heeft wel swag maar lachwekkend lichaam voor een 19 jarigequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:12 schreef msacras het volgende:
Nee even zonder gekkigheid, ik ben verder geen One Direction fan ofzo, ik vind Harry Styles gewoon een heel mooie jongen.meer niet
Je weet wat swag betekent?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft wel swag maar lachwekkend lichaam voor een 19 jarige
/care, ik val toch niet op anabolenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft wel swag maar lachwekkend lichaam voor een 19 jarige
er zit ook niets tussen uitstervend lijk (harry styles ) en anabolen neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:13 schreef msacras het volgende:
[..]
/care, ik val toch niet op anabolen
Ik vermoedde al dat hij stiekem gay was ja...quote:
Oh, dan kunnen we SHO en alle celebrity discussies wel opheffen als je niet meer hypocriet mag zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:14 schreef msacras het volgende:
Ohja Insomnia, dan wil ik wel eerst pics van jouw lichaam, even kijken of je niet te hypocriet bent.
Insootje, ben je weer terug van je ban?quote:
ja manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insootje, ben je weer terug van je ban?
Ik ben gewoon benieuwd daar naar, aangezien ik veel mannen altijd hoor bashen en minachtend praten over zulke lichamen, maar wat ze zelf hebben is niet veel beterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen we SHO en alle celebrity discussies wel opheffen als je niet meer hypocriet mag zijn
Dat is nou wat ze noemen, jaloeziequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd daar naar, aangezien ik veel mannen altijd hoor bashen en minachtend praten over zulke lichamen, maar wat ze zelf hebben is niet veel beterIk hou zelf ook wel van een beetje body om vast te houden hoor, daar niet van.
Ik geil dan ook op Harry Styles' hoofd, niet op z'n lichaam!
Niet echt, post gewoon weinig.quote:
Long time no see, hoe gaat tie met jou?quote:
Ik ben echt niet jaloers op een 60kg wegend persoonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nou wat ze noemen, jaloezieBij veel mannen dan
goed manquote:
Weer een kans minder.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook wel van een beetje body om vast te houden hoor, daar niet van.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |