Ah i forgot to mention a child...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat krijg je hè, als je aan relaties begint en gaat samenwonen
Helemaal waarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste die met zo`n freehugs bordje rondlopen zijn ook geen vredelievende hippies maar gewoon figuren die iets teveel geilen op aandacht
Niemand zegt dat er op festivals geen chagrijnige mensen en agressieve dronkenlappen rondlopen, hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik was laatst op Pinkpop gooide ik iemand zijn bril om.
ging hij mij slaan met een freehuggs bordje.
nou dat gebeurt niet in een kroeg hoor.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Helemaal waarToch geef ik ze altijd knuffels, want ik hou van knuffelen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sorry hoorMaar dat komt grotendeels toch ook door een klein roze pilletje
ah dus er is wel nog iets te belevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand zegt dat er op festivals geen chagrijnige mensen en agressieve dronkenlappen rondlopen, hoor
huhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Neeheee, overdag slik ik geen pillen en op de eerste festivalnachten ook niet
Was een grapje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker man, beetje zeiken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
Wat lijkt het me vervelend zo'n zeur te zijn, Tjacka
Soort van gelukje: haar dochter. Ik heb het alleen 6,5 jaar lang mede opgevoed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:17 schreef msacras het volgende:
[..]
jullie hebben samen een kind?
weejuw, je hebt je wel diep in de shit gewerkt dan
Maar je moet toch toegeven dat 8/9 van de 10 dat wel doet daar. Er hangt gewoon een geestverruimende sfeer op festivals. Ik zeg niet dat jij een of andere junk bent ofzo hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:18 schreef msacras het volgende:
[..]
okéquote:
Meh, dat is wel apart. Ach, kinderen zijn leuk hoor, mijn oppaskindje is de liefste van de hele wereld, maar ik wil er zelf nog laaaang niet aan beginnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Soort van gelukje: haar dochter. Ik heb het alleen 6,5 jaar lang mede opgevoed.![]()
Ach ik mag haar inmiddels toch niet meer zien.
Er zijn gewoon relatief niet zo veel dronkenlappen op festivals. Nog nooit meegemaakt dat het heel veel was. Cokesnuivers zijn trouwens net zo erg, losgeslagen idioten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:19 schreef msacras het volgende:
Stomdronken mensen zijn vervelend. Lowlands wordt dan ook voor een reden ook wel Blowlands, of Highlands genoemdMaar ja, de dronken mensen zijn er wel hoor, maar minder. Of ik heb er gewoon geen last van gehad door de hele festivalflow, ik weet het niet.
Ja tuurlijk is dat zo, maar hey, I don't mindquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je moet toch toegeven dat 8/9 van de 10 dat wel doet daar. Er hangt gewoon een geestverruimende sfeer op festivals. Ik zeg niet dat jij een of andere junk bent ofzo hoor(al gebruik je best regelmatig wat volgens mij
) Maar het is gewoon eenmaal zo dat die `vrije, open, lieve, gezellige, huggerige'' sfeer daar ook met name door komt
Beetje vechten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef Tchock het volgende:
Cokesnuivers zijn trouwens net zo erg, losgeslagen idioten.
Ik heb uit goede bron vernomen dat het reuze meevaltquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef Tjacka het volgende:
Wat lijkt het mij vervelend om tchock te zijn, fok-it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |