Ligt er natuurlijke beetje aan wanneer je begon met kijken. Maar ik weet nog goed dat ze in de jaren 90 nog lekker bezig waren.quote:
Pas na 2002 denk ik intensief wezen kijkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijke beetje aan wanneer je begon met kijken. Maar ik weet nog goed dat ze in de jaren 90 nog lekker bezig waren.
Nogal ja, in het programma voetbalhooligans en een aflevering van Ross Kemp on Gangs zie je ook de meest vage types voorbij komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas na 2002 denk ik intensief wezen kijken![]()
Zit het beetje terug te lezen, maar echt ziek hoor
Sowieso iemand met een klauwhamer te lijf gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogal ja, in het programma voetbalhooligans en een aflevering van Ross Kemp on Gangs zie je ook de meest vage types voorbij komen.
Trustenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:46 schreef aeque het volgende:
And on that bombshell... Ga ik ook maar eens slapen!
Heb jij weleens gereld?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:46 schreef aeque het volgende:
And on that bombshell... Ga ik ook maar eens slapen!
ejo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:17 schreef AlfredMehran het volgende:
And everybods says 'ejoo ejoooo'.
Wel met mijn tagje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:59 schreef msacras het volgende:
[..]
je ondertitel matcht niet meer met je UI...
Klopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja true, maar geen nazi-verwijzing in je UI zoals ook in je onderitel, wat eerst wel zo was
niet op letten. de cheshire cat is ook een baasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
Waarschijnlijk zet ik de oude ook redelijk snel weer terug omdat iedereen er over gaat zeiken.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet op letten. de cheshire cat is ook een baas
Ik vind deze leuker hoor, ik heb het niet zo op nazi-verwijzingen, ook niet als het als "grap" bedoeld is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
Waarschijnlijk zet ik de oude ook redelijk snel weer terug omdat iedereen er over gaat zeiken.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker hoor, ik heb het niet zo op nazi-verwijzingen, ook niet als het als "grap" bedoeld is.
Isoleren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:08 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe maak ik mijn kamer geluidsdichter? Ik word elke dag gewekt door mijn ouders die buiten praten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |