Ja best wel. Ik heb al met verjaardagen dat ik na een paar uurtjes weer naar huis wil omdat ik dan rust nodig hebquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Hehe nice man! Maar neh het valt wel mee, ik slik sowieso de hele zomer al geen meds dus ben wel weer een beetje gewend aan drukte in m'n hoofd inmiddels.En daarbij heb ik ook vaak genoeg daar gewoon in het gras gechilld en ben ik verder wel gewend aan grote druktes, ga vrij veel naar grote feesten en werk in de horeca, wat ook soms flink stressen is. Valt wel mee dus, heb jij daar wel last van dan?
Als ik vertel hoe lang helemaal, maar is fijn om je hoofd leeg te makenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doucht 2 keer per dag? Dure jongen
Oké, nouja dan zou ik er eerst een keer heen gaan en daarna oordelen, want het is echt heel anders dan je denkt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeTwee keer Werchter twee keer Pukkelpop nu.
Je staat dan echt een uur onder de douche per keer?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik vertel hoe lang helemaal, maar is fijn om je hoofd leeg te maken
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je staat dan echt een uur onder de douche per keer?
ADHD dan weer wel, maar kende ADD echt niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggenVerbaas me daar alleen over.
Dan verschillen we daar wel inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb al met verjaardagen dat ik na een paar uurtjes weer naar huis wil omdat ik dan rust nodig heb
Ik heb zelfs niks er tegen hoorquote:
Is praktisch het zelfde, maar je bent aan de buitenkant wat minder hyperactief, that's all.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:43 schreef aeque het volgende:
[..]
ADHD dan weer wel, maar kende ADD echt niet.
Het is letterlijk adhd zonder de H (hyperactiviteit)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:43 schreef aeque het volgende:
[..]
ADHD dan weer wel, maar kende ADD echt niet.
Dat zou heel goed kunnen, hoor. Dat geef ik meteen toe. Maar momenteel trekt het me totaal niet aan, terwijl dat voor veel andere festivals wel geldt. En het is toch een hoop geld dus ik zie het wel gebeuren dat tenzij een super epische line-up ik niet op Lowlands kom.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, nouja dan zou ik er eerst een keer heen gaan en daarna oordelen, want het is echt heel anders dan je denkt.
Pinkpop trekt mij ook niet zo, één keer een dag geweest, en dat was best leuk hoor, maar nouja ik weet niet, toch niet mijn ding. Te geforceerd ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, hoor. Dat geef ik meteen toe. Maar momenteel trekt het me totaal niet aan, terwijl dat voor veel andere festivals wel geldt. En het is toch een hoop geld dus ik zie het wel gebeuren dat tenzij een super epische line-up ik niet op Lowlands kom.
Pinkpop is nog erger trouwens. Daar ga ik echt niet heen tenzij ze Radiohead boeken. En dan een dagkaart.
dat is verslaafd al heb ik nu ook al zin wanneer ik weer mag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niks er tegen hoor![]()
Wel tegen mensen die standaard drugs gebruiken elke keer als ze uitgaan of festival shit omdat ze het anders niet `gezellig'' kunnen hebben. Beetje jammer vind ik dat.
Ik ben best introvert ja en heel, heel heel erg prikkelgevoelig en hoogsensitief dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan verschillen we daar wel inmaar ik ben een heel extrovert persoon, en jij misschien wat minder. Ik moet wel zeggen dat ik echt extreem moe ben, maar dat komt meer door het zware slaapgebrek denk ik.
Ik heb zin in jonkoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is verslaafd al heb ik nu ook al zin wanneer ik weer mag.
Tsja, voor hun is het geen verslaving want ze kunnen makkelijk zonder. Maar een feestje zonder pil moeten ze niet aan denkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is verslaafd al heb ik nu ook al zin wanneer ik weer mag.
Waarom herken ik mij in veel dingen op de wiki pagina...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is letterlijk adhd zonder de H (hyperactiviteit)
Daar zal het aan liggenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben best introvert ja en heel, heel heel erg prikkelgevoelig en hoogsensitief dus
Omdat 99 procent van Nederland dat doet uit symptomen uit internet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom herken ik mij in veel dingen op de wiki pagina...
Veel te commercieel. Werchter heeft dat ook een beetje, trouwens. Veel grote namen, weinig podia = altijd overal druk. En dan ook nog weinig tegenover elkaar geprogrammeerd waardoor er dus ongeacht je muzieksmaak gaten in de dag vallen. Op festivals als Pukkelpop en Lowlands is ten minste altijd wat te zienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Pinkpop trekt mij ook niet zo, één keer een dag geweest, en dat was best leuk hoor, maar nouja ik weet niet, toch niet mijn ding. Te geforceerd ofzo.
Het zijn kenmerken die veel mensen wel (eens) hebben, dan heb je niet meteen ad(h)d, maar pas als het je echt gaat belemmeren in je dagelijks leven moet je misschien even op de ggz afstappenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom herken ik mij in veel dingen op de wiki pagina...
Pfff, dan lijken festivals me echt een hel. Jij wilde toch naar Sziget?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb al met verjaardagen dat ik na een paar uurtjes weer naar huis wil omdat ik dan rust nodig heb
Precies, dat vind ik niet tof. Op Lowlands ben ik gewoon heel vaak langs random podia gelopen en blijven plakken omdat het wel lekker klonk. Daarnaast heb je ook nog zoveel andere activiteiten om te ondernemen, heel leuk allemaal, en pinkpop heeft dat niet zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel te commercieel. Werchter heeft dat ook een beetje, trouwens. Veel grote namen, weinig podia = altijd overal druk. En dan ook nog weinig tegenover elkaar geprogrammeerd waardoor er dus ongeacht je muzieksmaak gaten in de dag vallen. Op festivals als Pukkelpop en Lowlands is ten minste altijd wat te zien
Wellicht jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Daar zal het aan liggenIk heb ook wel meer een combi van adhd en add, in principe add maar ook wel wat hyperactieve trekjes (vooral in m'n hoofd en in kleine bewegingen af en toe), dat is ook wel anders.
ik ook niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, voor hun is het geen verslaving want ze kunnen makkelijk zonder. Maar een feestje zonder pil moeten ze niet aan denken
Plus dat Pinkpop om half elf eindigt elke dagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik niet tof. Op Lowlands ben ik gewoon heel vaak langs random podia gelopen en blijven plakken omdat het wel lekker klonk. Daarnaast heb je ook nog zoveel andere activiteiten om te ondernemen, heel leuk allemaal, en pinkpop heeft dat niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |