Oh. Hai.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het doe, alleen dat ik met jou kan praten.
Hm okay. Nouja, ik zeg ook, het is ongefundeerde mening omdat ik er nog nooit ben geweest maar ik had er zo`n idee vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk hard mee, er zijn meer stoners.En dan nog, van pillenslikkers heb je geen last. Die leven gewoon lekker in hun eigen wereldje. Stomdronken mensen, daar heb je pas last van, en die waren er opvallend weinig op LL. Tuurlijk waren ze er, maar als ik ga stappen zijn er 100x zo veel van.
S Club 7quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
one direction is baas.
net als backstreet boys dat waren ook bazen
Ik was vroeger BSB fanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
one direction is baas.
net als backstreet boys dat waren ook bazen
Ja eigenlijk wel. Maar ja, doubts doubts.quote:
Tsja, ik dacht vroeger (3/4 jaar geleden) ook dat op Lowlands alleen maar drugsverslaafden waren, valt dus hard mee. Ja, ze zijn er, maar die zijn overal, en nogmaals, je hebt er geen last van. En jaaa, hele toffe line-up.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm okay. Nouja, ik zeg ook, het is ongefundeerde mening omdat ik er nog nooit ben geweest maar ik had er zo`n idee vanWel goeie line-up?
ik ook hoor, niks mis mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was vroeger BSB fanIk was toen 6 ofzo, ja.
Nog steeds wel een beetje een zwak hoor, ik wist vroeger natuurlijk niet wat die nummers betekenden, but still.
Kan je ook kijken wat je nou echt wilt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Maar ja, doubts doubts.
Wel het uigelezen jaar zou dit zijn
Mooi mooi, zag wel glimp van The Oppo`s op tv, was je daar ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht vroeger (3/4 jaar geleden) ook dat op Lowlands alleen maar drugsverslaafden waren, valt dus hard mee. Ja, ze zijn er, maar die zijn overal, en nogmaals, je hebt er geen last van. En jaaa, hele toffe line-up.De meningen verschilden daar over, maargoed, ik was tevreden.
Lowlands was vroeger altijd de plek waar ik groen van jaloezie naar keek omdat er zo veel te ontdekken valt, maar het wordt steeds meer makkelijke hitparademuziek. Bij Nick Cave was de Alfa halfleeg, las ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk hard mee, er zijn meer stoners.En dan nog, van pillenslikkers heb je geen last. Die leven gewoon lekker in hun eigen wereldje. Stomdronken mensen, daar heb je pas last van, en die waren er opvallend weinig op LL. Tuurlijk waren ze er, maar als ik ga stappen zijn er 100x zo veel van.
Niemand zegt dat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
dus als je een keer biscuitje pak ben je verslaafd.
Wacht wat..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef aeque het volgende:
Kom er nu pas achter dat msacras, sarcasm maar dan andersom is.![]()
Ik kom er nu pas achter dat aeque 'euqea' andersom isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef aeque het volgende:
Wijsheid komt met de jaren...quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef aeque het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat aeque 'euqea' andersom is
Nee, ik had De Jeugd van Tegenwoordig al gezien en ben toch geen groot fan. Vind ze wel tof hoor, maar meer niet. Puntje op Lowlands is dat je vaak enorm lang moet wachten in de rij om te douchen, dus ik douche dan tijdens een grote headliner zodat het rustig is en ik niet of te wachten. Dat was dus The Oppositesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je ook kijken wat je nou echt wilt.
[..]
Mooi mooi, zag wel glimp van The Oppo`s op tv, was je daar ook?
En jouw username is inderdaad spatieloosquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat aeque 'euqea' andersom is
Ook wel 'sooleitaps' andersomquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:37 schreef aeque het volgende:
[..]
En jouw username is inderdaad spatieloos
Handig inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, ik had De Jeugd van Tegenwoordig al gezien en ben toch geen groot fan. Vind ze wel tof hoor, maar meer niet. Puntje op Lowlands is dat je vaak enorm lang moet wachten in de rij om te douchen, dus ik douche dan tijdens een grote headliner zodat het rustig is en ik niet of te wachten. Dat was dus The Opposites
Douchen op een festivalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, ik had De Jeugd van Tegenwoordig al gezien en ben toch geen groot fan. Vind ze wel tof hoor, maar meer niet. Puntje op Lowlands is dat je vaak enorm lang moet wachten in de rij om te douchen, dus ik douche dan tijdens een grote headliner zodat het rustig is en ik niet of te wachten. Dat was dus The Opposites
Kots?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Douchen op een festival
3 dagen naar bier, wiet, zweet en kots ruiken toch.
#yolo
add?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Handig inderdaad![]()
Wordt jij als mede-add`er (jaja ik heb de diagnose finally) Niet helemaal gek van die zieke drukte dan paar dagen achter elkaar?
Lowlands is dan ook geen festival dat zich profileert met grote namen, maar júíst meer van de nieuwere, kleinere bandjes. Natuurlijk zijn er wat headliners, want het blijft natuurlijk een bedrijf dat publiek moet trekken, maar veel minder dan op bijvoorbeeld pinkpop. Ik was overigens bij Nick Cave en heb niet ervaren dat de Alpha half leeg was, hij puilde juist best wel uitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lowlands was vroeger altijd de plek waar ik groen van jaloezie naar keek omdat er zo veel te ontdekken valt, maar het wordt steeds meer makkelijke hitparademuziek. Bij Nick Cave was de Alfa halfleeg, las ikEn de 'toppers' zijn dan goedkope acts als Major Lazer, Opposites, Knife Party. Neen dank u.
Plus de houding die sommige Lowlanders hebben; het maakt niet uit wat je er ziet of doet, als je er maar bij bent geweest.
Ik wilde vroeger altijd graag naar LL toe maar het wordt letterlijk met het jaar minder. Doe mij maar de heerlijke festivals over de grens
Je weet niet wat add is?quote:
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Lowlands is dan ook geen festival dat zich profileert met grote namen, maar júíst meer van de nieuwere, kleinere bandjes. Natuurlijk zijn er wat headliners, want het blijft natuurlijk een bedrijf dat publiek moet trekken, maar veel minder dan op bijvoorbeeld pinkpop. Ik was overigens bij Nick Cave en heb niet ervaren dat de Alpha half leeg was, hij puilde juist best wel uitfoutieve bron dus denk ik.
En ja, die houding hebben sommigen, maar daar heb ik persoonlijk geen last van. Ik heb genoten van lekkere muziek met leuke mensen, helemaal goed dus. Die mensen heb je overal wel.
Pukkelpop, Werchter e.d zijn vast leuk, maar kan ik niet over oordelen, want ik ben er nooit geweest. Maar ben je wel eens op Lowlands geweest?
Ja klopt, maar ik was dus bij sommige optredens waar je echt in een soort sauna stond (grote tent + zon vol er op + heel veel mensen + heel hard dansen = heel veel zweten), en dan vind ik het wel zo fris om één keer, in het midden, te kunnen douchen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Tchock het volgende:
Inderdaad, waarom douchen?Je kunt echt wel een paar daagjes zonder. Schoonmaakdoekjes mee, veel deo, af en toe nieuwe kleren aan gooien en je bent weer right as rain.
Toevoegen in het engels? Maar sorry hoor.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef aeque het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Toevoegen in het engels? Maar sorry hoor.![]()
Thanks Spatieloos!
Ik ken festivals, ik weet hoe vies je wordtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik was dus bij sommige optredens waar je echt in een soort sauna stond (grote tent + zon vol er op + heel veel mensen + heel hard dansen = heel veel zweten), en dan vind ik het wel zo fris om één keer, in het midden, te kunnen douchen.
Dan ben je een jankbal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou trouwens echt niet goed worden op een festival.
Ik wil 2 keer per dag douchen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik sta ook in het "dingen waar je pas jaaaaaaaaaaaaren later achter kwam" topic met dit
Je doucht 2 keer per dag? Dure jongenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou trouwens echt niet goed worden op een festival.
Ik wil 2 keer per dag douchen
Ik zou het ook niet hebben geweten als een klasgenoot er geen spreekbeurt over hieldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggenVerbaas me daar alleen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |