Wat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:23 schreef msacras het volgende:
[..]
It's a fact. En post even niet van die afgrijselijk grote foto's, m'n hele computer loopt vast en ook voor 3G gebruikers is het niet zo chill.
Ahh zo, ja dat zeker. Nouja, het komt al die boybands wel aanwaaien, dan heb ik meer respect voor mensen die een eigen bedrijf opzetten etc, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niets dan respect voor mannen die succesvol in de money en in het leven zijn
Ik dacht alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaIk las even over het woordje fantastisch heen
![]()
Maar mooi
Mij lijkt sfeer bij Lowlands niet echt heel tofmaar mooi dat je het leuk hebt gehad!
Daarom. Maar in een Westers land werken en leven als een baas in Zuid-Oost-Azie is perfect inderdaad. Misschien kan je wat regelen met je chick qua geld. Dat ze het voorschiet en dat als je eenmaal in Aussie bent het terugstort?quote:
En jij leest over het woordje niet heenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh zo, ja dat zeker. Nouja, het komt al die boybands wel aanwaaien, dan heb ik meer respect voor mensen die een eigen bedrijf opzetten etc, maar dat terzijde.
[..]
Ik dacht alJaa de sfeer is fantastisch, zeker aan te raden
Hij is echt veel te groot, niet zo chillquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat.
Mijn computer liep ook even vastIk had niet door dat het door die afbeelding kwam.. Ik dacht dat het aan mezelf lag...
moment.
ja het zou via omwegen wel geregeld kunnen worden via via dus ga er nog even tijdje over na denken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Maar in een Westers land werken en leven als een baas in Zuid-Oost-Azie is perfect inderdaad. Misschien kan je wat regelen met je chick qua geld. Dat ze het voorschiet en dat als je eenmaal in Aussie bent het terugstort?
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Daarbij ben ik al soort van bezet dus dat maakt alles even nog wat moeilijker
Had ik niet door. Is weg nuquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij is echt veel te groot, niet zo chill
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij leest over het woordje niet heen![]()
nouja je moet er maar zin in hebben, vind dat toch wel hard werken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:26 schreef msacras het volgende:
Ahh zo, ja dat zeker. Nouja, het komt al die boybands wel aanwaaien, dan heb ik meer respect voor mensen die een eigen bedrijf opzetten etc, maar dat terzijde.
Dat had ik zelf ook al bedachtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles kan kapot.
Maar ik meen het niet serieus hoor
Truequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al bedachtMaar ik kijk nergens meer van op hier
Naja weenie, het lijkt zo`n festival te zijn waar iedereen gezien wil worden. Je hoort er ook alleen maar van die pillenslikkers-verhalen. Weenie, vergeleken met bijvoorbeeld Pinkpop lijkt het me gewoon minderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:28 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
mijn hersenen willen het woordje 'niet' gewoon niet lezen, ik kan het niet aan dat iemand denkt dat de sfeer op Lowlands niet tof ishoe kom je daar bij?
Niet nadenken, doen gastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja het zou via omwegen wel geregeld kunnen worden via via dus ga er nog even tijdje over na denken.
Zou wel perfect zijn
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanaf 16 is het al legaal in Nederland hè.
Het is nu inderdaad hard werken voor ze, maar ik bedoel dat ze vrij makkelijk het wereldje in zijn gerold, één hitje met de x-factor en het was gedaan. Dan heb ik meer respect voor artiesten die hun eigen nummers schrijven en echt zelf omhoog zijn geklommen. Niks tegen 1D hoor, maar het is gewoon een zéér standaard boybandje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nouja je moet er maar zin in hebben, vind dat toch wel hard werken.
voor media zie je alleen de leuke dingen van muzikanten maar zelden de slechte/harde kanten
Dat valt in de praktijk hard mee, er zijn meer stoners.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja weenie, het lijkt zo`n festival te zijn waar iedereen gezien wil worden. Je hoort er ook alleen maar van die pillenslikkers-verhalen. Weenie, vergeleken met bijvoorbeeld Pinkpop lijkt het me gewoon minder
Ik zeg ook niet dat ik het doe, alleen dat ik met jou kan praten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het moet doen, alleen dat het niet verboden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |