FUT speel ik toch niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sowieso is er weinig van te zien, merk je het pas als je zelf speelt. En beter dan 13 wordt het sowieso want wat was die kut zegVooral het fut gedeelte wat om je dood te ergeren.
Dat lijkt alleen zo, heb hem ook meerdere potjes gespeeld en het is veel meer in balans. Verdedigers ala Kompany pakken de bal van een Neymar of Messi met redelijk gemak af als ze op hen af komen lopen en wanneer ze er eentje omspelen reageert de AI van de andere spelers veel beter om het gat op te vullen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leek eerder op een stap terug, weer veel te snel 'pingpongvoetbal'
Dat klinkt wel goed !quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen zo, heb hem ook meerdere potjes gespeeld en het is veel meer in balans. Verdedigers ala Kompany pakken de bal van een Neymar of Messi met redelijk gemak af als ze op hen af komen lopen en wanneer ze er eentje omspelen reageert de AI van de andere spelers veel beter om het gat op te vullen.
Gameplay voelt juist wat trager aan doordat de aannames wat meer tijd vergen en je niet meer lukraak een steekpass kunt geven die toch wel aankomt. Ook het kappen en draaien met spelers gaat net iets trager waardoor je wat meer tijd krijgt om de opening te 'zien' en voor de ander om erop te anticiperen. Een hoop kleine details in ieder geval, maar wel details die ervoor zorgen dat je op andere manieren blijft opbouwen en kansen creëren en je hebt het gevoel dat verdedigers daadwerkelijk iets kunnen, ook tegen de te snelle en technisch begaafde voetballers.
Dat is knap next gen op een oude Playstation.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:31 schreef MMaRsu het volgende:
Pes 2014 ziet er echt next gen uit, de ps3 versie iig. Fifa14 ga ik niet halen dit jaar..
Zijn er nog mensen die pes beter vinden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:31 schreef MMaRsu het volgende:
Pes 2014 ziet er echt next gen uit, de ps3 versie iig. Fifa14 ga ik niet halen dit jaar..
quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is knap next gen op een oude Playstation.
Wat een vuile kut maroc is die van persie toch ook. Zie hem gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Animaties zien er wel steengoed uit iig.
Nice.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PES14 is beter dan FIFA14quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:15 schreef Bolters het volgende:
PES is tegenwoordig een lachertje. Vroeger van genoten, maar nu is het echt belabberd.
omdat? Sowieso heeft pes geen fut dus valt al af dan. En fifa krijgt 2 vs 2 geen idee of pes dat heeft maar dat zijn wel 2 dingen waarvoor ik fifa koopquote:
Hoe Klose daar over de keeper hupt, zeer elegant.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hoe Boateng valt echt levensecht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoe Klose daar over de keeper hupt, zeer elegant.![]()
PES was op de PS2 zoveel beter dan FIFA, helaas zijn de laatste jaren echt slecht.
Boateng is wel elke keer de lulquote:
Heb maar even een PES 2014 topic aangemaakt, want hier is t eigenlijk best offtopic.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:11 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Boateng is wel elke keer de lul.
Ziet er tof uit maar ik zou waarschijnlijk alleen maar voor de hardst mogelijke tackle gaan en elke wedstrijd met 8 man eindigen
Te veel diepgang idd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb maar even een PES 2014 topic aangemaakt, want hier is t eigenlijk best offtopic.
Nee, want je geef geen argumentenquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geloof me maar op mijn woord, okay?
FIFA is niets meer dan een reskin van FIFA08 (okay, met FUT) terwijl PES juist gaat voor het echt overbrengen van voetbal naar een game. Zie de bewegingen hierboven in die .gifs.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, want je geef geen argumenten
Zeggen dat fifa alleen een reskin van 08 is, dan klink je gewoon als een pes fanboy die pes wilt verdedigenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FIFA is niets meer dan een reskin van FIFA08 (okay, met FUT) terwijl PES juist gaat voor het echt overbrengen van voetbal naar een game. Zie de bewegingen hierboven in die .gifs.
[ afbeelding ]
Die FOX engine (Metal Gear Solid V komt op dezelfde engine) is echt steengoed blijkbaar.
Ik speel al sinds FIFA RTWC98 geen voetbalgames meer, ik zag nooit verbetering. Met PES14 wel, de manier waarop de bal bij die penalty beweegt bijvoorbeeld. Kweenie, ik geloof echt dat PES14 een vooruitstrevende voetbalgame is. Voor het eerst in 15 jaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zeggen dat fifa alleen een reskin van 08 is, dan klink je gewoon als een pes fanboy die pes wilt verdedigen
Maar hoe de animatie er uit ziet zegt nog niks over hoe het spel aanvoelt. En daar gaat het toch om bij een voetbal spel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel al sinds FIFA RTWC98 geen voetbalgames meer, ik zag nooit verbetering. Met PES14 wel, de manier waarop de bal bij die penalty beweegt bijvoorbeeld. Kweenie, ik geloof echt dat PES14 een vooruitstrevende voetbalgame is. Voor het eerst in 15 jaar
Nogal, PES komt niet eens voor next-genquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb maar even een PES 2014 topic aangemaakt, want hier is t eigenlijk best offtopic.
Hoeft je niks te kosten hoor... Beetje dom omquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
FUT
Dat is toch dat kaartspel vol met microtransacties?
Hij hd geen kinderen toch? Dat kan niet, want ze hebben deze gemaakt omdat hij in 2 dood ging omdat dat einde vaker was gekozen dan de ander.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Second Son'. Ik denk dat Cole je opa is.
Is zijn zoon niet nee. Het is een heel ander persoon. Zo iets had ik op de e3 gehoord geloof ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hij hd geen kinderen toch? Dat kan niet, want ze hebben deze gemaakt omdat hij in 2 dood ging omdat dat einde vaker was gekozen dan de ander.
wel referenties naar de eerdere delen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is zijn zoon niet nee. Het is een heel ander persoon. Zo iets had ik op de e3 gehoord geloof ik.
geen idee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
wel referenties naar de eerdere delen?
Schijnt wel heel tof te zijn MMaRsu!quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
FUT
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
FUT
Battlefield 4 ben ik sinds Gamescom sceptischer over geworden. Ze beloven 64 player en 60 fps (ik vind 720p prima) maar lieten het niet zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:12 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
http://pixelenemy.com/bat(...)or-for-easy-leaning/
Wel nice voor battlefield 4.
Ow dan heb ik dat ding verkeerd ingevuld, my badquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet 93?
http://www.timeanddate.co(...)PlayStation+4+launch
GAM / FIFA 14quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk hoor al diereacties, maar is FUT niet dat een kaartspel binnen Fifa waarbij je met microtransacties nieuwe booster packs kunt kopen?
Ja dus. Of het leuk is zal mij een worst wezen, is toch geen reden om een betere footie game niet te halen?
Ja, of gewoon met ingame coins.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk hoor al diereacties, maar is FUT niet dat een kaartspel binnen Fifa waarbij je met microtransacties nieuwe booster packs kunt kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |