Ben het met je eens hoor, het is gewoon een vermoeden. Maar het is wel zeer aannemelijk dat GTA V volgend jaar naar de PS4 komt. Tegen die tijd hebben veel meer mensen die console ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou dat gek zijn? Het is duurder om te maken, er zijn nog weinig mensen met een ps4, eigenlijk is er geen reden om de versie ook nog uit te brengen. Dat het handig zou zijn voor de mensen die wel een ps4 hebben is wat anders, maar commercieel is het nog helemaal niet zo aantrekkelijk. het vermoeden bestaat dat ze het wel gaan doen, maar een vermoeden is geen garantie.
Oh je wilt hem echt spelen wanneer die verouderd is. Prima.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar dat zei ik natuurlijk ook nietIk vermoed aankomend voorjaar of najaar (2014 dus). Zeker niet dit jaar. Maar hij gaat er wel komen, daar ben ik toch wel zeker van.
Ik denk dat GTA Online die kant op komt, GTA V , geen idee. Kan, natuurlijk, maar dan wordt het een port van xbox, gezien die meer op de ps4 lijkt dan de ps 3quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:19 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, het is gewoon een vermoeden. Maar het is wel zeer aannemelijk dat GTA V volgend jaar naar de PS4 komt. Tegen die tijd hebben veel meer mensen die console ook.
Speel jij alleen games die op dag 1 uitkomen dan? Ik vermaak me prima met oudere games.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je wilt hem echt spelen wanneer die verouderd is. Prima.
Hij zal idd ooit wel eens komen als PSN download/stream
Ik denk nog steeds dat titanfall timed is. Dat hebben ze ook nooit ontkend alleen bevestigd dat ze niet de power hebben om voor 3 platformen tegelijk te ontwikkelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:19 schreef Pheno het volgende:
Microsoft schurkt dan ook weer met EA (titanfall, exlusive games voor One). En zo gaat het altijd weer
GTA Online is de online component van GTA Vquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat GTA Online die kant op komt, GTA V , geen idee. Kan, natuurlijk, maar dan wordt het een port van xbox, gezien die meer op de ps4 lijkt dan de ps 3.
Killzone? (A)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:21 schreef Pheno het volgende:
Ik moet zelf alleen nog even bedenken welke game ik ga halen bij de launch van dat ding, nu ben ik alleen zeker van een console, maar nog geen game
Ik speel idd geen games van een jaar oud. Day 1 is overdreven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
Speel jij alleen games die op dag 1 uitkomen dan? Ik vermaak me prima met oudere games.
Daarnaast zal een next-gen versie altijd opgepoetst worden. Wanneer jij die game volgend jaar mei (stel dat hij dan uitkomt) speelt, merk je echt geen verschil hoor
Ik ga 100% zeker voor watchdogsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:21 schreef Pheno het volgende:
Ik moet zelf alleen nog even bedenken welke game ik ga halen bij de launch van dat ding, nu ben ik alleen zeker van een console, maar nog geen game
Je bent het toch wel met me eens dat je een game als GTA een jaar na dato heerlijk kunt spelen? Zeker wanneer hij de overstap maakt naar next-gen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik speel idd geen games van een jaar oud. Day 1 is overdreven.
Bij sommige wacht ik tot ze in prijs zijn gezakt. Geen eens vanwege de prijs maar vanwege de verwachte kwaliteit of te druk met andere games
Het is een losstaand product, uiteindelijk. Het is niet de multiplayer van GTA V, maar wordt later wel unlocked voor mensen die GTA V hebben gekocht. Bevestigd door de PR van Nederland. Ze willen er meer mee dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
GTA Online is de online component van GTA V
Hmmm, ok. Ben benieuwd. Maar dan denk ik niet dat hij naar de PS4 komt zonder dat GTA V zou komen. Dat heeft dan weinig zinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een losstaand product, uiteindelijk. Het is niet de multiplayer van GTA V, maar wordt later wel unlocked voor mensen die GTA V hebben gekocht. Bevestigd door de PR van Nederland. Ze willen er meer mee dus.
Slecht voorbeeld voor mij. Ik wacht daar geen jaar mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je bent het toch wel met me eens dat je een game als GTA een jaar na dato heerlijk kunt spelen? Zeker wanneer hij de overstap maakt naar next-gen.
Alles heeft zin, denk aan een persistente wereld in GTA met Sony (of MS) cloud, waardoor je ook met een app of zo aandelen kan gaan beheren als je eens niet kan gamen. Instant GTA MMO profit voor Rockstar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hmmm, ok. Ben benieuwd. Maar dan denk ik niet dat hij naar de PS4 komt zonder dat GTA V zou komen. Dat heeft dan weinig zin
Dat is dan echt een persoonlijke smaak, dat kan natuurlijk. Voor mij maakt het bij een game als GTA V niet echt uit. Voor mij is het eerder het tegenovergestelde. GTA games speel ik echt maandenlang. Wanneer ik die dan in september koop, terwijl ik in november mijn PS4 ophaal, speel ik daarna dus niet meer op de PS3 en ook niet met GTA V. En dat zou ik dan juist zonde vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld voor mij. Ik wacht daar geen jaar mee.
Ik heb dat gedaan bij de extensions van GTA4 en als die er 30 min in hebben gezeten is het lang.
Kon me na zo lang niet meer bekoren.
Eerlijk gezegd vind ik die games maar matig. Vermakelijk genoeg, maar meer ook niet. Ik heb de vorige delen uiteindelijk uit de budgetbakken gehaald, maar het volle pond voor een generieke shooter gaat me wat verquote:
Dan koop ik hem later weer voor PS4.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:27 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is dan echt een persoonlijke smaak, dat kan natuurlijk. Voor mij maakt het bij een game als GTA V niet echt uit. Voor mij is het eerder het tegenovergestelde. GTA games speel ik echt maandenlang. Wanneer ik die dan in september koop, terwijl ik in november mijn PS4 ophaal, speel ik daarna dus niet meer op de PS3 en ook niet met GTA V. En dat zou ik dan juist zonde vinden
Dit gaat me een beetje te 'ver'. Eerst zeg je dat het niet heel winstgevend is om GTA V naar de PS4 te brengen. Maar dan zouden ze wel een online component naar de PS4 brengen, voor het minimale aantal spelers die daarmee aan de slag wilt gaan. Dat lijkt me erg sterkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles heeft zin, denk aan een persistente wereld in GTA met Sony (of MS) cloud, waardoor je ook met een app of zo aandelen kan gaan beheren als je eens niet kan gamen. Instant GTA MMO profit voor Rockstar.
Koffiedik, natuurlijk. Maar men mag hopen op zoiets
En dat doe ik dus niet. Ik wacht gewoon even twee maanden in het geval van Cod en FIFa en met GTA even wat langerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan koop ik hem later weer voor PS4.
Dat ga ik ook doen met CoC ghosts o.a.
Nu zou het fanservice zijn om GTA V er naar toe te porten, zo snel. Of ze wachten een half jaar (of langer), maar ja, dan is GTA V alweer oud nieuwsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:28 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dit gaat me een beetje te 'ver'. Eerst zeg je dat het niet heel winstgevend is om GTA V naar de PS4 te brengen. Maar dan zouden ze wel een online component naar de PS4 brengen, voor het minimale aantal spelers die daarmee aan de slag wilt gaan. Dat lijkt me erg sterkMaar pin me er niet aan vast hoor, misschien heb ik het helemaal mis. We zullen het gaan beleven!
Je kan hem zelfs 'omwisselen' als je hem al hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
En dat doe ik dus niet. Ik wacht gewoon even twee maanden in het geval van Cod en FIFa en met GTA even wat langerGeen zin in dubbele uitgaven.
Vast wel. Zeker nu ze zien dat de ps4-markt groter is dan die van One. Op dit moment dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat titanfall timed is.
What's gonna happen today?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu zou het fanservice zijn om GTA V er naar toe te porten, zo snel. Of ze wachten een half jaar (of langer), maar ja, dan is GTA V alweer oud nieuwsTerwijl ze met GTA Online verder willen uitdiepen, dus dat zie ik dan wel weer gebeuren dat die naar PS4 komt. maar goed, we horen het wel, ze zijn nu druk bezig met current-gen te hypen, vanmiddag weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |