quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:37 schreef aeque het volgende:
Ja natuurlijk, zet het even groot neer dat ik niet kundig genoeg ben...
Ik moet dat maar eens gaan veranderen dan...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:41 schreef msacras het volgende:
Maar je bent toch een attention whore, dan is die aandacht toch juist fijn?Ik zie trouwens nu pas dat je al in 2005 geregistreerd bent, ik dacht dat je nieuw was en het echt niet wist ofzo, maar nee
Ik post ook slechts in fases op fok, alleen als ik niks te doen heb en me verveel (zoals nu, te brak om iets anders te doen dan op de bank chillen, dus dan maar een beetje internetten) of als ik eigenlijk iets anders belangrijks te doen heb maar aan het soggen ben (in examenweken e.d). En als ik me verveel tijdens m'n werk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet dat maar eens gaan veranderen dan...
Haha ja, wat betreft registratie ga ik al enige tijd mee. Wat betreft actief posten de laatste tijd eigenlijk pas. En in het verleden soms fases.
Heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik post ook slechts in fases op fok, alleen als ik niks te doen heb en me verveel (zoals nu, te brak om iets anders te doen dan op de bank chillen, dus dan maar een beetje internetten) of als ik eigenlijk iets anders belangrijks te doen heb maar aan het soggen ben (in examenweken e.d). En als ik me verveel tijdens m'n werk.
Hoiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat zeg jij hoi tegen mij ? :s :s :s
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:25 schreef d4v1d het volgende:
gvd, mijn ogen verpauperenKan geeneens normaal meer tekst zien zonder in te zoomen
quote:
quote:
Mijn ogen verpauperden al toen ik 12 was, kon het schoolbord niet meer lezenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:25 schreef d4v1d het volgende:
gvd, mijn ogen verpauperenKan geeneens normaal meer tekst zien zonder in te zoomen
Heb ik ook.. maar ik zit geeneens ver weg van mijn beeldschermquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn ogen verpauperden al toen ik 12 was, kon het schoolbord niet meer lezen
en geloof me, een bril moeten in de eerste/tweede klas is het einde van de wereld.
Weer een kans gemist, godver.quote:
daarom lenzen in de 1e klas.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn ogen verpauperden al toen ik 12 was, kon het schoolbord niet meer lezen
en geloof me, een bril moeten in de eerste/tweede klas is het einde van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |