Maar goed idee uiteraard. Scheelt een hoop geld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef speknek het volgende:
Hmm. Ik hoef de PS4 eigenlijk pas halverwege volgend jaar te hebben als de games uitkomen die me interesseren, maar ik bedacht me dat ik hem dit jaar waarschijnlijk van de belasting af kan trekken (consultancywerk over games, hell yeah)... Misschien toch maar pre-orderen.
Ik wacht een tijdje ( al wil ik hem wel met launch. infamous, knack, en straks vast en zeker een nieuwe GoW, Kh3, FF XV. AC, watch dogs. En vast nog meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:00 schreef Bolters het volgende:
Ik haal hem sowieso direct op launch. Kan zelfs niet wachten.
Je kan geen aanspraak maken op consumentenrecht aangezien je geen consument bent maar een zakelijke overeenkomst sluit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:00 schreef speknek het volgende:
Ja dat bedacht ik me dus pas net, daarom maar snel preorderen.
Minder garantie? waddan?
Je kan hem trouwens dacht ik wel prive kopen en daarna je 'onderneming' inschrijven. Maar daarvoor moet je in WGR zijn denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:00 schreef speknek het volgende:
Ja dat bedacht ik me dus pas net, daarom maar snel preorderen.
Minder garantie? waddan?
Oh maar Sony weet toch niet dat ik hem als kosten van mijn eenmanszaak heb opgevoerd bij de belasting?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan geen aanspraak maken op consumentenrecht aangezien je geen consument bent maar een zakelijke overeenkomst sluit.
als zakelijke klant heb je volgens de Nederlandse wet recht op 6 maanden.
De belastingdienst wil een bedrijfsnaam op de factuur. Als je het puur doet op serienummer dan is dat zo. Als ze factuur verlangen dan kunnen ze het zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh maar Sony weet toch niet dat ik hem als kosten van mijn eenmanszaak heb opgevoerd bij de belasting?
1:11: klikt op Joinquote:
quote:[...]
Weve also redesigned our progression system to work with challenges rather than XP. There are over 1500 increasingly difficult challenges to complete in Killzone: Shadow Fall multiplayer, so youll have plenty of opportunity to prove your skills and collect rewards. To increase longevity even further, we plan to continue support for the title well after launch and yes, DLC multiplayer maps will be released free of charge to ensure everyone can play.
Je kan hem overal pre-orderen maar hebben ze een lever 'garantie' van de release date?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:50 schreef Retarded het volgende:
PS4 is nog bij FRS te pre-orderen. Wel aanbetaling doen, maar mijn preorder staat
ik werk erquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan hem overal pre-orderen maar hebben ze een lever 'garantie' van de release date?
En een aanbetaling bij de FRS! Dan heb je ballen van staal
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 21-08-2013 om 12:10:12The Order 1886 is here for a behind the scenes chat. It's going to be one of the games not to miss http://t.co/4tWqjUH9Fs #PlayStationGC reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 21-08-2013 om 13:05:05Everything in The Order 1886 is deformable and acts true to life. #PlayStationGC reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 21-08-2013 om 13:05:53Means you can shoot things and then keep on shooting those individual elements #PlayStationGC reageer retweet
Hehe, jij ontvangt hem in 2014quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:43 schreef emokid het volgende:
Voor wie in de buurt woont: Net bij de Bart Smit in winkelcentrum (Oud-)Diemen geweest, ze hadden nog maar 8 pre-orders staan. Relatief weinig dus heb hem heel waarschijnlijk dan toch op 29 nov. Bij de Bart Smit in Amsterdam Noord hebben ze meer dan het dubbele staan dus dat gaat wel goed komen.![]()
Haha, dat zou wel kut zijn dan. Gelukkig is het onvoorwaardelijk zo'n reservering, dus dan kijk ik even verder.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehe, jij ontvangt hem in 2014. Die bart smit ontvangt maar iets van 5 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |