Voor mijn tijd, voor mijn tijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan lekker matten in Beverwijk
lijkt mij voor een keer best lachen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tros muziek-feest op het plein? Daar krijg je gewoon glaasje Appelsap en mag je de polonaise lopen. Niks free hugs of pillen
vreemde pep danquote:
We worden oud Fok-it...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mijn tijd, voor mijn tijd.
Nou een aantal keer volgens mij juist hele goede...quote:
Was ook voor mijn tijd hoorquote:
gewoon xquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou een aantal keer volgens mij juist hele goede...
Ligt er natuurlijke beetje aan wanneer je begon met kijken. Maar ik weet nog goed dat ze in de jaren 90 nog lekker bezig waren.quote:
Pas na 2002 denk ik intensief wezen kijkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijke beetje aan wanneer je begon met kijken. Maar ik weet nog goed dat ze in de jaren 90 nog lekker bezig waren.
Nogal ja, in het programma voetbalhooligans en een aflevering van Ross Kemp on Gangs zie je ook de meest vage types voorbij komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas na 2002 denk ik intensief wezen kijken![]()
Zit het beetje terug te lezen, maar echt ziek hoor
Sowieso iemand met een klauwhamer te lijf gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogal ja, in het programma voetbalhooligans en een aflevering van Ross Kemp on Gangs zie je ook de meest vage types voorbij komen.
Trustenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:46 schreef aeque het volgende:
And on that bombshell... Ga ik ook maar eens slapen!
Heb jij weleens gereld?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:46 schreef aeque het volgende:
And on that bombshell... Ga ik ook maar eens slapen!
ejo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:17 schreef AlfredMehran het volgende:
And everybods says 'ejoo ejoooo'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |