Ik ga het sowieso niet spelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:53 schreef d4v1d het volgende:
Spatie gaat sims4 enkel voor de tieten spelen
Waarom kreeg ik geen quote-alert? :squote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso niet spelen.
Misschien stond het topic nog open, IDK!?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik geen quote-alert? :s
KutFOK!
quote:
Hoe gaat ie?quote:
haha niet eens hoe je heet en waar je woont? dat kent iedereen ook wel toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ca va bien, merci. et toi?
tot zover mijn kennis van frans
aaaaah spastie toch, minder eten dus. En gaat wel oke thanksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Matig. Ik heb buikpijn door te veel chocolade![]()
Met jou?
ja, oke. en een aantal scheldwoorden, want die kon je voor bonuspunten onderaan het proefwerk schrijvenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
haha niet eens hoe je heet en waar je woont? dat kent iedereen ook wel toch?
Maar gaat wel goed ja thanks
whutquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke. en een aantal scheldwoorden, want die kon je voor bonuspunten onderaan het proefwerk schrijven
we hadden 1 leraar waarbij jij een extra punt kreeg op je proefwek als je een correcte franse zin onderaan het proefwerk schreef zoals va te faire foutre, vieux encule.quote:
Kaal?quote:
lol alsof dat zo moeilijk is, een goede zin.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hadden 1 leraar waarbij jij een extra punt kreeg op je proefwek als je een correcte franse zin onderaan het proefwerk schreef zoals va te faire foutre, vieux encule.
tja, het was wel het verschil tussen een 1 en een 2quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:57 schreef supersof het volgende:
[..]
lol alsof dat zo moeilijk is, een goede zin.
loool. zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, het was wel het verschil tussen een 1 en een 2
Jaquote:
Hij is wel vetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Cheshire Cat.
Helaas valt hij niet zo op omdat hij eigenlijk te donker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |