Als je het orgineel (filmpje fzo) nog helpt valt er wat aan te sleutelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Cheshire Cat.
Helaas valt hij niet zo op omdat hij eigenlijk te donker is.
Ik heb ook al een andere, iets lichtere gevonden. Misschien dat iemand die even naar 60x60 kan resizen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je het orgineel (filmpje fzo) nog helpt valt er wat aan te sleutelen
Ergens in DIG was een topic "gifjes klaar terwijl u wacht"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb ook al een andere, iets lichtere gevonden. Misschien dat iemand die even naar 60x60 kan resizen.
In GC, daar heb ik deze ook laten maken. Ik zal anders eem kieken of er een designer online is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ergens in DIG was een topic "gifjes klaar terwijl u wacht"Dacht ik..
Oh, bijna..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
In GC, daar heb ik deze ook laten maken. Ik zal anders eem kieken of er een designer online is.
De nachtploeg is ook weer aanwezig als ik het zo zie.quote:
Dat doe ik bewust... Moet eigenlijk nog honden uitlaten en even met de kärcher aan de slag...quote:
Maar je stelt het nog even uit?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat doe ik bewust... Moet eigenlijk nog honden uitlaten en even met de kärcher aan de slag...
Helemaal kortquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga zo naar de kappert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |