* 8GB GDDR5 RAM. Tot nu toe gaven alle geruchten aan dat de PS4 4GB van de supersnelle (en relatief dure) GDDR5 RAM zou bevatten, maar dat blijkt dus 8GB te zijn geworden.
* De PS4 Eye-camera kan je via gezichtsherkenning op het systeem inloggen. De Eye bevat vier microfoons en lijkt ongeveer hetzelfde als Kinect te doen.
* De Dualshock 4 heeft een 'light bar' aan de bovenkant die verschillende kleuren kan tonen. De kleuren kunnen informatie weergeven, zo kan het bijvoorbeeld rood worden als je personage aan de rand van de dood is.
* De PS4 komt met een meegeleverde headset. De relatieve stilte bij PlayStation online-games is dus straks voorbij.
* Start en select zitten nu onder een 'options'-knop.
* De Dualshock 4 kan worden opgeladen terwijl de PS4 op standby staat. Verder kan het ook opgeladen worden met smartphone-opladers via USB.
* PlayStation-app wordt tweede scherm tijdens spelen
* PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
* PlayStation 4 eind dit jaar verkrijgbaar
* Playstation 4 ondersteunt nieuwe Unreal Engine 4 en nieuwe Havok physics-engine

![1370918689.jpeg]()
Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.
Wat was dat een saaie pers conf

had net zo goed alleen de laatste 30 sec kunnen kijken. En volgen mij ging het niet helemaal goed. Waar de neuk was die regie mee bezig.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
YES YES YES
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
En ik werd helemaal lekker gemaakt met eind oktober. Is het opeens eind sept

Niet eens 13 sept
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef speknek het volgende:En het mooiste: zoveel kleur in de games. Weg al dat grijs en bruin. Ook interessant: heel lauw applaus na Killzone. De vakpers lijkt echt klaar met shooters.
Komen denk ik te veel andere grote games uit bij de release waardoor killzone beetje onder gesneeuwd wordt.
-Techno-
De kracht van herhaling
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef speknek het volgende:En het mooiste: zoveel kleur in de games. Weg al dat grijs en bruin. Ook interessant: heel lauw applaus na Killzone. De vakpers lijkt echt klaar met shooters.
Het killzone filmpje was dan ook echt ruk gemonteerd
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
speknek
Another day another slay
quote:
Killzone is de grootste PS launch exclusive toch? Ik zie straks Vlambeer's game meer mindshare krijgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:
exclusive ja. Maar fifa bf4 en cod etc komen ook met de release uit. Dan zijn er weinig die voor killzone boven die games kiezen.
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Of met Killzone?!?
Wat ze laten zien is zo saai en standaard.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:
MediaMarkten in Duitsland hadden genoeg. In Nederland werd er bijna om gevochten...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Betere animaties en een 4x zo slimme AI oa. Maar FIFA 15 zal pas de eerste echte nextgen FIFA worden.
29 november is precies goed voor mij trouwens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
Griebus
eindbaas
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:[..]
In Amsterdam niet, k heb ook al overal nagevraagd maar alles was uitverkocht in Amsterdam. Ik sta nu op de eerste plek bij de media markt omdat ik gelijk heen gegaan was nadat microsoft aangaf later te komen met de xbox, nou hopen dat mensen dubbele pre orders hebben staan of dat de MM er iets meer krijgt en ik ze alsnog op kan halen de 29ste
Daar ben ik inmiddels ook te laat voor. Dat wordt dus 's ochtends bij de Intertoys voor de deur staan, 29 november is heel toevallig een vrije dag voor me
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Ik haal hem wel begin volgend jaar. De launch games zijn maar matig, dus een pre-order vond ik niet nodig en mijn eindejaarsuitkering komt pas in december.
Verder spreken de exclusives van de Xbox mij nog steeds meer aan, maar 500 euro is te duur en als je niet in alle gebieden tegelijk kunt lanceren dan mankeert er iets aan je strategie. En als het net als deze generatie gaat dan zijn exclusives maar 2 jaar belangrijk, daarna is toch alles multiplatform.
ik ben om, wil alleen nog de controller even vasthouden voor ik em koop. Wilde voor de X1 gaan, maar geen zin om tot volgend jaar te wachten.
PBateman1978
Glow Sticks!
Gelijk veel shooters iig.
Naast BF4 kopen download ik ook gelijk Planetside 2 en Warframe.
Daarna heb ik minimaal een jaar geen FPS games meer nodig denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:
De user interface had ik al iets eerder gezien via een webcam
Er was iemand bezig aan de stand van Titanfall.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Ik hoop dat Ratchet & Clank: Into the Nexus ooit ook nog op de ps4 komt.
Die game is inderdaad nice. Zou tof zijn als hij op de PS4 verschijnt.