SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.![]()
Komen denk ik te veel andere grote games uit bij de release waardoor killzone beetje onder gesneeuwd wordt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef speknek het volgende:
En het mooiste: zoveel kleur in de games. Weg al dat grijs en bruin. Ook interessant: heel lauw applaus na Killzone. De vakpers lijkt echt klaar met shooters.
Het killzone filmpje was dan ook echt ruk gemonteerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef speknek het volgende:
En het mooiste: zoveel kleur in de games. Weg al dat grijs en bruin. Ook interessant: heel lauw applaus na Killzone. De vakpers lijkt echt klaar met shooters.
Killzone is de grootste PS launch exclusive toch? Ik zie straks Vlambeer's game meer mindshare krijgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komen denk ik te veel andere grote games uit bij de release waardoor killzone beetje onder gesneeuwd wordt.
exclusive ja. Maar fifa bf4 en cod etc komen ook met de release uit. Dan zijn er weinig die voor killzone boven die games kiezen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Killzone is de grootste PS launch exclusive toch? Ik zie straks Vlambeer's game meer mindshare krijgen.
Dat was idd prettig om te zien al die kleuren. Vooral die Zelda Windwaker stijl titel zag er fijn uit, Rime dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef speknek het volgende:
Welke omgeving woon je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Griebus het volgende:
Ik wil misschien toch de ps4 pre orderen. Alleen ben ik blijkbaar net te laat; bij de grote winkels (saturn/mediamarkt) is de pre-order uitverkocht.
Is er ergens nog een betrouwbare winkel (als in: zeker weten ps4 op 29 november) waar ik de ps4 nog kan pre-orderen?
Omgeving Amsterdam maar een stukkie rijden vind ik ook geen probleemquote:
Ja geen idee, misschien kleinere winkels zoals een intertoys. Als je in een gat zou wonen heb je daar misschien nog kans.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Griebus het volgende:
Omgeving Amsterdam maar een stukkie rijden vind ik ook geen probleem
Dat heb ik nu ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Griebus het volgende:
Ik wil misschien toch de ps4 pre orderen. Alleen ben ik blijkbaar net te laat; bij de grote winkels (saturn/mediamarkt) is de pre-order uitverkocht.
Is er ergens nog een betrouwbare winkel (als in: zeker weten ps4 op 29 november) waar ik de ps4 nog kan pre-orderen?
gewoon op de launchdag naar de mediamarkt gaan. Die hadden bij de Xbox 360 en Wii launch ook ruim voldoende exemplaren, terwijl die apparaten verder overal uitverkocht waren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook.
Ik wilde eerst de Gamescom afwachten voordat ik echt een keuze maakte. Nu is die gemaakt en wil ik een PS4 halen. Maar ben denk ik natuurlijk ook al te laat om er eentje in november te bemachtigen.
Meeeer dan genoeg. Gewoon na werk even langsfietsenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef koei het volgende:
[..]
gewoon op de launchdag naar de mediamarkt gaan. Die hadden bij de Xbox 360 en Wii launch ook ruim voldoende exemplaren, terwijl die apparaten verder overal uitverkocht waren.
Of met Killzone?!?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef speknek het volgende:
MediaMarkten in Duitsland hadden genoeg. In Nederland werd er bijna om gevochten...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meeeer dan genoeg. Gewoon na werk even langsfietsen
Deed me ook aan Ico denken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat was idd prettig om te zien al die kleuren. Vooral die Zelda Windwaker stijl titel zag er fijn uit, Rime dus.
Die komt 100% zeker op de ps4.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef static het volgende:
Uitzending gemist zou ook wel handig zijn.
In Amsterdam niet, k heb ook al overal nagevraagd maar alles was uitverkocht in Amsterdam. Ik sta nu op de eerste plek bij de media markt omdat ik gelijk heen gegaan was nadat microsoft aangaf later te komen met de xbox, nou hopen dat mensen dubbele pre orders hebben staan of dat de MM er iets meer krijgt en ik ze alsnog op kan halen de 29stequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Griebus het volgende:
PS4 controller is een stuk beter dan zijn voorganger hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:47 schreef Trebo het volgende:
Jammer dat die controllers van de PS zo verschrikkelijk kut in de handen liggen t.o.v. de 360
Dan toch maar wachten op de One. Is FIFA14 ook gemaakt op de PS4 en One? Of ziet het er nog steeds hetzelfde uit als op de PS3 en 360..
Betere animaties en een 4x zo slimme AI oa. Maar FIFA 15 zal pas de eerste echte nextgen FIFA worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 04:18 schreef Nickskuh het volgende:
En het verschil bij FIFA tussen de current en next gen is wel groot waarschijnlijk.
Daar ben ik inmiddels ook te laat voor. Dat wordt dus 's ochtends bij de Intertoys voor de deur staan, 29 november is heel toevallig een vrije dag voor mequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In Amsterdam niet, k heb ook al overal nagevraagd maar alles was uitverkocht in Amsterdam. Ik sta nu op de eerste plek bij de media markt omdat ik gelijk heen gegaan was nadat microsoft aangaf later te komen met de xbox, nou hopen dat mensen dubbele pre orders hebben staan of dat de MM er iets meer krijgt en ik ze alsnog op kan halen de 29ste
Hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken. Voor een tientje upgraden!quote:Activision has announced inclusion of Call of Duty: Ghosts in a series of upgrade programs designed to help simplify the transition into the next generation for Call of Duty fans. These programs are completely optional and allow fans who purchase Call of Duty: Ghosts on the current generation to upgrade to a next generation copy at a discounted price!
For Xbox 360 players, Amazon and GameStop have announced upgrade programs allowing Xbox 360 players to upgrade to an Xbox One copy of Call of Duty: Ghosts for a limited time for $10.
For PlayStation 3 players, anyone who purchases a copy of Call of Duty: Ghosts can upgrade to a PlayStation 4 version for a limited time for the suggested retail price of $10, 10¤, or £10, depending on their territory. More details about this program will be shared in the coming weeks.
In addition, for a limited time players will also be able to bring all of their Season Pass Content and in-game progress with them to the next gen, within a console family, at no additional charge.
Die drie in elk geval, en dan heb ik voorlopig ook wel even genoeg.quote:Na Microsoft heeft ook Sony de games bekendgemaakt die op of net na de launch van hun nieuwste console in de (digitale) winkels liggen. In totaal verschijnen er 33 titels tussen de launch op 29 november en het einde van 2013.
Games die fysiek in de winkel te koop zijn:
NBA 2K14
Call of Duty: Ghosts
Skylanders Swap Force
Need for Speed Rivals
Battlefield 4
Madden 25
FIFA 14
NBA Live
Killzone Shadow Fall
DriveClub
Knack
Assassin's Creed Black Flag
Watch Dogs
Just Dance 2014
LEGO Marvel Superheroes
Games die te downloaden zijn uit de PlayStation Store:
Basement Crawl
Pool Nation Extreme
Contrast
Warframe
Pinball Arcade
War Thunder
N++
Minecraft
DC Universe
Planetside 2
Counterspy
ResoGun
Flower
Doki Doki Universe
Hohokum
Tiny Brains
Super Motherload
Blacklight
quote:Sony brengt rode en blauwe controllers voor PS4 uit
Sony heeft de 'Magma Red' en 'Wave Blue' DualShock 4-controllers voor de PlayStation 4 aangekondigd. De draadloze controllers verschijnen op de dag van lancering in Europa.
De controllers kosten 59 euro. Daarnaast is ook de gebruikelijke zwarte controller los te koop. Noord- en Zuid-Amerika krijgen de controller overigens ook, zij het later.
Gisteren werd aangekondigd dat de PlayStation 4 op 29 november in Nederland en de rest van Europa lanceert. De console komt op 15 november in de Verenigde Staten uit. De PlayStation 4 kost 399 euro en komt al met een controller.
Oh en GT6 een week later.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die drie in elk geval, en dan heb ik voorlopig ook wel even genoeg.
Ghosts gaat bij mij wel de upgrade worden van de ps3 denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Gelijk veel shooters iig.
Naast BF4 kopen download ik ook gelijk Planetside 2 en Warframe.
Daarna heb ik minimaal een jaar geen FPS games meer nodig denk ik.
De user interface had ik al iets eerder gezien via een webcamquote:
En dan te laat zijn en pas in Jan de rekening krijgen omdat ze uitverkocht zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef speknek het volgende:
Hmm. Ik hoef de PS4 eigenlijk pas halverwege volgend jaar te hebben als de games uitkomen die me interesseren, maar ik bedacht me dat ik hem dit jaar waarschijnlijk van de belasting af kan trekken (consultancywerk over games, hell yeah)... Misschien toch maar pre-orderen.
Maar goed idee uiteraard. Scheelt een hoop geld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef speknek het volgende:
Hmm. Ik hoef de PS4 eigenlijk pas halverwege volgend jaar te hebben als de games uitkomen die me interesseren, maar ik bedacht me dat ik hem dit jaar waarschijnlijk van de belasting af kan trekken (consultancywerk over games, hell yeah)... Misschien toch maar pre-orderen.
Ik wacht een tijdje ( al wil ik hem wel met launch. infamous, knack, en straks vast en zeker een nieuwe GoW, Kh3, FF XV. AC, watch dogs. En vast nog meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:00 schreef Bolters het volgende:
Ik haal hem sowieso direct op launch. Kan zelfs niet wachten.
Je kan geen aanspraak maken op consumentenrecht aangezien je geen consument bent maar een zakelijke overeenkomst sluit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:00 schreef speknek het volgende:
Ja dat bedacht ik me dus pas net, daarom maar snel preorderen.
Minder garantie? waddan?
Je kan hem trouwens dacht ik wel prive kopen en daarna je 'onderneming' inschrijven. Maar daarvoor moet je in WGR zijn denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:00 schreef speknek het volgende:
Ja dat bedacht ik me dus pas net, daarom maar snel preorderen.
Minder garantie? waddan?
Oh maar Sony weet toch niet dat ik hem als kosten van mijn eenmanszaak heb opgevoerd bij de belasting?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan geen aanspraak maken op consumentenrecht aangezien je geen consument bent maar een zakelijke overeenkomst sluit.
als zakelijke klant heb je volgens de Nederlandse wet recht op 6 maanden.
De belastingdienst wil een bedrijfsnaam op de factuur. Als je het puur doet op serienummer dan is dat zo. Als ze factuur verlangen dan kunnen ze het zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh maar Sony weet toch niet dat ik hem als kosten van mijn eenmanszaak heb opgevoerd bij de belasting?
1:11: klikt op Joinquote:
quote:[...]
Weve also redesigned our progression system to work with challenges rather than XP. There are over 1500 increasingly difficult challenges to complete in Killzone: Shadow Fall multiplayer, so youll have plenty of opportunity to prove your skills and collect rewards. To increase longevity even further, we plan to continue support for the title well after launch and yes, DLC multiplayer maps will be released free of charge to ensure everyone can play.
Je kan hem overal pre-orderen maar hebben ze een lever 'garantie' van de release date?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:50 schreef Retarded het volgende:
PS4 is nog bij FRS te pre-orderen. Wel aanbetaling doen, maar mijn preorder staat
ik werk erquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan hem overal pre-orderen maar hebben ze een lever 'garantie' van de release date?
En een aanbetaling bij de FRS! Dan heb je ballen van staal
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 21-08-2013 om 12:10:12The Order 1886 is here for a behind the scenes chat. It's going to be one of the games not to miss http://t.co/4tWqjUH9Fs #PlayStationGC reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 21-08-2013 om 13:05:05Everything in The Order 1886 is deformable and acts true to life. #PlayStationGC reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 21-08-2013 om 13:05:53Means you can shoot things and then keep on shooting those individual elements #PlayStationGC reageer retweet
Hehe, jij ontvangt hem in 2014quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:43 schreef emokid het volgende:
Voor wie in de buurt woont: Net bij de Bart Smit in winkelcentrum (Oud-)Diemen geweest, ze hadden nog maar 8 pre-orders staan. Relatief weinig dus heb hem heel waarschijnlijk dan toch op 29 nov. Bij de Bart Smit in Amsterdam Noord hebben ze meer dan het dubbele staan dus dat gaat wel goed komen.![]()
Haha, dat zou wel kut zijn dan. Gelukkig is het onvoorwaardelijk zo'n reservering, dus dan kijk ik even verder.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehe, jij ontvangt hem in 2014. Die bart smit ontvangt maar iets van 5 ofzo
Bij CoD is dat wel zo en dat werd aangekondigd alsof het wereldschokkend vernieuwend wasquote:
Waar precies?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:44 schreef bakacakes het volgende:
Was ook veels te laat met mijn pre-order... Ben pas vandaag een rondje gaan doen. 3 pre-orders geplaatst en bij twee winkels was ik pas de 3e, dus zal wel goed komen
Hoorn. Bij de Intertoys zijn er ook nog maar 2, maar daar moet je ¤25 aanbetaling doen, dus die heb ik niet gedaan. Genoeg mogelijkheden dus nog.quote:
Beter beeld:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:39 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
1:11: klikt op Join
1:18: speelt mee
Edit: van de Killzone-blog:
[..]
Ze zullen 'room is full' errors wel weggelaten hebben. Ik moet het eerlijk gezegd allemaal nog maar zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter beeld:
http://www.gamersyde.com/(...)erface-30578_en.html
En als dat echt zo is dat je vrienden binnen 7 seconden kan joinen in multiplayer games![]()
![]()
Daarom wil ik ook een PS4. Sommige indiegames zien er zo leuk en goed uit.quote:
Wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
ps3 was hier gewoon overal te krijgen op de releasedatum, verwacht dat het ook wel goed zit met de ps4
Jij was vast 11 in 2007?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
ps3 was hier gewoon overal te krijgen op de releasedatum, verwacht dat het ook wel goed zit met de ps4
fair enough, ben benieuwdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:16 schreef Bolters het volgende:
Inderdaad, zou er ook niet zeker van zijn. Ten eerste was de PS3 op heel veel plaatsen wel degelijk uitverkocht. Daarnaast gaan de pre-orders van de PS4 een stuk harder dan die van de PS3. Zonder pre-order lijk je dus toch echt naast het net te vissen op de eerste dag.
15quote:
quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat het een timed exclusive is voor de One.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil stiekem Titanfall op de PS4.
We gaan 't zien en anders speel ik m in de toekomst wel een keertje alsnog op de One.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het een timed exclusive is voor de One.
Respawn maakte hem eerst voor alle platformen, maar omdat ze in geldnood kwamen hebben ze een dealtje met MS gesloten voor een exclusive deal.
Wellicht komt hij net zoals Mass Effect later alsnog naar Playstation
http://kotaku.com/ive-pla(...)tm_medium=Socialflowquote:I've Played Skylanders On The PS4, And There's No Going Back
I didn't fully appreciate the next generation of consoles until last Friday, when I got the chance to play Skylanders: Swap Force for a couple hours on the PlayStation 4. 1
It's not that I consider the third installment of Activision's wildly popular toys-meets-games franchise to be the pinnacle of gaming achievement or anything. I know there are more advanced games in the pipeline for the Xbox One and PlayStation 4.
It's just that, with more than 100 hours clocked between the first two entries, Skylanders has become my baseline. I've not played enough Call of Duty to recognize how much of an improvement Ghosts on next-gen is over Black Ops 2 on current-gen, but as soon as the PlayStation 4 version of Swap Force started up, I knew I was looking at the future.
I was eager to get my hands on the game. This was my first time, sitting on the couch in a hotel room near the Atlanta airport — members of the Swap Force team were in town for a meeting — but first, there was testing to be done.
Out of my backpack I pulled several of my own Skylanders toys — I'd come prepared. I set first-generation Cynder down on the new Swap Force portal, and there she was in all her disturbingly-chesty dragon glory. Each older Skylander I placed appeared on the screen, looking more animated than ever before. Dark Spyo. Ninjini. Slam Bam.
Of all the toys I brought with me, only one did not work, and that was because it was Disney Infinity's Mr. Incredible. I had to try.
Into the game proper, I was first treated to a pre-rendered cutscene in which the series' villain, Invader Zim Kaos, unveils his plan to harness the power of Petrified Darkness to strike at the very heart of the Skylands, the well of power that keeps the floating islands of the world afloat. Then came an in-engine cutscene featuring Patrick Warburton's womanizing bobcat-creature, Flynn. I could barely tell the difference.
The in-engine cutscene was crisper, as in-engine graphics generally are as compared to pre-rendered video, but damn if it wasn't just as gorgeous as the CG work. You see screenshots like this...
etc etc
Pas?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,is Sony gestoord of zo??PS4 op 29 November pas?![]()
Er gingen sterke geruchten dat die eind oktober uit zou komen. Daarom vond ik het ook tegenvallen. En stom dat het 2 weken later dan usa is.quote:
Ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er gingen sterke geruchten dat die eind oktober uit zou komen. Daarom vond ik het ook tegenvallen. En stom dat het 2 weken later dan usa is.
hoezo?quote:
Komt me geldtechnisch beter uit en het geeft me meer tijd om current-gen games als GTA V uitgebreid te spelen.quote:
twitter:PlayStationEU twitterde op donderdag 22-08-2013 om 11:46:18Check out this very cool and beautiful graphic using @MurasakiGame characters. Excited for it? #PlayStationGC http://t.co/DK3J7dkUAc reageer retweet
Skylandersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://kotaku.com/ive-pla(...)tm_medium=Socialflow
trailerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog een offscreen gameplay vid van Driveclub.
http://www.gamersyde.com/(...)r_more-14502_en.html
Nee meer 'Ik ben geen kind meer dus het is niks voor mij'.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:57 schreef emokid het volgende:
[..]
"Ik vind dit niet leuk dus is het kut."
Wat voor party? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:23 schreef wonton het volgende:
Is het al bekend met hoeveel mensen je in de party kan?
Party-chat a la Xbox Live nu.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor party? Waar heb je het over?
Sorry, ik bedoel cross-game chatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor party? Waar heb je het over?
Kijk hoe dat artikel geschreven is, net een roddelblad man.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:46 schreef emokid het volgende:
http://m.ign.com/articles(...)phics-lacking-on-ps4 Oh jeej....
feit blijft dat het ergens teleurstellend is natuurlijk. Ik had verwacht dat de next gen wel zou kunnen draaien op 1080p, 60 fps, full specs. Maar nu moeten ze blijkbaar kiezen voor 1080p met lagere framerate of lagere specs, of dus 720p met full specs en hoge framerate. Heb liever het laatste dan, maar toch teleurstellend dat de PS4 het blijkbaar (nog) niet aankan. Het is natuurlijk een launchtitel, dus wie weet hoe ver we nog gaan komen de komende jaren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:50 schreef videonatic het volgende:
[..]
Kijk hoe dat artikel geschreven is, net een roddelblad man.
Als je naar Killzone en Infamous Second Son kijkt zie je dat de hardware het probleem niet is. Ws. vroege code.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:43 schreef Retarded het volgende:
[..]
feit blijft dat het ergens teleurstellend is natuurlijk. Ik had verwacht dat de next gen wel zou kunnen draaien op 1080p, 60 fps, full specs. Maar nu moeten ze blijkbaar kiezen voor 1080p met lagere framerate of lagere specs, of dus 720p met full specs en hoge framerate. Heb liever het laatste dan, maar toch teleurstellend dat de PS4 het blijkbaar (nog) niet aankan. Het is natuurlijk een launchtitel, dus wie weet hoe ver we nog gaan komen de komende jaren.
Ook wel weer typerend dat een van de eerste console footage die DICE laat zien met BF4 een laffe 16 man server is, je zou haast denken dat ze weer iets te verbergen hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:46 schreef emokid het volgende:
http://m.ign.com/articles(...)phics-lacking-on-ps4 Oh jeej....
Snel nog even solliciteren bij 1 van die winkels, denk dat je zo grootste kans maakt op launch ps4quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:38 schreef MDMAziing het volgende:
weet iemand waar je m nog wel kan bestellen met zekerheid dat je m op release dag krijgt? de grote ketens lijken allemaal uitverkocht maar misschien heeft er iemand nog een site/winkel?
PM mag ook
Killzone multiplayer op de PS4 op Gamescom was in 60 fps. Dus vroege code van DICE dan inderdaad. Of gewoon een faalspel als ze dat met Battlefield niet voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:53 schreef Catch_me het volgende:
Had niet anders verwacht van DICE en EA. 720P met 60 fps is GEEN vooruitgang en zeker geen 'next gen'. Zelfs een matige laptop of pc kan beter dan dat doen. Laten we niet hopen dat andere studios deze slechte start doorzetten, anders blijf je games krijgen waarbij de ontwikkelaar de easy way out neemt, zoals DICE nu doet.
of BF4 vergt gewoon veel meer geheugen/processor werk. Kan zijn dat het spel in de hoogste resolutie gewoon veel te zwaar is voor de console, en dat ze daarom kozen voor een lagere reso maar wel full details. Ik ben er ook niet blij mee, maar de beelden van BF4 op PC zijn wel echt ziekelijk mooi .... Het zal allemaal wel niet.. en voor een groot deel aan EA en Dice liggen, en het feit dat het een launchgame is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:29 schreef emokid het volgende:
[..]
Killzone multiplayer op de PS4 op Gamescom was in 60 fps. Dus vroege code van DICE dan inderdaad. Of gewoon een faalspel als ze dat met Battlefield niet voor elkaar kunnen krijgen.
Waarschijnlijk zal je deze PS 3 games via Gaikai kunnen gaan spelen in de toekomst op de PS 4.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:56 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de PS4 zich gaat ontwikkelen. Ergens een gemiste kans dat hij niet backwards comp is, want ik heb een 360 gehad en geen PS3. Zou graag nog een kans hebben om Uncharted en Last of Us te spelen, maar dat zit er dus niet inDaarintegen heb ik wel weer kunnen genieten van Gears, Halo en Alan Wake. Keuzes moet je maken ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Pheno op 26-08-2013 08:30:11 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Pheno op 26-08-2013 08:30:18 ]
quote:
zin in dat spel. Infa 2 was super, infa 1 wat minder. Hopelijk wel een beetje dat comic sausje en wat referenties naar de eerdere 2 delen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
'Second Son'. Ik denk dat Cole je opa is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
zin in dat spel. Infa 2 was super, infa 1 wat minder. Hopelijk wel een beetje dat comic sausje en wat referenties naar de eerdere 2 delen.
Haha ja, die zullen wel een prima niveautje hebben ;-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:37 schreef xminator het volgende:
Naar de games die in 2016/2017 gereleased gaan worden
fifaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Bolters het volgende:
Naar welke games voor de PS4 kijken jullie het meeste uit?
Same here! Al is dat niet echt een game waar ik een PS4 voor haal. Op de PS3 had ik daar ook zin in gehad. Fifa; altijd goedquote:
Klopt. Al zeggen veel dat de next gen versie wel echt stuk beter is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
Same here! Al is dat niet echt een game waar ik een PS4 voor haal. Op de PS3 had ik daar ook zin in gehad. Fifa; altijd goed
Je bent een beetje hetzelfde type games als ik denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Al zeggen veel dat de next gen versie wel echt stuk beter is.
Van de rest weet ik nog niet welke game ik er nog meer bij ga kopen. bf4 of cod of zo. Ik zit ook te wachten op mma maar dat duurt nog 9 maanden.
Dat was op de eerste gameplay beelden vanaf Gamescom niet te zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Al zeggen veel dat de next gen versie wel echt stuk beter is.
Sowieso is er weinig van te zien, merk je het pas als je zelf speelt. En beter dan 13 wordt het sowieso want wat was die kut zegquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was op de eerste gameplay beelden vanaf Gamescom niet te zien.
Leek eerder op een stap terug, weer veel te snel 'pingpongvoetbal'
FUT speel ik toch niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sowieso is er weinig van te zien, merk je het pas als je zelf speelt. En beter dan 13 wordt het sowieso want wat was die kut zegVooral het fut gedeelte wat om je dood te ergeren.
Dat lijkt alleen zo, heb hem ook meerdere potjes gespeeld en het is veel meer in balans. Verdedigers ala Kompany pakken de bal van een Neymar of Messi met redelijk gemak af als ze op hen af komen lopen en wanneer ze er eentje omspelen reageert de AI van de andere spelers veel beter om het gat op te vullen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leek eerder op een stap terug, weer veel te snel 'pingpongvoetbal'
Dat klinkt wel goed !quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen zo, heb hem ook meerdere potjes gespeeld en het is veel meer in balans. Verdedigers ala Kompany pakken de bal van een Neymar of Messi met redelijk gemak af als ze op hen af komen lopen en wanneer ze er eentje omspelen reageert de AI van de andere spelers veel beter om het gat op te vullen.
Gameplay voelt juist wat trager aan doordat de aannames wat meer tijd vergen en je niet meer lukraak een steekpass kunt geven die toch wel aankomt. Ook het kappen en draaien met spelers gaat net iets trager waardoor je wat meer tijd krijgt om de opening te 'zien' en voor de ander om erop te anticiperen. Een hoop kleine details in ieder geval, maar wel details die ervoor zorgen dat je op andere manieren blijft opbouwen en kansen creëren en je hebt het gevoel dat verdedigers daadwerkelijk iets kunnen, ook tegen de te snelle en technisch begaafde voetballers.
Dat is knap next gen op een oude Playstation.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:31 schreef MMaRsu het volgende:
Pes 2014 ziet er echt next gen uit, de ps3 versie iig. Fifa14 ga ik niet halen dit jaar..
Zijn er nog mensen die pes beter vinden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:31 schreef MMaRsu het volgende:
Pes 2014 ziet er echt next gen uit, de ps3 versie iig. Fifa14 ga ik niet halen dit jaar..
quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is knap next gen op een oude Playstation.
Wat een vuile kut maroc is die van persie toch ook. Zie hem gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Animaties zien er wel steengoed uit iig.
Nice.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PES14 is beter dan FIFA14quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:15 schreef Bolters het volgende:
PES is tegenwoordig een lachertje. Vroeger van genoten, maar nu is het echt belabberd.
omdat? Sowieso heeft pes geen fut dus valt al af dan. En fifa krijgt 2 vs 2 geen idee of pes dat heeft maar dat zijn wel 2 dingen waarvoor ik fifa koopquote:
Hoe Klose daar over de keeper hupt, zeer elegant.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hoe Boateng valt echt levensecht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoe Klose daar over de keeper hupt, zeer elegant.![]()
PES was op de PS2 zoveel beter dan FIFA, helaas zijn de laatste jaren echt slecht.
Boateng is wel elke keer de lulquote:
Heb maar even een PES 2014 topic aangemaakt, want hier is t eigenlijk best offtopic.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:11 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Boateng is wel elke keer de lul.
Ziet er tof uit maar ik zou waarschijnlijk alleen maar voor de hardst mogelijke tackle gaan en elke wedstrijd met 8 man eindigen
Te veel diepgang idd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb maar even een PES 2014 topic aangemaakt, want hier is t eigenlijk best offtopic.
Nee, want je geef geen argumentenquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geloof me maar op mijn woord, okay?
FIFA is niets meer dan een reskin van FIFA08 (okay, met FUT) terwijl PES juist gaat voor het echt overbrengen van voetbal naar een game. Zie de bewegingen hierboven in die .gifs.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, want je geef geen argumenten
Zeggen dat fifa alleen een reskin van 08 is, dan klink je gewoon als een pes fanboy die pes wilt verdedigenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FIFA is niets meer dan een reskin van FIFA08 (okay, met FUT) terwijl PES juist gaat voor het echt overbrengen van voetbal naar een game. Zie de bewegingen hierboven in die .gifs.
[ afbeelding ]
Die FOX engine (Metal Gear Solid V komt op dezelfde engine) is echt steengoed blijkbaar.
Ik speel al sinds FIFA RTWC98 geen voetbalgames meer, ik zag nooit verbetering. Met PES14 wel, de manier waarop de bal bij die penalty beweegt bijvoorbeeld. Kweenie, ik geloof echt dat PES14 een vooruitstrevende voetbalgame is. Voor het eerst in 15 jaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zeggen dat fifa alleen een reskin van 08 is, dan klink je gewoon als een pes fanboy die pes wilt verdedigen
Maar hoe de animatie er uit ziet zegt nog niks over hoe het spel aanvoelt. En daar gaat het toch om bij een voetbal spel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel al sinds FIFA RTWC98 geen voetbalgames meer, ik zag nooit verbetering. Met PES14 wel, de manier waarop de bal bij die penalty beweegt bijvoorbeeld. Kweenie, ik geloof echt dat PES14 een vooruitstrevende voetbalgame is. Voor het eerst in 15 jaar
Nogal, PES komt niet eens voor next-genquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb maar even een PES 2014 topic aangemaakt, want hier is t eigenlijk best offtopic.
Hoeft je niks te kosten hoor... Beetje dom omquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
FUT
Dat is toch dat kaartspel vol met microtransacties?
Hij hd geen kinderen toch? Dat kan niet, want ze hebben deze gemaakt omdat hij in 2 dood ging omdat dat einde vaker was gekozen dan de ander.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Second Son'. Ik denk dat Cole je opa is.
Is zijn zoon niet nee. Het is een heel ander persoon. Zo iets had ik op de e3 gehoord geloof ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hij hd geen kinderen toch? Dat kan niet, want ze hebben deze gemaakt omdat hij in 2 dood ging omdat dat einde vaker was gekozen dan de ander.
wel referenties naar de eerdere delen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is zijn zoon niet nee. Het is een heel ander persoon. Zo iets had ik op de e3 gehoord geloof ik.
geen idee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
wel referenties naar de eerdere delen?
Schijnt wel heel tof te zijn MMaRsu!quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
FUT
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
FUT
Battlefield 4 ben ik sinds Gamescom sceptischer over geworden. Ze beloven 64 player en 60 fps (ik vind 720p prima) maar lieten het niet zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:12 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
http://pixelenemy.com/bat(...)or-for-easy-leaning/
Wel nice voor battlefield 4.
Ow dan heb ik dat ding verkeerd ingevuld, my badquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet 93?
http://www.timeanddate.co(...)PlayStation+4+launch
GAM / FIFA 14quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk hoor al diereacties, maar is FUT niet dat een kaartspel binnen Fifa waarbij je met microtransacties nieuwe booster packs kunt kopen?
Ja dus. Of het leuk is zal mij een worst wezen, is toch geen reden om een betere footie game niet te halen?
Ja, of gewoon met ingame coins.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk hoor al diereacties, maar is FUT niet dat een kaartspel binnen Fifa waarbij je met microtransacties nieuwe booster packs kunt kopen?
nieuwe titels Naughty Dog en Quantic Dreamquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Bolters het volgende:
Naar welke games voor de PS4 kijken jullie het meeste uit?
Ik denk dat het heel lastig zal worden. Wel denk ik dat áls je ergens kans maakt, het bij de MM is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben woonachtig in omgeving Haarlem.
Dus de mediamarkt bij mij in de buurt is in cruqius, als ik in de ochtend als eerste in die Mediamarkt sta. Is het dan mogelijk om een ps4 te bemachtigen?
Ik denk als ik hem pre order hem eind December zal hebben, daarom mijn vraag, denken jullie dat het handig is?
Of zal ik te horen krijgen, sorry meneer alles is gereserveerd, wij raden u aan om er één te pre-orderen!
Bel ze op?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben woonachtig in omgeving Haarlem.
Dus de mediamarkt bij mij in de buurt is in cruqius, als ik in de ochtend als eerste in die Mediamarkt sta. Is het dan mogelijk om een ps4 te bemachtigen?
Ik denk als ik hem pre order hem eind December zal hebben, daarom mijn vraag, denken jullie dat het handig is?
Of zal ik te horen krijgen, sorry meneer alles is gereserveerd, wij raden u aan om er één te pre-orderen!
Dat dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
Da's balen man. Wanneer had je je pre-order geplaatst?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef ManianMan het volgende:
Ik zit al bij de 2de launch Mediamarkt Roermond
Besteldatum : 25.08.2013 19:19quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Da's balen man. Wanneer had je je pre-order geplaatst?
Ahhhh! Ik zal aan je denken!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Besteldatum : 25.08.2013 19:19Hopen dat Sony de productie weet op te schroeven
Werk je daar dan? Heb maar niet naar meer info gevraagd, te pijnlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef Bolters het volgende:
25-08. Holy shit. Je had maar 1 dag eerder hoeven zijn...da's wel echt zuur.
Nee, ik werk daar niet. Maar pre-orders tot de 25'e waren verzekerd van levering. Daarna tweede levering of zelfs nog later. Dus vandaar één dag te laat...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Werk je daar dan? Heb maar niet naar meer info gevraagd, te pijnlijk
Gelukkig een dag te laat, ik zie het positieve nog!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nee, ik werk daar niet. Maar pre-orders tot de 25'e waren verzekerd van levering. Daarna tweede levering of zelfs nog later. Dus vandaar één dag te laat...
Zo kun je het ook bekijken, da's een stuk beter. Nu ben je verzekerd van de tweede levering dus dat is nog best te doen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gelukkig een dag te laat, ik zie het positieve nog!
En misschien kan de Playstation productie omhoog geschroefd worden omdat de Xbox One niet goed verkooptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, da's een stuk beter. Nu ben je verzekerd van de tweede levering dus dat is nog best te doen!
De productie zal niet omhoog gaan gok ik. Die is al vrij hoog en het aantal pre-orders ligt al een miljoen hoger dan bij de PS3quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
En misschien kan de Playstation productie omhoog geschroefd worden omdat de Xbox One niet goed verkoopt
Je gooit mijn positiviteit weer in het rioolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:36 schreef Bolters het volgende:
[..]
De productie zal niet omhoog gaan gok ik. Die is al vrij hoog en het aantal pre-orders ligt al een miljoen hoger dan bij de PS3
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je gooit mijn positiviteit weer in het riool
Hehe, komt wel goed joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga met GTA V ook wachten op de PS4 versie. Hopelijk komt die snel na de lancering van de consolequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:49 schreef Bartcoah het volgende:
Gelukkig bestaat GTA 5 over een paar weekjes.
Nog even vol houden tot de next gen.
Ja helaas heb ik wel een goede processor en 16gb geheugen maar ik zit wel met een embedded videochip intel hd graphics 3000.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:49 schreef Bartcoah het volgende:
Gelukkig bestaat GTA 5 over een paar weekjes.
Nog even vol houden tot de next gen.
Ah joh lekker 2x halenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga met GTA V ook wachten op de PS4 versie. Hopelijk komt die snel na de lancering van de console
Nee, dat vind ik best wel zonde van m'n geld. Dan haal ik hem liever één keer. Maar best lastig om te wachten hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 06:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ah joh lekker 2x halen.
Maar eerst AC4, BF4, Wath Dogs, Destiny, The Division!
Als GTA 5 daarna is afgeprijsd haal ik hem nog wel een keer voor de ps4 denk ik.
Die versie bestaat nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga met GTA V ook wachten op de PS4 versie. Hopelijk komt die snel na de lancering van de console
Welke ps3 of xbox is dat dan waar je gta op wil spelen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja helaas heb ik wel een goede processor en 16gb geheugen maar ik zit wel met een embedded videochip intel hd graphics 3000.
Maar die gaat gegarandeerd komenquote:
Sta geen garantie op rockstar.com over GTA5 op de PS4.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar die gaat gegarandeerd komenVandaar ook dat ik er op ga wachten. Bij release is hij er inderdaad nog niet.
Haha nee, was niet heel erg duur. Maar geloof mij, die komt er wel. Zouden ook wel gek zijn als het niet zo wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sta geen garantie op rockstar.com over GTA5 op de PS4.![]()
Ik weet niet wie je de garantie heeft gegeven maar ik hoop niet dat het duur was.
Ze zouden gek zijn als ze dat aankondigen voor 15 November. Dat zou pas gek zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha nee, was niet heel erg duur. Maar geloof mij, die komt er wel. Zouden ook wel gek zijn als het niet zo was
Waarom zou dat gek zijn? Het is duurder om te maken, er zijn nog weinig mensen met een ps4, eigenlijk is er geen reden om de versie ook nog uit te brengen. Dat het handig zou zijn voor de mensen die wel een ps4 hebben is wat anders, maar commercieel is het nog helemaal niet zo aantrekkelijk. het vermoeden bestaat dat ze het wel gaan doen, maar een vermoeden is geen garantie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha nee, was niet heel erg duur. Maar geloof mij, die komt er wel. Zouden ook wel gek zijn als het niet zo was
Heb jij ook het vermoeden dat een eventuele Nextgen port een (timed) exclusive kan gaan worden?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou dat gek zijn? Het is duurder om te maken, er zijn nog weinig mensen met een ps4, eigenlijk is er geen reden om de versie ook nog uit te brengen. Dat het handig zou zijn voor de mensen die wel een ps4 hebben is wat anders, maar commercieel is het nog helemaal niet zo aantrekkelijk. het vermoeden bestaat dat ze het wel gaan doen, maar een vermoeden is geen garantie.
Dat vermoeden heb ik ook, gezien Rockstar lekker aan het schurken is met Sony en hun PS3-bundel en exclusieve content.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb jij ook het vermoeden dat een eventuele Nextgen port een (timed) exclusive kan gaan worden?
Bedoel dat ik geen console hebquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke ps3 of xbox is dat dan waar je gta op wil spelen?
GTA V PS3-bundel for the takingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bedoel dat ik geen console heb
Dat hoop ik ook voor Sony. Aan de andere kant heeft MS een grote zak geld en is het een kat in het nauw.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, gezien Rockstar lekker aan het schurken is met Sony en hun PS3-bundel en exclusieve content.
maar ja, geen garantie, natuurlijk.
Maar dat zei ik natuurlijk ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zouden gek zijn als ze dat aankondigen voor 15 November. Dat zou pas gek zijn.
Ben het met je eens hoor, het is gewoon een vermoeden. Maar het is wel zeer aannemelijk dat GTA V volgend jaar naar de PS4 komt. Tegen die tijd hebben veel meer mensen die console ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou dat gek zijn? Het is duurder om te maken, er zijn nog weinig mensen met een ps4, eigenlijk is er geen reden om de versie ook nog uit te brengen. Dat het handig zou zijn voor de mensen die wel een ps4 hebben is wat anders, maar commercieel is het nog helemaal niet zo aantrekkelijk. het vermoeden bestaat dat ze het wel gaan doen, maar een vermoeden is geen garantie.
Oh je wilt hem echt spelen wanneer die verouderd is. Prima.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar dat zei ik natuurlijk ook nietIk vermoed aankomend voorjaar of najaar (2014 dus). Zeker niet dit jaar. Maar hij gaat er wel komen, daar ben ik toch wel zeker van.
Ik denk dat GTA Online die kant op komt, GTA V , geen idee. Kan, natuurlijk, maar dan wordt het een port van xbox, gezien die meer op de ps4 lijkt dan de ps 3quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:19 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, het is gewoon een vermoeden. Maar het is wel zeer aannemelijk dat GTA V volgend jaar naar de PS4 komt. Tegen die tijd hebben veel meer mensen die console ook.
Speel jij alleen games die op dag 1 uitkomen dan? Ik vermaak me prima met oudere games.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je wilt hem echt spelen wanneer die verouderd is. Prima.
Hij zal idd ooit wel eens komen als PSN download/stream
Ik denk nog steeds dat titanfall timed is. Dat hebben ze ook nooit ontkend alleen bevestigd dat ze niet de power hebben om voor 3 platformen tegelijk te ontwikkelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:19 schreef Pheno het volgende:
Microsoft schurkt dan ook weer met EA (titanfall, exlusive games voor One). En zo gaat het altijd weer
GTA Online is de online component van GTA Vquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat GTA Online die kant op komt, GTA V , geen idee. Kan, natuurlijk, maar dan wordt het een port van xbox, gezien die meer op de ps4 lijkt dan de ps 3.
Killzone? (A)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:21 schreef Pheno het volgende:
Ik moet zelf alleen nog even bedenken welke game ik ga halen bij de launch van dat ding, nu ben ik alleen zeker van een console, maar nog geen game
Ik speel idd geen games van een jaar oud. Day 1 is overdreven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
Speel jij alleen games die op dag 1 uitkomen dan? Ik vermaak me prima met oudere games.
Daarnaast zal een next-gen versie altijd opgepoetst worden. Wanneer jij die game volgend jaar mei (stel dat hij dan uitkomt) speelt, merk je echt geen verschil hoor
Ik ga 100% zeker voor watchdogsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:21 schreef Pheno het volgende:
Ik moet zelf alleen nog even bedenken welke game ik ga halen bij de launch van dat ding, nu ben ik alleen zeker van een console, maar nog geen game
Je bent het toch wel met me eens dat je een game als GTA een jaar na dato heerlijk kunt spelen? Zeker wanneer hij de overstap maakt naar next-gen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik speel idd geen games van een jaar oud. Day 1 is overdreven.
Bij sommige wacht ik tot ze in prijs zijn gezakt. Geen eens vanwege de prijs maar vanwege de verwachte kwaliteit of te druk met andere games
Het is een losstaand product, uiteindelijk. Het is niet de multiplayer van GTA V, maar wordt later wel unlocked voor mensen die GTA V hebben gekocht. Bevestigd door de PR van Nederland. Ze willen er meer mee dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
GTA Online is de online component van GTA V
Hmmm, ok. Ben benieuwd. Maar dan denk ik niet dat hij naar de PS4 komt zonder dat GTA V zou komen. Dat heeft dan weinig zinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een losstaand product, uiteindelijk. Het is niet de multiplayer van GTA V, maar wordt later wel unlocked voor mensen die GTA V hebben gekocht. Bevestigd door de PR van Nederland. Ze willen er meer mee dus.
Slecht voorbeeld voor mij. Ik wacht daar geen jaar mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je bent het toch wel met me eens dat je een game als GTA een jaar na dato heerlijk kunt spelen? Zeker wanneer hij de overstap maakt naar next-gen.
Alles heeft zin, denk aan een persistente wereld in GTA met Sony (of MS) cloud, waardoor je ook met een app of zo aandelen kan gaan beheren als je eens niet kan gamen. Instant GTA MMO profit voor Rockstar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hmmm, ok. Ben benieuwd. Maar dan denk ik niet dat hij naar de PS4 komt zonder dat GTA V zou komen. Dat heeft dan weinig zin
Dat is dan echt een persoonlijke smaak, dat kan natuurlijk. Voor mij maakt het bij een game als GTA V niet echt uit. Voor mij is het eerder het tegenovergestelde. GTA games speel ik echt maandenlang. Wanneer ik die dan in september koop, terwijl ik in november mijn PS4 ophaal, speel ik daarna dus niet meer op de PS3 en ook niet met GTA V. En dat zou ik dan juist zonde vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld voor mij. Ik wacht daar geen jaar mee.
Ik heb dat gedaan bij de extensions van GTA4 en als die er 30 min in hebben gezeten is het lang.
Kon me na zo lang niet meer bekoren.
Eerlijk gezegd vind ik die games maar matig. Vermakelijk genoeg, maar meer ook niet. Ik heb de vorige delen uiteindelijk uit de budgetbakken gehaald, maar het volle pond voor een generieke shooter gaat me wat verquote:
Dan koop ik hem later weer voor PS4.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:27 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is dan echt een persoonlijke smaak, dat kan natuurlijk. Voor mij maakt het bij een game als GTA V niet echt uit. Voor mij is het eerder het tegenovergestelde. GTA games speel ik echt maandenlang. Wanneer ik die dan in september koop, terwijl ik in november mijn PS4 ophaal, speel ik daarna dus niet meer op de PS3 en ook niet met GTA V. En dat zou ik dan juist zonde vinden
Dit gaat me een beetje te 'ver'. Eerst zeg je dat het niet heel winstgevend is om GTA V naar de PS4 te brengen. Maar dan zouden ze wel een online component naar de PS4 brengen, voor het minimale aantal spelers die daarmee aan de slag wilt gaan. Dat lijkt me erg sterkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles heeft zin, denk aan een persistente wereld in GTA met Sony (of MS) cloud, waardoor je ook met een app of zo aandelen kan gaan beheren als je eens niet kan gamen. Instant GTA MMO profit voor Rockstar.
Koffiedik, natuurlijk. Maar men mag hopen op zoiets
En dat doe ik dus niet. Ik wacht gewoon even twee maanden in het geval van Cod en FIFa en met GTA even wat langerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan koop ik hem later weer voor PS4.
Dat ga ik ook doen met CoC ghosts o.a.
Nu zou het fanservice zijn om GTA V er naar toe te porten, zo snel. Of ze wachten een half jaar (of langer), maar ja, dan is GTA V alweer oud nieuwsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:28 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dit gaat me een beetje te 'ver'. Eerst zeg je dat het niet heel winstgevend is om GTA V naar de PS4 te brengen. Maar dan zouden ze wel een online component naar de PS4 brengen, voor het minimale aantal spelers die daarmee aan de slag wilt gaan. Dat lijkt me erg sterkMaar pin me er niet aan vast hoor, misschien heb ik het helemaal mis. We zullen het gaan beleven!
Je kan hem zelfs 'omwisselen' als je hem al hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
En dat doe ik dus niet. Ik wacht gewoon even twee maanden in het geval van Cod en FIFa en met GTA even wat langerGeen zin in dubbele uitgaven.
Vast wel. Zeker nu ze zien dat de ps4-markt groter is dan die van One. Op dit moment dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat titanfall timed is.
What's gonna happen today?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu zou het fanservice zijn om GTA V er naar toe te porten, zo snel. Of ze wachten een half jaar (of langer), maar ja, dan is GTA V alweer oud nieuwsTerwijl ze met GTA Online verder willen uitdiepen, dus dat zie ik dan wel weer gebeuren dat die naar PS4 komt. maar goed, we horen het wel, ze zijn nu druk bezig met current-gen te hypen, vanmiddag weer
Voor 10 euro extra. Natuurlijk, ik snap ook wel dat een tientje niet veel geld is. Maar dan nog vind ik het niet nodig. Dan wacht ik gewoon even twee maandenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan hem zelfs 'omwisselen' als je hem al hebt.
Nieuwe trailer. met op het eind de klapper: next-gen (making that one up).quote:
Cool! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe trailer. met op het eind de klapper: next-gen (making that one up).
Ik ben GTA trailer moequote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe trailer. met op het eind de klapper: next-gen (making that one up).
Ik pak Killzone mee gok ik, FIFA 14 en misschien die racegame (waar je via PS Plus al een uitgeklede versie van krijgt)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:55 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dus bij Launch aflopend in prio
3: AC4
2: CoD Ghosts (al gkocht op ps3)
1: Watchdogs
Hoezo uigekleed? je krijgt driveclub toch gewoon?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik pak Killzone mee gok ik, FIFA 14 en misschien die racegame (waar je via PS Plus al een uitgeklede versie van krijgt)
CoDquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:59 schreef ManianMan het volgende:
Ik zit uit te kijken naar een split screen multi-player (race, platformer of shooter) al iets bekend hierover.
Voor zover ik weet krijg je niet de volledige versie? Misschien heb ik het mis hoor, maar ik dacht dat het om een uitgeklede versie ging en dat je vrijblijvend kunt upgraden naar volledige versie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo uigekleed? je krijgt driveclub toch gewoon?
De PS+ versie heeft minder auto's en tracks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo uigekleed? je krijgt driveclub toch gewoon?
Ik speel de aangepaste versie wel tot grand turismo uitkomt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:05 schreef Bolters het volgende:
Jep, het volgende is te lezen:
"en aangepaste versie van DriveClub zal echter onmiddellijk beschikbaar zijn bij de Instant Games Collection van PS Plus. Deze editie geeft je toegang tot een mooie selectie van wagens van alle 5 de classes in de game, prachtige locaties en spannende racetracks die in alle gamemodi gespeeld kunnen worden. Indien je alle content wilt, zal je echter moeten upgraden naar de volledige versie van de game. Je zal kunnen kiezen uit het aankopen van individuele items of een volledige upgrade. "
Niet echt vergelijkbare games, behalve dan dat 't om racen gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik speel de aangepaste versie wel tot grand turismo uitkomt.
Ik kijk gewoon even hoe de uitgeklede versie bevalt en wellicht upgrade ik dan wel even. Hangt ook van de prijs af.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik speel de aangepaste versie wel tot grand turismo uitkomt.
Achja het gaat mij om het racen met split-screen :pquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet echt vergelijkbare games, behalve dan dat 't om racen gaat.
GT is veel meer een sim-racer, Driveclub is meer als Project Gotham Racing. (arcade dus)
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Achja het gaat mij om het racen met split-screen :p
Aha!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Achja het gaat mij om het racen met split-screen :p
Als je deze google bron gebruikt dan moet je de pagina eerst aanklikken en niet alleen op google blijvenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef Bolters het volgende:
Jep, 4 player split-screen in Driveclub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |