Voor 10 euro extra. Natuurlijk, ik snap ook wel dat een tientje niet veel geld is. Maar dan nog vind ik het niet nodig. Dan wacht ik gewoon even twee maandenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan hem zelfs 'omwisselen' als je hem al hebt.
Nieuwe trailer. met op het eind de klapper: next-gen (making that one up).quote:
Cool! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe trailer. met op het eind de klapper: next-gen (making that one up).
Ik ben GTA trailer moequote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe trailer. met op het eind de klapper: next-gen (making that one up).
Ik pak Killzone mee gok ik, FIFA 14 en misschien die racegame (waar je via PS Plus al een uitgeklede versie van krijgt)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:55 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dus bij Launch aflopend in prio
3: AC4
2: CoD Ghosts (al gkocht op ps3)
1: Watchdogs
Hoezo uigekleed? je krijgt driveclub toch gewoon?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik pak Killzone mee gok ik, FIFA 14 en misschien die racegame (waar je via PS Plus al een uitgeklede versie van krijgt)
CoDquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:59 schreef ManianMan het volgende:
Ik zit uit te kijken naar een split screen multi-player (race, platformer of shooter) al iets bekend hierover.
Voor zover ik weet krijg je niet de volledige versie? Misschien heb ik het mis hoor, maar ik dacht dat het om een uitgeklede versie ging en dat je vrijblijvend kunt upgraden naar volledige versie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo uigekleed? je krijgt driveclub toch gewoon?
De PS+ versie heeft minder auto's en tracks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo uigekleed? je krijgt driveclub toch gewoon?
Ik speel de aangepaste versie wel tot grand turismo uitkomt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:05 schreef Bolters het volgende:
Jep, het volgende is te lezen:
"en aangepaste versie van DriveClub zal echter onmiddellijk beschikbaar zijn bij de Instant Games Collection van PS Plus. Deze editie geeft je toegang tot een mooie selectie van wagens van alle 5 de classes in de game, prachtige locaties en spannende racetracks die in alle gamemodi gespeeld kunnen worden. Indien je alle content wilt, zal je echter moeten upgraden naar de volledige versie van de game. Je zal kunnen kiezen uit het aankopen van individuele items of een volledige upgrade. "
Niet echt vergelijkbare games, behalve dan dat 't om racen gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik speel de aangepaste versie wel tot grand turismo uitkomt.
Ik kijk gewoon even hoe de uitgeklede versie bevalt en wellicht upgrade ik dan wel even. Hangt ook van de prijs af.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik speel de aangepaste versie wel tot grand turismo uitkomt.
Achja het gaat mij om het racen met split-screen :pquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet echt vergelijkbare games, behalve dan dat 't om racen gaat.
GT is veel meer een sim-racer, Driveclub is meer als Project Gotham Racing. (arcade dus)
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Achja het gaat mij om het racen met split-screen :p
Aha!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Achja het gaat mij om het racen met split-screen :p
Als je deze google bron gebruikt dan moet je de pagina eerst aanklikken en niet alleen op google blijvenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef Bolters het volgende:
Jep, 4 player split-screen in Driveclub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |