Wel met mijn tagje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:59 schreef msacras het volgende:
[..]
je ondertitel matcht niet meer met je UI...
Klopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja true, maar geen nazi-verwijzing in je UI zoals ook in je onderitel, wat eerst wel zo was
niet op letten. de cheshire cat is ook een baasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
Waarschijnlijk zet ik de oude ook redelijk snel weer terug omdat iedereen er over gaat zeiken.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet op letten. de cheshire cat is ook een baas
Ik vind deze leuker hoor, ik heb het niet zo op nazi-verwijzingen, ook niet als het als "grap" bedoeld is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
Waarschijnlijk zet ik de oude ook redelijk snel weer terug omdat iedereen er over gaat zeiken.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker hoor, ik heb het niet zo op nazi-verwijzingen, ook niet als het als "grap" bedoeld is.
Isoleren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:08 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe maak ik mijn kamer geluidsdichter? Ik word elke dag gewekt door mijn ouders die buiten praten![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:21 schreef sararaats het volgende:
![]()
ik ga 1 van de dagen eens serieus door het logeerbed zakkenniet dat ik dik ben ofzo maar het hangt al serieus los.
binnenkort naar de oogkliniek voor m'n oogzenuw (26 september)
gelukkigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon het niet laten![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon het niet laten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |