quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:37 schreef aeque het volgende:
Ja natuurlijk, zet het even groot neer dat ik niet kundig genoeg ben...
Ik moet dat maar eens gaan veranderen dan...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:41 schreef msacras het volgende:
Maar je bent toch een attention whore, dan is die aandacht toch juist fijn?Ik zie trouwens nu pas dat je al in 2005 geregistreerd bent, ik dacht dat je nieuw was en het echt niet wist ofzo, maar nee
Ik post ook slechts in fases op fok, alleen als ik niks te doen heb en me verveel (zoals nu, te brak om iets anders te doen dan op de bank chillen, dus dan maar een beetje internetten) of als ik eigenlijk iets anders belangrijks te doen heb maar aan het soggen ben (in examenweken e.d). En als ik me verveel tijdens m'n werk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet dat maar eens gaan veranderen dan...
Haha ja, wat betreft registratie ga ik al enige tijd mee. Wat betreft actief posten de laatste tijd eigenlijk pas. En in het verleden soms fases.
Heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik post ook slechts in fases op fok, alleen als ik niks te doen heb en me verveel (zoals nu, te brak om iets anders te doen dan op de bank chillen, dus dan maar een beetje internetten) of als ik eigenlijk iets anders belangrijks te doen heb maar aan het soggen ben (in examenweken e.d). En als ik me verveel tijdens m'n werk.
Hoiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat zeg jij hoi tegen mij ? :s :s :s
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:25 schreef d4v1d het volgende:
gvd, mijn ogen verpauperenKan geeneens normaal meer tekst zien zonder in te zoomen
quote:
quote:
Mijn ogen verpauperden al toen ik 12 was, kon het schoolbord niet meer lezenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:25 schreef d4v1d het volgende:
gvd, mijn ogen verpauperenKan geeneens normaal meer tekst zien zonder in te zoomen
Heb ik ook.. maar ik zit geeneens ver weg van mijn beeldschermquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn ogen verpauperden al toen ik 12 was, kon het schoolbord niet meer lezen
en geloof me, een bril moeten in de eerste/tweede klas is het einde van de wereld.
Weer een kans gemist, godver.quote:
daarom lenzen in de 1e klas.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn ogen verpauperden al toen ik 12 was, kon het schoolbord niet meer lezen
en geloof me, een bril moeten in de eerste/tweede klas is het einde van de wereld.
Ik mocht pas na een jaar lenzen, maar ja dat heb ik toen ook meteen gedaan.quote:
JAAAAquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:29 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ook van jou kusje kusje
over een jaar kom ik naar Groningen!
Ik was na een maand gestopt met lenzen.. Ik haatte ze echtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik mocht pas na een jaar lenzen, maar ja dat heb ik toen ook meteen gedaan.stukken beter. Nu vind ik het niet erg meer om m'n bril af en toe te dragen, ook wel lekker juist. Misschien scheelt het wel dat ik toen echt een pauper lelijke bril had, de bril die ik daarna kreeg was al stukken beter, de gene die ik nu heb het beste
Sommige vrouwen worden juist sexier met een brilquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik mocht pas na een jaar lenzen, maar ja dat heb ik toen ook meteen gedaan.stukken beter. Nu vind ik het niet erg meer om m'n bril af en toe te dragen, ook wel lekker juist. Misschien scheelt het wel dat ik toen echt een pauper lelijke bril had, de bril die ik daarna kreeg was al stukken beter, de gene die ik nu heb het beste
Hoho dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef msacras het volgende:
[..]Ik denk dat ik wat te jong voor je ben
Dat sowieso!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAAAA
over 3 jaar vertrek ik uit groningen, dus we moeten onze 2 jaartjes wel volledig en goed benutten
Ik hoor vaker vervelende verhalen over harde lenzen ja. Ik heb zelf altijd zachte lenzen gehad, maar voor een feestje wel eens van die kleurlenzen in gehad. Dat waren ook harde, en ik vond ze inderdaad niet erg prettig. Misschien toch eens met je oogarts overleggen of zachte niet toch kunnen, ze worden steeds beter en ze zijn echt een vooruitgang op je leven (vooral met uitgaan e.d)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was na een maand gestopt met lenzen.. Ik haatte ze echt
Het waren wel harde lenzen, wegens mijn vage oogziekte/aandoening kon ik beter geen zachte nemen..
Ik zal even een fotootje zoeken, mag je zelf oordelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Sommige vrouwen worden juist sexier met een bril
Aangezien je geregistreerd bent in 2005 en net een lange relatie inclusief samen wonen hebt gehad toch wel zeker 25+. Ergens tussen de 25 en 30. Hoe oud schat jij mij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoho dat maak ik zelf wel uit.
P.s hoe oud schat je me dan?
Ik heb nu al ruim 'n jaar geen bril gedragen, na gestopt te zijn met lenzen geen zin meer gehad in een brilquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik hoor vaker vervelende verhalen over harde lenzen ja. Ik heb zelf altijd zachte lenzen gehad, maar voor een feestje wel eens van die kleurlenzen in gehad. Dat waren ook harde, en ik vond ze inderdaad niet erg prettig. Misschien toch eens met je oogarts overleggen of zachte niet toch kunnen, ze worden steeds beter en ze zijn echt een vooruitgang op je leven (vooral met uitgaan e.d)
Ik wacht in spanningquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zal even een fotootje zoeken, mag je zelf oordelen
[..]
Aangezien je geregistreerd bent in 2005 en net een lange relatie inclusief samen wonen hebt gehad toch wel zeker 25+. Ergens tussen de 25 en 30. Hoe oud schat jij mij?
Hoe oud schat je mij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning
En pfew valt gelukkig mee. Ben 'pas' 25 gelukkig![]()
Jij zo 18/19?
ga je dan wee rnaar roffaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAAAA
over 3 jaar vertrek ik uit groningen, dus we moeten onze 2 jaartjes wel volledig en goed benutten
Werkte jij niet in Rotterdam?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAAAA
Geen idee heb niet zoveel info van je.quote:
mn moeder woont in roffa.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe laat moet je dan wel niet op als je om 6:00 moet werken?
Werkt of werkte? Lijkt me nogal een stukje reizen vanuit Grunnquote:
werktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Werkt of werkte? Lijkt me nogal een stukje reizen vanuit Grunn
Dan blijf je bij je moeder als ik t goed begrijp?quote:
Ik heb ook 010 als netnummerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die de netcode gebruiken om hun stad aan te duiden
030 de gekstuuuuh.quote:
Maar woon dan weer niet in roffaquote:
verandering van spijs doet etenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:44 schreef d4v1d het volgende:
'Rotterdam', desnoods nog 'Roffa' dan..
Foto van mezelf met m'n eerste bril is onvindbaar, niet zo vreemd, is ook al weer een hele tijd geledenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning
En pfew valt gelukkig mee. Ben 'pas' 25 gelukkig![]()
Jij zo 18/19?
ik ga ieder weekend wel even op en neer ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan blijf je bij je moeder als ik t goed begrijp?
leiden is toch wel de ergste stad die ik me kan bedenken om te studerenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef msacras het volgende:
[..]
leiden
een goede smaak heb je wel. roffa heb je zelf niet gekozen natuurlijk, dus no probz
Ik ga ergens anders studeren, maar woon er nu, en het is een toffe (studenten)stad hoor. Waarom heb je er zo'n hekel aan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leiden is toch wel de ergste stad die ik me kan bedenken om te studeren
dan nog liever damsko![]()
![]()
ik wilde eerste leiden doen, toen zakte ik voor mn vwo, toen ging ik naar groningen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef msacras het volgende:
[..]
leiden
een goede smaak heb je wel. roffa heb je zelf niet gekozen natuurlijk, dus no probz
Shit dan was ik bijna strafbaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Foto van mezelf met m'n eerste bril is onvindbaar, niet zo vreemd, is ook al weer een hele tijd geleden
Bril 2, hier was ik 14/15?
[ afbeelding ]
Bril 3, dit is volgensmij een jaartje geleden
[ afbeelding ]
zal zo ook nog even een foto zonder bril zoeken om het rijtje compleet te maken![]()
En bijna goed, ik ben 17
Capelluhquote:
Ik zou Leiden aanraden, lijkt wel op Groningen qua grootte, is een verenigingstad, etc. Rotterdam is niet echt een studentenstad. En ik ben natuurlijk nog steeds af en toe in Leiden, dat maakt alles goed!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde eerste leiden doen, toen zakte ik voor mn vwo, toen ging ik naar groningen.
maar leiden vind ik niks mis mee, nee. vandaar dat ik twijfel om mn master in leiden of rotterdam te doen. moet ff kijken waar ik terecht kom met mn bachelor.
Ik helaas niet meer...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga ieder weekend wel even op en neer ja.
i know.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou Leiden aanraden, lijkt wel op Groningen qua grootte, is een verenigingstad, etc. Rotterdam is niet echt een studentenstad. En ik ben natuurlijk nog steeds af en toe in Leiden, dat maakt alles goed!
De bril die ik nu heb ben ik ook wel blij mee ja, maar alles daarvoor.... neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Shit dan was ik bijna strafbaar.![]()
Maar zonder gekheid, bril staat je wel goed hoor
[..]
Capelluh
Wel vet! Wanneer ga je?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
i know.maar rotterdam is wel natuurlijk dichtbij.
ik kijk wel joh, is pas over 3 jaar. normaal 2, maar aangezien ik 3 maanden naar suriname ga voor stage/onderzoek, loop ik een jaar studievertraging op
Niks mis mee gezien de foto.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
De bril die ik nu heb ben ik ook wel blij mee ja, maar alles daarvoor.... nee
Feitje is ook dat ik m'n bril alleen draag als ik te lui ben om iets aan m'n uiterlijk te doen, dus dan draag ik ook geen make-up en besteed ik geen moeite aan m'n haar (borstel er door heen, elastiekje er in en klaar) dus de combinatie "niet op m'n mooist" en "bril" komt nogal vaak voor.
Wat was er slecht aan je vorige brillen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
De bril die ik nu heb ben ik ook wel blij mee ja, maar alles daarvoor.... nee
Feitje is ook dat ik m'n bril alleen draag als ik te lui ben om iets aan m'n uiterlijk te doen, dus dan draag ik ook geen make-up en besteed ik geen moeite aan m'n haar (borstel er door heen, elastiekje er in en klaar) dus de combinatie "niet op m'n mooist" en "bril" komt nogal vaak voor.
Ahh dan ben ik nog niet in Grunn, hoef ik je niet te missenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
februari 2014 als t goed is. is nog niet zeker, maar grote kans van wel
Ook wel, begin moe te raken en mijn ogen verpauperenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh dan ben ik nog niet in Grunn, hoef ik je niet te missen
Je vroeg ook niksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef aeque het volgende:
d4v1d, je hebt nog niet gezegd hoe oud je bent
ja ik ook, ik ga zo maar naar bed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook wel, begin moe te raken en mijn ogen verpauperen
Ik moest raden maar ik wist t niet. Dus dan moet je t zeggen.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja ik ook, ik ga zo maar naar bed.
heb je wel flux trouwens?
dat past de kleuren van je scherm aan zodat het minder fel is 's avonds
Ze stonden me niet zo fantastischquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat was er slecht aan je vorige brillen?
ohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]__!
Ik was de gene waardoor jou het kende.. Ik poste dat hier gister of eergister..![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moest raden maar ik wist t niet. Dus dan moet je t zeggen.
quote:
Ik vind ze niet vreselijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze stonden me niet zo fantastisch
Vooral de eerste dan, maar daar heb ik geen foto van. Was ook een vrij kinderlijk model (niet zo vreemd natuurlijk gezien ik 12 was, but still)
ogod..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ken een David die 16 is. Leuk hoor.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen foto gepost van de eerste, met een reden
Muahaha daar maak ik me niet eens zorgen om. Moet je eens zoeken op vitiligo, dat valt de mensen eerder opquote:
Beide is leuk, as i said, bril staat je sowieso goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef msacras het volgende:
En om het rijtje compleet te maken, dit ben ik zonder bril! Toch een stuk beter dan met. Even een facebook fotootje erbij gepakt, want te lui om een nieuwe te zoeken.
Daar lijk je heel jongquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef msacras het volgende:
En om het rijtje compleet te maken, dit ben ik zonder bril! Toch een stuk beter dan met. Even een facebook fotootje erbij gepakt, want te lui om een nieuwe te zoeken.
-edit: weg omdat ze hem zelf weg edit -
Hij is leuk hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Beide is leuk, as i said, bril staat je sowieso goed.
Leuke vlecht trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
Ik ging op iets staan in mijn kamer en het maakte lawaai en ik schrokWees blij dat het geen lego was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Deze foto was volgensmij rond 5 uur 's ochtends gemaakt, onder invloed van geestveruimende middelen en weinig slaap, dan krijg je wel wat kleine oogjes en make-up die is verdwenen en zulksquote:
Ik ben sowieso wel blij dat de Lego niet meeverhuisd hoefde te worden toen ik op mezelf ging wonenquote:
Ik doelde meer op al een week weinig slaap, en als je energie-opwekkende spulletje dan begint uit te werken..quote:
Moet ik hem even uit mn quote halen, aangezien je hem het weggehaald?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij is leuk hekost ook wel even tijd, maargoed, dan heb je ook wat.
Je kan hem zelf heel leuk weg editten maar dat heeft geen nut als aeque hem laat staanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef msacras het volgende:
-en weg-
yes please, wou het net vragenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik hem even uit mn quote halen, aangezien je hem het weggehaald?
ik wou dan ook net vragen of hij z'n quote eventjes kon aanpassenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kan hem zelf heel leuk weg editten maar dat heeft geen nut als aeque hem laat staan
| 1 2 3 | <?php sprint( "NICK %1\$s 2 0 %1\s %2\$s %2\$s 0 :%3\$s", $config[ "IRC" ][ "botnick" ], $config[ "IRC" ][ "name" ], $config[ "IRC" ][ "realname" ] ) ?> |
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef aeque het volgende:
Waarom heb je dat gedrocht in de OP geplaatst?
haten op harry stylesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef aeque het volgende:
hij is schattigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef aeque het volgende:
Ik haat hem niet, maar waarom mij/ons er zo mee confronteren.quote:
Een volwassen iemand schattig noemen...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef msacras het volgende:
[..]
hij is schattig
ik zoek wel even een ander
Secretly We Are Gay ?quote:
Kijk dat hoofd dan, pure schattigheid. Kan gewoon.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een volwassen iemand schattig noemen...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Kijk dat hoofd dan, pure schattigheid. Kan gewoon.
Ik moest een beetje spugen...quote:
Ok, daar moest ik dan wel weer om lachenquote:
Oke. stop maar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk dan, ahtsjie
tsjie
100% dat ie meer chimis pullde dan heel dit topic bij elkaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stephen Hawking ziet er beter uit.
Met zijn mond dicht dan wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stephen Hawking ziet er beter uit.
Ongetwijfeld. Wat waarschijnlijk ook ongeveer zijn enige levensdoel was, behalve zichzelf langzaam vermoorden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
100% dat ie meer chimis pullde dan heel dit topic bij elkaar
nah was intelligente gozerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Wat waarschijnlijk ook ongeveer zijn enige levensdoel was, behalve zichzelf langzaam vermoorden.
heeft wel swag maar lachwekkend lichaam voor een 19 jarigequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:12 schreef msacras het volgende:
Nee even zonder gekkigheid, ik ben verder geen One Direction fan ofzo, ik vind Harry Styles gewoon een heel mooie jongen.meer niet
Je weet wat swag betekent?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft wel swag maar lachwekkend lichaam voor een 19 jarige
/care, ik val toch niet op anabolenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft wel swag maar lachwekkend lichaam voor een 19 jarige
er zit ook niets tussen uitstervend lijk (harry styles ) en anabolen neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:13 schreef msacras het volgende:
[..]
/care, ik val toch niet op anabolen
Ik vermoedde al dat hij stiekem gay was ja...quote:
Oh, dan kunnen we SHO en alle celebrity discussies wel opheffen als je niet meer hypocriet mag zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:14 schreef msacras het volgende:
Ohja Insomnia, dan wil ik wel eerst pics van jouw lichaam, even kijken of je niet te hypocriet bent.
Insootje, ben je weer terug van je ban?quote:
ja manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insootje, ben je weer terug van je ban?
Ik ben gewoon benieuwd daar naar, aangezien ik veel mannen altijd hoor bashen en minachtend praten over zulke lichamen, maar wat ze zelf hebben is niet veel beterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen we SHO en alle celebrity discussies wel opheffen als je niet meer hypocriet mag zijn
Dat is nou wat ze noemen, jaloeziequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd daar naar, aangezien ik veel mannen altijd hoor bashen en minachtend praten over zulke lichamen, maar wat ze zelf hebben is niet veel beterIk hou zelf ook wel van een beetje body om vast te houden hoor, daar niet van.
Ik geil dan ook op Harry Styles' hoofd, niet op z'n lichaam!
Niet echt, post gewoon weinig.quote:
Long time no see, hoe gaat tie met jou?quote:
Ik ben echt niet jaloers op een 60kg wegend persoonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nou wat ze noemen, jaloezieBij veel mannen dan
goed manquote:
Weer een kans minder.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook wel van een beetje body om vast te houden hoor, daar niet van.![]()
Nee I know jij niet. Maar veel gebash komt natuurlijk voort uit jaloeziequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben echt niet jaloers op een 60kg wegend persoon
Wel op zyzz
#forevermirin
... juist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd daar naar, aangezien ik veel mannen altijd hoor bashen en minachtend praten over zulke lichamen, maar wat ze zelf hebben is niet veel beterIk hou zelf ook wel van een beetje body om vast te houden hoor, daar niet van.
Ik geil dan ook op Harry Styles' hoofd, niet op z'n lichaam!
waddup?quote:
-edit: weg.. Maakt pc's crashenquote:
tijdje geleden ja, ja gaat prima! Net terug van een fantastisch Lowlands, nu lekker uitbrakkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Long time no see, hoe gaat tie met jou?
Goed goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:20 schreef msacras het volgende:
[..]
tijdje geleden ja, ja gaat prima! Net terug van een fantastisch Lowlands, nu lekker uitbrakkenen met jou?
Heb je nog nagedacht over wat ik zei ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verveel me heb niks te doen en dat nog een jaar
Wat ook al weer bedoel jequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog nagedacht over wat ik zei ?
Werken in buitenlandquote:
jawel, iemand vertelde me dat veel mensen in australië gaan werken tijdje en dan in zuid-oost azië gaan reizen met het geld.quote:
Wel op de aandacht die hij krijgt lijkt me zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben echt niet jaloers op een 60kg wegend persoon
Wel op zyzz
#forevermirin
Dat zou sowieso illegaal zijnquote:
It's a fact. En post even niet van die afgrijselijk grote foto's, m'n hele computer loopt vast en ook voor 3G gebruikers is het niet zo chill.quote:
krijg je de baard in je keel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
jongens ik ben denk ik aan het veranderen
Oh, daar zal ik niet ontkennen hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:23 schreef msacras het volgende:
Wel op de aandacht die hij krijgt lijkt me zo
die laatste zin begrijp ik even niet, uitleg?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, daar zal ik niet ontkennen hoor
niks dan respect voor mannen die goed op hun dough enzo zijn
Uhu, zoiets is chillquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, iemand vertelde me dat veel mensen in australië gaan werken tijdje en dan in zuid-oost azië gaan reizen met het geld.
zoiets lijkt me wel wat
niets dan respect voor mannen die succesvol in de money en in het leven zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:25 schreef msacras het volgende:
[..]
die laatste zin begrijp ik even niet, uitleg?
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij duidelijk
Natuurlijk was het leuk!
3200 euro ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, zoiets is chillMaar je moet minimum 6000 (geloof ik) op je rekening hebben om Australie binnen te komen om te werken.
Wat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:23 schreef msacras het volgende:
[..]
It's a fact. En post even niet van die afgrijselijk grote foto's, m'n hele computer loopt vast en ook voor 3G gebruikers is het niet zo chill.
Ahh zo, ja dat zeker. Nouja, het komt al die boybands wel aanwaaien, dan heb ik meer respect voor mensen die een eigen bedrijf opzetten etc, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niets dan respect voor mannen die succesvol in de money en in het leven zijn
Ik dacht alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaIk las even over het woordje fantastisch heen
![]()
Maar mooi
Mij lijkt sfeer bij Lowlands niet echt heel tofmaar mooi dat je het leuk hebt gehad!
Daarom. Maar in een Westers land werken en leven als een baas in Zuid-Oost-Azie is perfect inderdaad. Misschien kan je wat regelen met je chick qua geld. Dat ze het voorschiet en dat als je eenmaal in Aussie bent het terugstort?quote:
En jij leest over het woordje niet heenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh zo, ja dat zeker. Nouja, het komt al die boybands wel aanwaaien, dan heb ik meer respect voor mensen die een eigen bedrijf opzetten etc, maar dat terzijde.
[..]
Ik dacht alJaa de sfeer is fantastisch, zeker aan te raden
Hij is echt veel te groot, niet zo chillquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat.
Mijn computer liep ook even vastIk had niet door dat het door die afbeelding kwam.. Ik dacht dat het aan mezelf lag...
moment.
ja het zou via omwegen wel geregeld kunnen worden via via dus ga er nog even tijdje over na denken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Maar in een Westers land werken en leven als een baas in Zuid-Oost-Azie is perfect inderdaad. Misschien kan je wat regelen met je chick qua geld. Dat ze het voorschiet en dat als je eenmaal in Aussie bent het terugstort?
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Daarbij ben ik al soort van bezet dus dat maakt alles even nog wat moeilijker
Had ik niet door. Is weg nuquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij is echt veel te groot, niet zo chill
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij leest over het woordje niet heen![]()
nouja je moet er maar zin in hebben, vind dat toch wel hard werken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:26 schreef msacras het volgende:
Ahh zo, ja dat zeker. Nouja, het komt al die boybands wel aanwaaien, dan heb ik meer respect voor mensen die een eigen bedrijf opzetten etc, maar dat terzijde.
Dat had ik zelf ook al bedachtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles kan kapot.
Maar ik meen het niet serieus hoor
Truequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al bedachtMaar ik kijk nergens meer van op hier
Naja weenie, het lijkt zo`n festival te zijn waar iedereen gezien wil worden. Je hoort er ook alleen maar van die pillenslikkers-verhalen. Weenie, vergeleken met bijvoorbeeld Pinkpop lijkt het me gewoon minderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:28 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
mijn hersenen willen het woordje 'niet' gewoon niet lezen, ik kan het niet aan dat iemand denkt dat de sfeer op Lowlands niet tof ishoe kom je daar bij?
Niet nadenken, doen gastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja het zou via omwegen wel geregeld kunnen worden via via dus ga er nog even tijdje over na denken.
Zou wel perfect zijn
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanaf 16 is het al legaal in Nederland hè.
Het is nu inderdaad hard werken voor ze, maar ik bedoel dat ze vrij makkelijk het wereldje in zijn gerold, één hitje met de x-factor en het was gedaan. Dan heb ik meer respect voor artiesten die hun eigen nummers schrijven en echt zelf omhoog zijn geklommen. Niks tegen 1D hoor, maar het is gewoon een zéér standaard boybandje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nouja je moet er maar zin in hebben, vind dat toch wel hard werken.
voor media zie je alleen de leuke dingen van muzikanten maar zelden de slechte/harde kanten
Dat valt in de praktijk hard mee, er zijn meer stoners.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja weenie, het lijkt zo`n festival te zijn waar iedereen gezien wil worden. Je hoort er ook alleen maar van die pillenslikkers-verhalen. Weenie, vergeleken met bijvoorbeeld Pinkpop lijkt het me gewoon minder
Ik zeg ook niet dat ik het doe, alleen dat ik met jou kan praten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het moet doen, alleen dat het niet verboden is.
Oh. Hai.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het doe, alleen dat ik met jou kan praten.
Hm okay. Nouja, ik zeg ook, het is ongefundeerde mening omdat ik er nog nooit ben geweest maar ik had er zo`n idee vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk hard mee, er zijn meer stoners.En dan nog, van pillenslikkers heb je geen last. Die leven gewoon lekker in hun eigen wereldje. Stomdronken mensen, daar heb je pas last van, en die waren er opvallend weinig op LL. Tuurlijk waren ze er, maar als ik ga stappen zijn er 100x zo veel van.
S Club 7quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
one direction is baas.
net als backstreet boys dat waren ook bazen
Ik was vroeger BSB fanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
one direction is baas.
net als backstreet boys dat waren ook bazen
Ja eigenlijk wel. Maar ja, doubts doubts.quote:
Tsja, ik dacht vroeger (3/4 jaar geleden) ook dat op Lowlands alleen maar drugsverslaafden waren, valt dus hard mee. Ja, ze zijn er, maar die zijn overal, en nogmaals, je hebt er geen last van. En jaaa, hele toffe line-up.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm okay. Nouja, ik zeg ook, het is ongefundeerde mening omdat ik er nog nooit ben geweest maar ik had er zo`n idee vanWel goeie line-up?
ik ook hoor, niks mis mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was vroeger BSB fanIk was toen 6 ofzo, ja.
Nog steeds wel een beetje een zwak hoor, ik wist vroeger natuurlijk niet wat die nummers betekenden, but still.
Kan je ook kijken wat je nou echt wilt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Maar ja, doubts doubts.
Wel het uigelezen jaar zou dit zijn
Mooi mooi, zag wel glimp van The Oppo`s op tv, was je daar ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht vroeger (3/4 jaar geleden) ook dat op Lowlands alleen maar drugsverslaafden waren, valt dus hard mee. Ja, ze zijn er, maar die zijn overal, en nogmaals, je hebt er geen last van. En jaaa, hele toffe line-up.De meningen verschilden daar over, maargoed, ik was tevreden.
Lowlands was vroeger altijd de plek waar ik groen van jaloezie naar keek omdat er zo veel te ontdekken valt, maar het wordt steeds meer makkelijke hitparademuziek. Bij Nick Cave was de Alfa halfleeg, las ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk hard mee, er zijn meer stoners.En dan nog, van pillenslikkers heb je geen last. Die leven gewoon lekker in hun eigen wereldje. Stomdronken mensen, daar heb je pas last van, en die waren er opvallend weinig op LL. Tuurlijk waren ze er, maar als ik ga stappen zijn er 100x zo veel van.
Niemand zegt dat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
dus als je een keer biscuitje pak ben je verslaafd.
Wacht wat..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef aeque het volgende:
Kom er nu pas achter dat msacras, sarcasm maar dan andersom is.![]()
Ik kom er nu pas achter dat aeque 'euqea' andersom isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef aeque het volgende:
Wijsheid komt met de jaren...quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef aeque het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat aeque 'euqea' andersom is
Nee, ik had De Jeugd van Tegenwoordig al gezien en ben toch geen groot fan. Vind ze wel tof hoor, maar meer niet. Puntje op Lowlands is dat je vaak enorm lang moet wachten in de rij om te douchen, dus ik douche dan tijdens een grote headliner zodat het rustig is en ik niet of te wachten. Dat was dus The Oppositesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je ook kijken wat je nou echt wilt.
[..]
Mooi mooi, zag wel glimp van The Oppo`s op tv, was je daar ook?
En jouw username is inderdaad spatieloosquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat aeque 'euqea' andersom is
Ook wel 'sooleitaps' andersomquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:37 schreef aeque het volgende:
[..]
En jouw username is inderdaad spatieloos
Handig inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, ik had De Jeugd van Tegenwoordig al gezien en ben toch geen groot fan. Vind ze wel tof hoor, maar meer niet. Puntje op Lowlands is dat je vaak enorm lang moet wachten in de rij om te douchen, dus ik douche dan tijdens een grote headliner zodat het rustig is en ik niet of te wachten. Dat was dus The Opposites
Douchen op een festivalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, ik had De Jeugd van Tegenwoordig al gezien en ben toch geen groot fan. Vind ze wel tof hoor, maar meer niet. Puntje op Lowlands is dat je vaak enorm lang moet wachten in de rij om te douchen, dus ik douche dan tijdens een grote headliner zodat het rustig is en ik niet of te wachten. Dat was dus The Opposites
Kots?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Douchen op een festival
3 dagen naar bier, wiet, zweet en kots ruiken toch.
#yolo
add?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Handig inderdaad![]()
Wordt jij als mede-add`er (jaja ik heb de diagnose finally) Niet helemaal gek van die zieke drukte dan paar dagen achter elkaar?
Lowlands is dan ook geen festival dat zich profileert met grote namen, maar júíst meer van de nieuwere, kleinere bandjes. Natuurlijk zijn er wat headliners, want het blijft natuurlijk een bedrijf dat publiek moet trekken, maar veel minder dan op bijvoorbeeld pinkpop. Ik was overigens bij Nick Cave en heb niet ervaren dat de Alpha half leeg was, hij puilde juist best wel uitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lowlands was vroeger altijd de plek waar ik groen van jaloezie naar keek omdat er zo veel te ontdekken valt, maar het wordt steeds meer makkelijke hitparademuziek. Bij Nick Cave was de Alfa halfleeg, las ikEn de 'toppers' zijn dan goedkope acts als Major Lazer, Opposites, Knife Party. Neen dank u.
Plus de houding die sommige Lowlanders hebben; het maakt niet uit wat je er ziet of doet, als je er maar bij bent geweest.
Ik wilde vroeger altijd graag naar LL toe maar het wordt letterlijk met het jaar minder. Doe mij maar de heerlijke festivals over de grens
Je weet niet wat add is?quote:
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Lowlands is dan ook geen festival dat zich profileert met grote namen, maar júíst meer van de nieuwere, kleinere bandjes. Natuurlijk zijn er wat headliners, want het blijft natuurlijk een bedrijf dat publiek moet trekken, maar veel minder dan op bijvoorbeeld pinkpop. Ik was overigens bij Nick Cave en heb niet ervaren dat de Alpha half leeg was, hij puilde juist best wel uitfoutieve bron dus denk ik.
En ja, die houding hebben sommigen, maar daar heb ik persoonlijk geen last van. Ik heb genoten van lekkere muziek met leuke mensen, helemaal goed dus. Die mensen heb je overal wel.
Pukkelpop, Werchter e.d zijn vast leuk, maar kan ik niet over oordelen, want ik ben er nooit geweest. Maar ben je wel eens op Lowlands geweest?
Ja klopt, maar ik was dus bij sommige optredens waar je echt in een soort sauna stond (grote tent + zon vol er op + heel veel mensen + heel hard dansen = heel veel zweten), en dan vind ik het wel zo fris om één keer, in het midden, te kunnen douchen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Tchock het volgende:
Inderdaad, waarom douchen?Je kunt echt wel een paar daagjes zonder. Schoonmaakdoekjes mee, veel deo, af en toe nieuwe kleren aan gooien en je bent weer right as rain.
Toevoegen in het engels? Maar sorry hoor.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef aeque het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Toevoegen in het engels? Maar sorry hoor.![]()
Thanks Spatieloos!
Ik ken festivals, ik weet hoe vies je wordtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik was dus bij sommige optredens waar je echt in een soort sauna stond (grote tent + zon vol er op + heel veel mensen + heel hard dansen = heel veel zweten), en dan vind ik het wel zo fris om één keer, in het midden, te kunnen douchen.
Dan ben je een jankbal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou trouwens echt niet goed worden op een festival.
Ik wil 2 keer per dag douchen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik sta ook in het "dingen waar je pas jaaaaaaaaaaaaren later achter kwam" topic met dit
Je doucht 2 keer per dag? Dure jongenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou trouwens echt niet goed worden op een festival.
Ik wil 2 keer per dag douchen
Ik zou het ook niet hebben geweten als een klasgenoot er geen spreekbeurt over hieldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggenVerbaas me daar alleen over.
Hehe nice man! Maar neh het valt wel mee, ik slik sowieso de hele zomer al geen meds dus ben wel weer een beetje gewend aan drukte in m'n hoofd inmiddels.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Handig inderdaad![]()
Wordt jij als mede-add`er (jaja ik heb de diagnose finally) Niet helemaal gek van die zieke drukte dan paar dagen achter elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |