Daar lijk je heel jongquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef msacras het volgende:
En om het rijtje compleet te maken, dit ben ik zonder bril! Toch een stuk beter dan met. Even een facebook fotootje erbij gepakt, want te lui om een nieuwe te zoeken.
-edit: weg omdat ze hem zelf weg edit -
Hij is leuk hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Beide is leuk, as i said, bril staat je sowieso goed.
Leuke vlecht trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
Ik ging op iets staan in mijn kamer en het maakte lawaai en ik schrokWees blij dat het geen lego was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Deze foto was volgensmij rond 5 uur 's ochtends gemaakt, onder invloed van geestveruimende middelen en weinig slaap, dan krijg je wel wat kleine oogjes en make-up die is verdwenen en zulksquote:
Ik ben sowieso wel blij dat de Lego niet meeverhuisd hoefde te worden toen ik op mezelf ging wonenquote:
Ik doelde meer op al een week weinig slaap, en als je energie-opwekkende spulletje dan begint uit te werken..quote:
Moet ik hem even uit mn quote halen, aangezien je hem het weggehaald?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij is leuk hekost ook wel even tijd, maargoed, dan heb je ook wat.
Je kan hem zelf heel leuk weg editten maar dat heeft geen nut als aeque hem laat staanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef msacras het volgende:
En om het rijtje compleet te maken, dit ben ik zonder bril! Toch een stuk beter dan met. Even een facebook fotootje erbij gepakt, want te lui om een nieuwe te zoeken.
-en weg-
yes please, wou het net vragenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik hem even uit mn quote halen, aangezien je hem het weggehaald?
ik wou dan ook net vragen of hij z'n quote eventjes kon aanpassenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kan hem zelf heel leuk weg editten maar dat heeft geen nut als aeque hem laat staan
| 1 2 3 | <?php sprint( "NICK %1\$s 2 0 %1\s %2\$s %2\$s 0 :%3\$s", $config[ "IRC" ][ "botnick" ], $config[ "IRC" ][ "name" ], $config[ "IRC" ][ "realname" ] ) ?> |
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef aeque het volgende:
Waarom heb je dat gedrocht in de OP geplaatst?
haten op harry stylesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef aeque het volgende:
hij is schattigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef aeque het volgende:
Ik haat hem niet, maar waarom mij/ons er zo mee confronteren.quote:
Een volwassen iemand schattig noemen...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef msacras het volgende:
[..]
hij is schattig
ik zoek wel even een ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |