Werkte jij niet in Rotterdam?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAAAA
over 3 jaar vertrek ik uit groningen, dus we moeten onze 2 jaartjes wel volledig en goed benutten
Geen idee heb niet zoveel info van je.quote:
mn moeder woont in roffa.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe laat moet je dan wel niet op als je om 6:00 moet werken?
Werkt of werkte? Lijkt me nogal een stukje reizen vanuit Grunnquote:
werktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Werkt of werkte? Lijkt me nogal een stukje reizen vanuit Grunn
Dan blijf je bij je moeder als ik t goed begrijp?quote:
Ik heb ook 010 als netnummerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die de netcode gebruiken om hun stad aan te duiden
030 de gekstuuuuh.quote:
Maar woon dan weer niet in roffaquote:
verandering van spijs doet etenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:44 schreef d4v1d het volgende:
'Rotterdam', desnoods nog 'Roffa' dan..
Foto van mezelf met m'n eerste bril is onvindbaar, niet zo vreemd, is ook al weer een hele tijd geledenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning
En pfew valt gelukkig mee. Ben 'pas' 25 gelukkig![]()
Jij zo 18/19?
ik ga ieder weekend wel even op en neer ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan blijf je bij je moeder als ik t goed begrijp?
leiden is toch wel de ergste stad die ik me kan bedenken om te studerenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef msacras het volgende:
[..]
leiden
een goede smaak heb je wel. roffa heb je zelf niet gekozen natuurlijk, dus no probz
Ik ga ergens anders studeren, maar woon er nu, en het is een toffe (studenten)stad hoor. Waarom heb je er zo'n hekel aan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leiden is toch wel de ergste stad die ik me kan bedenken om te studeren
dan nog liever damsko![]()
![]()
ik wilde eerste leiden doen, toen zakte ik voor mn vwo, toen ging ik naar groningen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef msacras het volgende:
[..]
leiden
een goede smaak heb je wel. roffa heb je zelf niet gekozen natuurlijk, dus no probz
Shit dan was ik bijna strafbaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Foto van mezelf met m'n eerste bril is onvindbaar, niet zo vreemd, is ook al weer een hele tijd geleden
Bril 2, hier was ik 14/15?
[ afbeelding ]
Bril 3, dit is volgensmij een jaartje geleden
[ afbeelding ]
zal zo ook nog even een foto zonder bril zoeken om het rijtje compleet te maken![]()
En bijna goed, ik ben 17
Capelluhquote:
Ik zou Leiden aanraden, lijkt wel op Groningen qua grootte, is een verenigingstad, etc. Rotterdam is niet echt een studentenstad. En ik ben natuurlijk nog steeds af en toe in Leiden, dat maakt alles goed!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde eerste leiden doen, toen zakte ik voor mn vwo, toen ging ik naar groningen.
maar leiden vind ik niks mis mee, nee. vandaar dat ik twijfel om mn master in leiden of rotterdam te doen. moet ff kijken waar ik terecht kom met mn bachelor.
Ik helaas niet meer...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga ieder weekend wel even op en neer ja.
i know.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou Leiden aanraden, lijkt wel op Groningen qua grootte, is een verenigingstad, etc. Rotterdam is niet echt een studentenstad. En ik ben natuurlijk nog steeds af en toe in Leiden, dat maakt alles goed!
De bril die ik nu heb ben ik ook wel blij mee ja, maar alles daarvoor.... neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Shit dan was ik bijna strafbaar.![]()
Maar zonder gekheid, bril staat je wel goed hoor
[..]
Capelluh
Wel vet! Wanneer ga je?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
i know.maar rotterdam is wel natuurlijk dichtbij.
ik kijk wel joh, is pas over 3 jaar. normaal 2, maar aangezien ik 3 maanden naar suriname ga voor stage/onderzoek, loop ik een jaar studievertraging op
Niks mis mee gezien de foto.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
De bril die ik nu heb ben ik ook wel blij mee ja, maar alles daarvoor.... nee
Feitje is ook dat ik m'n bril alleen draag als ik te lui ben om iets aan m'n uiterlijk te doen, dus dan draag ik ook geen make-up en besteed ik geen moeite aan m'n haar (borstel er door heen, elastiekje er in en klaar) dus de combinatie "niet op m'n mooist" en "bril" komt nogal vaak voor.
Wat was er slecht aan je vorige brillen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
De bril die ik nu heb ben ik ook wel blij mee ja, maar alles daarvoor.... nee
Feitje is ook dat ik m'n bril alleen draag als ik te lui ben om iets aan m'n uiterlijk te doen, dus dan draag ik ook geen make-up en besteed ik geen moeite aan m'n haar (borstel er door heen, elastiekje er in en klaar) dus de combinatie "niet op m'n mooist" en "bril" komt nogal vaak voor.
Ahh dan ben ik nog niet in Grunn, hoef ik je niet te missenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
februari 2014 als t goed is. is nog niet zeker, maar grote kans van wel
Ook wel, begin moe te raken en mijn ogen verpauperenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh dan ben ik nog niet in Grunn, hoef ik je niet te missen
Je vroeg ook niksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef aeque het volgende:
d4v1d, je hebt nog niet gezegd hoe oud je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |