ah hipsters ook al een reden om niet heen te gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg een teug rum van iemand omdat ik inging op zijn FREE HUGS-bordje, dat zie in in een kroeg niet gebeuren
Niets voor mij dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:11 schreef msacras het volgende:
Ik heb met iemand staan dance-battlen tijdens een reggae optreden, en daarna gaven we elkaar een knuffel en complimentjes dat de ander zo goed was
ja, ik was laatst op Pinkpop gooide ik iemand zijn bril om.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je dit emogift moet je inderdaad maar wegblijven van Lowlands ja
Groot gelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar krijg ik spontaan uitslag van, mensen met zo'n bordje.
Tot zover mijn ongefundeerde klacht.
Je moet dan ook niet naar Pinkpop gaan. Pinkpop is geen festival maar een domme commerciele kutbendequote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik was laatst op Pinkpop gooide ik iemand zijn bril om.
ging hij mij slaan met een freehuggs bordje.
nou dat gebeurt niet in een kroeg hoor.
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar Pinkpop gaan. Pinkpop is geen festival maar een domme commerciele kutbende
Doe iedereen een plezier en ga nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah hipsters ook al een reden om niet heen te gaan
Nee, het valt wel mee. Ik heb alleen nogal snel het gevoel dat veel mensen "gezelligheid" forcerenquote:
Ik was heel burgelijk geworden.quote:
Gezelligheid wordt overal geforceerd, behalve op fesivals juistquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het valt wel mee. Ik heb alleen nogal snel het gevoel dat veel mensen "gezelligheid" forceren
Overal eigenlijk, niet alleen op festivals.
lijkt mij het verstandigst ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe iedereen een plezier en ga niet
De meeste die met zo`n freehugs bordje rondlopen zijn ook geen vredelievende hippies maar gewoon figuren die iets teveel geilen op aandachtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groot gelijk. Op Werchter heb je zo'n tent waar je bordjes kunt halen, lopen er allemaal mensen de hele dag met de stomste clichés rond
Ja dat krijg je hè, als je aan relaties begint en gaat samenwonenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was heel burgelijk geworden.![]()
En nu moet ik weer die wijde enge wereld in.
Nou dat lijkt mij dus niet. Als ik al die cliches naar buiten zie komen op fotos met free hugs bordjes enzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Gezelligheid wordt overal geforceerd, behalve op fesivals juistdaar komt het vanzelf
dan is het wel een mooi bordje voor mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste die met zo`n freehugs bordje rondlopen zijn ook geen vredelievende hippies maar gewoon figuren die iets teveel geilen op aandacht
Precies.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste die met zo`n freehugs bordje rondlopen zijn ook geen vredelievende hippies maar gewoon figuren die iets teveel geilen op aandacht
die kom je op Lowlands dan weer weinig tegen, heb er welgeteld één gezien in het hele weekend.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij dus niet. Als ik al die cliches naar buiten zie komen op fotos met free hugs bordjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |