Nee I know jij niet. Maar veel gebash komt natuurlijk voort uit jaloeziequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben echt niet jaloers op een 60kg wegend persoon
Wel op zyzz
#forevermirin
... juist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd daar naar, aangezien ik veel mannen altijd hoor bashen en minachtend praten over zulke lichamen, maar wat ze zelf hebben is niet veel beterIk hou zelf ook wel van een beetje body om vast te houden hoor, daar niet van.
Ik geil dan ook op Harry Styles' hoofd, niet op z'n lichaam!
waddup?quote:
-edit: weg.. Maakt pc's crashenquote:
tijdje geleden ja, ja gaat prima! Net terug van een fantastisch Lowlands, nu lekker uitbrakkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Long time no see, hoe gaat tie met jou?
Goed goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:20 schreef msacras het volgende:
[..]
tijdje geleden ja, ja gaat prima! Net terug van een fantastisch Lowlands, nu lekker uitbrakkenen met jou?
Heb je nog nagedacht over wat ik zei ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verveel me heb niks te doen en dat nog een jaar
Wat ook al weer bedoel jequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog nagedacht over wat ik zei ?
Werken in buitenlandquote:
jawel, iemand vertelde me dat veel mensen in australië gaan werken tijdje en dan in zuid-oost azië gaan reizen met het geld.quote:
Wel op de aandacht die hij krijgt lijkt me zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben echt niet jaloers op een 60kg wegend persoon
Wel op zyzz
#forevermirin
Dat zou sowieso illegaal zijnquote:
It's a fact. En post even niet van die afgrijselijk grote foto's, m'n hele computer loopt vast en ook voor 3G gebruikers is het niet zo chill.quote:
krijg je de baard in je keel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
jongens ik ben denk ik aan het veranderen
Oh, daar zal ik niet ontkennen hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:23 schreef msacras het volgende:
Wel op de aandacht die hij krijgt lijkt me zo
die laatste zin begrijp ik even niet, uitleg?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, daar zal ik niet ontkennen hoor
niks dan respect voor mannen die goed op hun dough enzo zijn
Uhu, zoiets is chillquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, iemand vertelde me dat veel mensen in australië gaan werken tijdje en dan in zuid-oost azië gaan reizen met het geld.
zoiets lijkt me wel wat
niets dan respect voor mannen die succesvol in de money en in het leven zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:25 schreef msacras het volgende:
[..]
die laatste zin begrijp ik even niet, uitleg?
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij duidelijk
Natuurlijk was het leuk!
3200 euro ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, zoiets is chillMaar je moet minimum 6000 (geloof ik) op je rekening hebben om Australie binnen te komen om te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |