Ik ben dan ook een meisje dus ik kan een stuk minder hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, dan drink je dus niet zoveel.
wat bij ons de standaard is ben ik bang
Dat valt hard mee, het enige punt met methylfenidaat is dat het niet meer werkt als je alcohol/andere drugs neemt op dat moment, that's all. Je gaat er niet dood van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je dat niet meer wilde/mocht doen met je meds?Of was dit een uitzondering omdat je ze nu niet inneemt?
De hufter!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:59 schreef Spatieloos het volgende:
OMG MIJN BROER HEEFT MIJN TANDPASTA GEJAT!
Klinkt prima ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij ons was het 11-1 de weide op tot 2:00 en dan terug naar de tent, nog even drinken en slapen. Ik vond het wel prima. Laatste dag was het wel vijf uur of zo maar toen was ik totaal niet moe.
Op een festival drinken de meeste mensen niet heel veel. Of je neemt drank mee, of je drinkt überhaupt niet veel. Dronken worden op festivalpils is namelijk vervelend, langzaam en moeilijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, dan drink je dus niet zoveel.
wat bij ons de standaard is ben ik bang
MAAK 'M KAPOT JONGUH! BAMquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:59 schreef Spatieloos het volgende:
OMG MIJN BROER HEEFT MIJN TANDPASTA GEJAT!
Haha. Autist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:01 schreef Tjacka het volgende:
maar met alcohol ben ik gewoon minder sociaal. en blijf dus altijd bij mijn vrienden.
terwijl ik liever meestal lekker alleen ben en met andere mensen praat.
Je moet op festivals echt niet dronken worden, dan is meteen de rest van je weekend verziekt omdat je een kater van hier tot gunder hebt. Alleen op de laatste nacht kan het, of je neemt iets anders omdat je anders instort, kan ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:01 schreef Tjacka het volgende:
maar met alcohol ben ik gewoon minder sociaal. en blijf dus altijd bij mijn vrienden.
terwijl ik liever meestal lekker alleen ben en met andere mensen praat.
Says whoquote:
Dan wil ik niet weten waar je huis naar meurt..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:03 schreef Tchock het volgende:
Ik nam bijna een slok uit een biertje waar allemaal witte draden in drijvenWeek niet thuis geweest
Eh? Naar niks? Eén flesje oud bier stinkt niet joh. Dit ruikt naar azijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten waar je huis naar meurt..
Seinfeld op Comedy Central.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef msacras het volgende:
Waarom zijn er 's nachs alleen maar domme sekslijn programma's op tv? Zo kan ik toch nooit wakker blijven? Het zijn overigens niet eens mooie dames, waarom zou je die willen bellen.
De vraag is meer waarom je om 2 uur snachts tv wilt kijkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef msacras het volgende:
Waarom zijn er 's nachs alleen maar domme sekslijn programma's op tv? Zo kan ik toch nooit wakker blijven? Het zijn overigens niet eens mooie dames, waarom zou je die willen bellen.
Oh, ik dacht dat de rommel niet enkel bij dat flesje bier bleefquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh? Naar niks? Eén flesje oud bier stinkt niet joh. Dit ruikt naar azijn.
omdat ik wakker moet blijvenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom je om 2 uur snachts tv wilt kijken
hoezo?quote:
De eerste keer dat ik zoiets zag was ik wel zwaar teleurgesteldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef msacras het volgende:
Dat doe je nu toch ook?quote:
Valt reuze meequote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de rommel niet enkel bij dat flesje bier bleef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |