was laatst op Pinkpop gooide ik iemand zijn bril om.
ging hij mij slaan met een freehuggs bordje.
nou dat gebeurt niet in een kroeg hoor.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Helemaal waarToch geef ik ze altijd knuffels, want ik hou van knuffelen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ah dus er is wel nog iets te belevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand zegt dat er op festivals geen chagrijnige mensen en agressieve dronkenlappen rondlopen, hoor
huhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Neeheee, overdag slik ik geen pillen en op de eerste festivalnachten ook niet
Was een grapje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker man, beetje zeiken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
Wat lijkt het me vervelend zo'n zeur te zijn, Tjacka
Soort van gelukje: haar dochter. Ik heb het alleen 6,5 jaar lang mede opgevoed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:17 schreef msacras het volgende:
[..]
jullie hebben samen een kind?
weejuw, je hebt je wel diep in de shit gewerkt dan
Maar je moet toch toegeven dat 8/9 van de 10 dat wel doet daar. Er hangt gewoon een geestverruimende sfeer op festivals. Ik zeg niet dat jij een of andere junk bent ofzo hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:18 schreef msacras het volgende:
[..]
okéquote:
Meh, dat is wel apart. Ach, kinderen zijn leuk hoor, mijn oppaskindje is de liefste van de hele wereld, maar ik wil er zelf nog laaaang niet aan beginnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Soort van gelukje: haar dochter. Ik heb het alleen 6,5 jaar lang mede opgevoed.![]()
Ach ik mag haar inmiddels toch niet meer zien.
Er zijn gewoon relatief niet zo veel dronkenlappen op festivals. Nog nooit meegemaakt dat het heel veel was. Cokesnuivers zijn trouwens net zo erg, losgeslagen idioten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:19 schreef msacras het volgende:
Stomdronken mensen zijn vervelend. Lowlands wordt dan ook voor een reden ook wel Blowlands, of Highlands genoemdMaar ja, de dronken mensen zijn er wel hoor, maar minder. Of ik heb er gewoon geen last van gehad door de hele festivalflow, ik weet het niet.
Ja tuurlijk is dat zo, maar hey, I don't mindquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je moet toch toegeven dat 8/9 van de 10 dat wel doet daar. Er hangt gewoon een geestverruimende sfeer op festivals. Ik zeg niet dat jij een of andere junk bent ofzo hoor(al gebruik je best regelmatig wat volgens mij
) Maar het is gewoon eenmaal zo dat die `vrije, open, lieve, gezellige, huggerige'' sfeer daar ook met name door komt
Beetje vechten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef Tchock het volgende:
Cokesnuivers zijn trouwens net zo erg, losgeslagen idioten.
Ik heb uit goede bron vernomen dat het reuze meevaltquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef Tjacka het volgende:
Wat lijkt het mij vervelend om tchock te zijn, fok-it
Daar wil je niet mee vechtenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef Tjacka het volgende:
Wat lijkt het mij vervelend om tchock te zijn, fok-it
dag dagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:22 schreef msacras het volgende:
Nou m'n zus is eindelijk thuis, dus ik ga lekker slapen, doei!
Ik heb er toch niet zoveel mee denk ik dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat zo, maar hey, I don't mind
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:22 schreef msacras het volgende:
Nou m'n zus is eindelijk thuis, dus ik ga lekker slapen, doei!
Ik hou stiekem wel van dat opgefokte sfeertje wat er ontstaat als je een pak snuivers bij elkaar zet, ook al snuif ik niet en hou ik niet van vechtenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
Ik vecht trouwens sowieso niet, maar cokesnuivers kennen hun grens niet, zijn snel boos, voelen geen pijn meer.
Ja ach was destijds mijn eigen keuze om te gaan samenleven met iemand met een kind. Heeft altijd prima gewerkt. Althans, sort of..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Meh, dat is wel apart. Ach, kinderen zijn leuk hoor, mijn oppaskindje is de liefste van de hele wereld, maar ik wil er zelf nog laaaang niet aan beginnen.
Trustenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
Ik ga ook slapen. Weltrusten iedereen!
Trustenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
Ik ga ook slapen. Weltrusten iedereen!
maja, ik heb er geen problemen mee zo ben ik nu eenmaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb uit goede bron vernomen dat het reuze meevalt
Hahaha, daar hoor je goede verhalen over jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
klassiekers met uitpubliek, dat was nog eens een opgefokt sfeertje.
Mooi man.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook echt absoluut niks mee heb omdat het altijd dezelfde zwakzinnige grafpaupers zijn die daar tussen staan strak van de pepquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
klassiekers met uitpubliek, dat was nog eens een opgefokt sfeertje.
Mooi man.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hou stiekem wel van dat opgefokte sfeertje wat er ontstaat als je een pak snuivers bij elkaar zet, ook al snuif ik niet en hou ik niet van vechten
Fok-it heeft wel een punt. Geldt trouwens voor veel hard-corefans van de grote clubs in het algemeen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook echt absoluut niks mee heb omdat het altijd dezelfde zwakzinnige grafpaupers zijn die daar tussen staan strak van de pep
Tros muziek-feest op het plein? Daar krijg je gewoon glaasje Appelsap en mag je de polonaise lopen. Niks free hugs of pillenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maja, ik heb er geen problemen mee zo ben ik nu eenmaal.
maar ik vind het wel jammer, ik word een kroeg ook al beu. en zoiets als ll is niets voor mij blijkbaar. hardcore was mij ook al niet bevallen. dus dan wordt techno mijn laatste hoop.
Mooi man, die pure haat over en weer als de trein aankwam.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha, daar hoor je goede verhalen over ja
En dan lekker matten in Beverwijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi man, die pure haat over en weer als de trein aankwam.
Die spanning die dan in de lucht hangt enzo.
quote:
Voor mijn tijd, voor mijn tijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan lekker matten in Beverwijk
lijkt mij voor een keer best lachen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tros muziek-feest op het plein? Daar krijg je gewoon glaasje Appelsap en mag je de polonaise lopen. Niks free hugs of pillen
vreemde pep danquote:
We worden oud Fok-it...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mijn tijd, voor mijn tijd.
Nou een aantal keer volgens mij juist hele goede...quote:
Was ook voor mijn tijd hoorquote:
gewoon xquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou een aantal keer volgens mij juist hele goede...
Ligt er natuurlijke beetje aan wanneer je begon met kijken. Maar ik weet nog goed dat ze in de jaren 90 nog lekker bezig waren.quote:
Pas na 2002 denk ik intensief wezen kijkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijke beetje aan wanneer je begon met kijken. Maar ik weet nog goed dat ze in de jaren 90 nog lekker bezig waren.
Nogal ja, in het programma voetbalhooligans en een aflevering van Ross Kemp on Gangs zie je ook de meest vage types voorbij komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas na 2002 denk ik intensief wezen kijken![]()
Zit het beetje terug te lezen, maar echt ziek hoor
Sowieso iemand met een klauwhamer te lijf gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogal ja, in het programma voetbalhooligans en een aflevering van Ross Kemp on Gangs zie je ook de meest vage types voorbij komen.
Trustenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:46 schreef aeque het volgende:
And on that bombshell... Ga ik ook maar eens slapen!
Heb jij weleens gereld?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:46 schreef aeque het volgende:
And on that bombshell... Ga ik ook maar eens slapen!
ejo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:17 schreef AlfredMehran het volgende:
And everybods says 'ejoo ejoooo'.
Wel met mijn tagje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:59 schreef msacras het volgende:
[..]
je ondertitel matcht niet meer met je UI...
Klopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja true, maar geen nazi-verwijzing in je UI zoals ook in je onderitel, wat eerst wel zo was
niet op letten. de cheshire cat is ook een baasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
Waarschijnlijk zet ik de oude ook redelijk snel weer terug omdat iedereen er over gaat zeiken.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet op letten. de cheshire cat is ook een baas
Ik vind deze leuker hoor, ik heb het niet zo op nazi-verwijzingen, ook niet als het als "grap" bedoeld is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
Waarschijnlijk zet ik de oude ook redelijk snel weer terug omdat iedereen er over gaat zeiken.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker hoor, ik heb het niet zo op nazi-verwijzingen, ook niet als het als "grap" bedoeld is.
Isoleren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:08 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe maak ik mijn kamer geluidsdichter? Ik word elke dag gewekt door mijn ouders die buiten praten![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:21 schreef sararaats het volgende:
![]()
ik ga 1 van de dagen eens serieus door het logeerbed zakkenniet dat ik dik ben ofzo maar het hangt al serieus los.
binnenkort naar de oogkliniek voor m'n oogzenuw (26 september)
gelukkigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon het niet laten![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon het niet laten![]()
Ik ga het sowieso niet spelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:53 schreef d4v1d het volgende:
Spatie gaat sims4 enkel voor de tieten spelen
Waarom kreeg ik geen quote-alert? :squote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso niet spelen.
Misschien stond het topic nog open, IDK!?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik geen quote-alert? :s
KutFOK!
quote:
Hoe gaat ie?quote:
haha niet eens hoe je heet en waar je woont? dat kent iedereen ook wel toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ca va bien, merci. et toi?
tot zover mijn kennis van frans
aaaaah spastie toch, minder eten dus. En gaat wel oke thanksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Matig. Ik heb buikpijn door te veel chocolade![]()
Met jou?
ja, oke. en een aantal scheldwoorden, want die kon je voor bonuspunten onderaan het proefwerk schrijvenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
haha niet eens hoe je heet en waar je woont? dat kent iedereen ook wel toch?
Maar gaat wel goed ja thanks
whutquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke. en een aantal scheldwoorden, want die kon je voor bonuspunten onderaan het proefwerk schrijven
we hadden 1 leraar waarbij jij een extra punt kreeg op je proefwek als je een correcte franse zin onderaan het proefwerk schreef zoals va te faire foutre, vieux encule.quote:
Kaal?quote:
lol alsof dat zo moeilijk is, een goede zin.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hadden 1 leraar waarbij jij een extra punt kreeg op je proefwek als je een correcte franse zin onderaan het proefwerk schreef zoals va te faire foutre, vieux encule.
tja, het was wel het verschil tussen een 1 en een 2quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:57 schreef supersof het volgende:
[..]
lol alsof dat zo moeilijk is, een goede zin.
loool. zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, het was wel het verschil tussen een 1 en een 2
Jaquote:
Hij is wel vetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Cheshire Cat.
Helaas valt hij niet zo op omdat hij eigenlijk te donker is.
Als je het orgineel (filmpje fzo) nog helpt valt er wat aan te sleutelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Cheshire Cat.
Helaas valt hij niet zo op omdat hij eigenlijk te donker is.
Ik heb ook al een andere, iets lichtere gevonden. Misschien dat iemand die even naar 60x60 kan resizen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je het orgineel (filmpje fzo) nog helpt valt er wat aan te sleutelen
Ergens in DIG was een topic "gifjes klaar terwijl u wacht"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb ook al een andere, iets lichtere gevonden. Misschien dat iemand die even naar 60x60 kan resizen.
In GC, daar heb ik deze ook laten maken. Ik zal anders eem kieken of er een designer online is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ergens in DIG was een topic "gifjes klaar terwijl u wacht"Dacht ik..
Oh, bijna..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
In GC, daar heb ik deze ook laten maken. Ik zal anders eem kieken of er een designer online is.
De nachtploeg is ook weer aanwezig als ik het zo zie.quote:
Dat doe ik bewust... Moet eigenlijk nog honden uitlaten en even met de kärcher aan de slag...quote:
Maar je stelt het nog even uit?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat doe ik bewust... Moet eigenlijk nog honden uitlaten en even met de kärcher aan de slag...
Helemaal kortquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga zo naar de kappert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |