Ow dan heb ik dat ding verkeerd ingevuld, my badquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet 93?
http://www.timeanddate.co(...)PlayStation+4+launch
GAM / FIFA 14quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk hoor al diereacties, maar is FUT niet dat een kaartspel binnen Fifa waarbij je met microtransacties nieuwe booster packs kunt kopen?
Ja dus. Of het leuk is zal mij een worst wezen, is toch geen reden om een betere footie game niet te halen?
Ja, of gewoon met ingame coins.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk hoor al diereacties, maar is FUT niet dat een kaartspel binnen Fifa waarbij je met microtransacties nieuwe booster packs kunt kopen?
nieuwe titels Naughty Dog en Quantic Dreamquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Bolters het volgende:
Naar welke games voor de PS4 kijken jullie het meeste uit?
Ik denk dat het heel lastig zal worden. Wel denk ik dat áls je ergens kans maakt, het bij de MM is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben woonachtig in omgeving Haarlem.
Dus de mediamarkt bij mij in de buurt is in cruqius, als ik in de ochtend als eerste in die Mediamarkt sta. Is het dan mogelijk om een ps4 te bemachtigen?
Ik denk als ik hem pre order hem eind December zal hebben, daarom mijn vraag, denken jullie dat het handig is?
Of zal ik te horen krijgen, sorry meneer alles is gereserveerd, wij raden u aan om er één te pre-orderen!
Bel ze op?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben woonachtig in omgeving Haarlem.
Dus de mediamarkt bij mij in de buurt is in cruqius, als ik in de ochtend als eerste in die Mediamarkt sta. Is het dan mogelijk om een ps4 te bemachtigen?
Ik denk als ik hem pre order hem eind December zal hebben, daarom mijn vraag, denken jullie dat het handig is?
Of zal ik te horen krijgen, sorry meneer alles is gereserveerd, wij raden u aan om er één te pre-orderen!
Dat dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
Da's balen man. Wanneer had je je pre-order geplaatst?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef ManianMan het volgende:
Ik zit al bij de 2de launch Mediamarkt Roermond
Besteldatum : 25.08.2013 19:19quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Da's balen man. Wanneer had je je pre-order geplaatst?
Ahhhh! Ik zal aan je denken!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Besteldatum : 25.08.2013 19:19Hopen dat Sony de productie weet op te schroeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk je daar dan? Heb maar niet naar meer info gevraagd, te pijnlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef Bolters het volgende:
25-08. Holy shit. Je had maar 1 dag eerder hoeven zijn...da's wel echt zuur.
Nee, ik werk daar niet. Maar pre-orders tot de 25'e waren verzekerd van levering. Daarna tweede levering of zelfs nog later. Dus vandaar één dag te laat...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Werk je daar dan? Heb maar niet naar meer info gevraagd, te pijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |