Ik vind het op festivals juist véél makkelijker. Je hebt de hele dag gesprekken met jan en alleman (vooral metquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo?
in een kroegje is de aanspraak gewoon makkelijker, je zit aan de bar en binnen uurtje heb je een gesprek.
bij festivals vind ik dat gewoon moeilijker.
Garpje tochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo?
in een kroegje is de aanspraak gewoon makkelijker, je zit aan de bar en binnen uurtje heb je een gesprek.
ja truequote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe je nu toch ook?Series kijken op je laptop
ik ga straks dexter kijken denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe je nu toch ook?Series kijken op je laptop
Daar ben ik al snel mee opgehoudenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga straks dexter kijken denken
is voor iedereen persoonlijk, ik ben meer een kroegenman met alcohol.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het op festivals juist véél makkelijker. Je hebt de hele dag gesprekken met jan en alleman (vooral metBelgen
). In de kroeg spreek je niet snel iemand aan waar je verder geen interesse in hebt, het draait alleen maar om scoren vaak
Juist niet, op festivals is het makkelijker. Op Lowlands kan je als je wilt bij iemand voor z'n tent gaan zitten en een gesprek beginnen. Of bij ze aan tafel gaan zitten. Als je in de kroeg iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een mes in je rug of een dikke scheldpartij over je heen, als je op LL iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een goed gesprek en een nieuwe vriend erbij. Iedereen is juist heel open, dat is zo fijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo?
Same here broquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is voor iedereen persoonlijk, ik ben meer een kroegenman met alcohol.
Dan ga je toch op een niet zo'n fijne plek uitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef msacras het volgende:
Als je in de kroeg iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een mes in je rug of een dikke scheldpartij over je heen,
Ja sorry hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Juist niet, op festivals is het makkelijker. Op Lowlands kan je als je wilt bij iemand voor z'n tent gaan zitten en een gesprek beginnen. Of bij ze aan tafel gaan zitten. Als je in de kroeg iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een mes in je rug of een dikke scheldpartij over je heen, als je op LL iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een goed gesprek en een nieuwe vriend erbij. Iedereen is juist heel open, dat is zo fijn.In de kroeg kan ik ook prima socializen met vrienden hoor, maar op zulke festivals is dat nóg makkelijker.
Ze overdrijft, maar het is wel waar. Je bent allemaal op dezelfde plek met weinig anders dan de muziek en elkaar, dus heb je altijd iets gemeen en bijna iedereen is in een goed humeur. Als je bier op iemands schoenen morst tijdens het uitgaan heb je meteen half ruzie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ga je toch op een niet zo'n fijne plek uit
Inderdaad, ik heb in een kroeg gewerkt en ook vaak rondgehangen als ik niet aan het werk was en was ook een en al gezelligheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het ook zelf nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#TEAMFESTIVALquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Juist niet, op festivals is het makkelijker. Op Lowlands kan je als je wilt bij iemand voor z'n tent gaan zitten en een gesprek beginnen. Of bij ze aan tafel gaan zitten. Als je in de kroeg iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een mes in je rug of een dikke scheldpartij over je heen, als je op LL iemands biertje uit z'n hand slaat dan heb je een goed gesprek en een nieuwe vriend erbij. Iedereen is juist heel open, dat is zo fijn.In de kroeg kan ik ook prima socializen met vrienden hoor, maar op zulke festivals is dat nóg makkelijker.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, ik heb 3 dagen en 2 nachten zonder pilletjes e.d doorgebracht, en hele leuke mensen ontmoetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sorry hoorMaar dat komt grotendeels toch ook door een klein roze pilletje
Ik kreeg een teug rum van iemand omdat ik inging op zijn FREE HUGS-bordje, dat zie in in een kroeg niet gebeurenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb het ook zelf nog nooit meegemaaktheb die zin gejat van een LL-topic hier ergens. Maar mensen kijken je wel boos aan als het gebeurt enzo, ik heb ook meegemaakt dat ik op een DnB feestje was en dat iemand aan me vroeg of ik asjeblieft wat minder wou dansen want ze had er last van!?
Dat heb je dus op LL totaal niet.
quote:
groenequote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sorry hoorMaar dat komt grotendeels toch ook door een klein roze pilletje
Daar krijg ik spontaan uitslag van, mensen met zo'n bordje.quote:
Preciesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg een teug rum van iemand omdat ik inging op zijn FREE HUGS-bordje, dat zie in in een kroeg niet gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |