Same here! Al is dat niet echt een game waar ik een PS4 voor haal. Op de PS3 had ik daar ook zin in gehad. Fifa; altijd goedquote:
Klopt. Al zeggen veel dat de next gen versie wel echt stuk beter is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
Same here! Al is dat niet echt een game waar ik een PS4 voor haal. Op de PS3 had ik daar ook zin in gehad. Fifa; altijd goed
Je bent een beetje hetzelfde type games als ik denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Al zeggen veel dat de next gen versie wel echt stuk beter is.
Van de rest weet ik nog niet welke game ik er nog meer bij ga kopen. bf4 of cod of zo. Ik zit ook te wachten op mma maar dat duurt nog 9 maanden.
Dat was op de eerste gameplay beelden vanaf Gamescom niet te zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Al zeggen veel dat de next gen versie wel echt stuk beter is.
Sowieso is er weinig van te zien, merk je het pas als je zelf speelt. En beter dan 13 wordt het sowieso want wat was die kut zegquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was op de eerste gameplay beelden vanaf Gamescom niet te zien.
Leek eerder op een stap terug, weer veel te snel 'pingpongvoetbal'
FUT speel ik toch niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sowieso is er weinig van te zien, merk je het pas als je zelf speelt. En beter dan 13 wordt het sowieso want wat was die kut zegVooral het fut gedeelte wat om je dood te ergeren.
Dat lijkt alleen zo, heb hem ook meerdere potjes gespeeld en het is veel meer in balans. Verdedigers ala Kompany pakken de bal van een Neymar of Messi met redelijk gemak af als ze op hen af komen lopen en wanneer ze er eentje omspelen reageert de AI van de andere spelers veel beter om het gat op te vullen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leek eerder op een stap terug, weer veel te snel 'pingpongvoetbal'
Dat klinkt wel goed !quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen zo, heb hem ook meerdere potjes gespeeld en het is veel meer in balans. Verdedigers ala Kompany pakken de bal van een Neymar of Messi met redelijk gemak af als ze op hen af komen lopen en wanneer ze er eentje omspelen reageert de AI van de andere spelers veel beter om het gat op te vullen.
Gameplay voelt juist wat trager aan doordat de aannames wat meer tijd vergen en je niet meer lukraak een steekpass kunt geven die toch wel aankomt. Ook het kappen en draaien met spelers gaat net iets trager waardoor je wat meer tijd krijgt om de opening te 'zien' en voor de ander om erop te anticiperen. Een hoop kleine details in ieder geval, maar wel details die ervoor zorgen dat je op andere manieren blijft opbouwen en kansen creëren en je hebt het gevoel dat verdedigers daadwerkelijk iets kunnen, ook tegen de te snelle en technisch begaafde voetballers.
Dat is knap next gen op een oude Playstation.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:31 schreef MMaRsu het volgende:
Pes 2014 ziet er echt next gen uit, de ps3 versie iig. Fifa14 ga ik niet halen dit jaar..
Zijn er nog mensen die pes beter vinden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:31 schreef MMaRsu het volgende:
Pes 2014 ziet er echt next gen uit, de ps3 versie iig. Fifa14 ga ik niet halen dit jaar..
quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is knap next gen op een oude Playstation.
Wat een vuile kut maroc is die van persie toch ook. Zie hem gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Animaties zien er wel steengoed uit iig.
Nice.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PES14 is beter dan FIFA14quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:15 schreef Bolters het volgende:
PES is tegenwoordig een lachertje. Vroeger van genoten, maar nu is het echt belabberd.
omdat? Sowieso heeft pes geen fut dus valt al af dan. En fifa krijgt 2 vs 2 geen idee of pes dat heeft maar dat zijn wel 2 dingen waarvoor ik fifa koopquote:
Hoe Klose daar over de keeper hupt, zeer elegant.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hoe Boateng valt echt levensecht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoe Klose daar over de keeper hupt, zeer elegant.![]()
PES was op de PS2 zoveel beter dan FIFA, helaas zijn de laatste jaren echt slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |