Ik wacht een tijdje ( al wil ik hem wel met launch. infamous, knack, en straks vast en zeker een nieuwe GoW, Kh3, FF XV. AC, watch dogs. En vast nog meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:00 schreef Bolters het volgende:
Ik haal hem sowieso direct op launch. Kan zelfs niet wachten.
Je kan geen aanspraak maken op consumentenrecht aangezien je geen consument bent maar een zakelijke overeenkomst sluit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:00 schreef speknek het volgende:
Ja dat bedacht ik me dus pas net, daarom maar snel preorderen.
Minder garantie? waddan?
Je kan hem trouwens dacht ik wel prive kopen en daarna je 'onderneming' inschrijven. Maar daarvoor moet je in WGR zijn denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:00 schreef speknek het volgende:
Ja dat bedacht ik me dus pas net, daarom maar snel preorderen.
Minder garantie? waddan?
Oh maar Sony weet toch niet dat ik hem als kosten van mijn eenmanszaak heb opgevoerd bij de belasting?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan geen aanspraak maken op consumentenrecht aangezien je geen consument bent maar een zakelijke overeenkomst sluit.
als zakelijke klant heb je volgens de Nederlandse wet recht op 6 maanden.
De belastingdienst wil een bedrijfsnaam op de factuur. Als je het puur doet op serienummer dan is dat zo. Als ze factuur verlangen dan kunnen ze het zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh maar Sony weet toch niet dat ik hem als kosten van mijn eenmanszaak heb opgevoerd bij de belasting?
1:11: klikt op Joinquote:
quote:[...]
Weve also redesigned our progression system to work with challenges rather than XP. There are over 1500 increasingly difficult challenges to complete in Killzone: Shadow Fall multiplayer, so youll have plenty of opportunity to prove your skills and collect rewards. To increase longevity even further, we plan to continue support for the title well after launch and yes, DLC multiplayer maps will be released free of charge to ensure everyone can play.
Je kan hem overal pre-orderen maar hebben ze een lever 'garantie' van de release date?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:50 schreef Retarded het volgende:
PS4 is nog bij FRS te pre-orderen. Wel aanbetaling doen, maar mijn preorder staat
ik werk erquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan hem overal pre-orderen maar hebben ze een lever 'garantie' van de release date?
En een aanbetaling bij de FRS! Dan heb je ballen van staal
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 21-08-2013 om 12:10:12The Order 1886 is here for a behind the scenes chat. It's going to be one of the games not to miss http://t.co/4tWqjUH9Fs #PlayStationGC reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 21-08-2013 om 13:05:05Everything in The Order 1886 is deformable and acts true to life. #PlayStationGC reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 21-08-2013 om 13:05:53Means you can shoot things and then keep on shooting those individual elements #PlayStationGC reageer retweet
Hehe, jij ontvangt hem in 2014quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:43 schreef emokid het volgende:
Voor wie in de buurt woont: Net bij de Bart Smit in winkelcentrum (Oud-)Diemen geweest, ze hadden nog maar 8 pre-orders staan. Relatief weinig dus heb hem heel waarschijnlijk dan toch op 29 nov. Bij de Bart Smit in Amsterdam Noord hebben ze meer dan het dubbele staan dus dat gaat wel goed komen.![]()
Haha, dat zou wel kut zijn dan. Gelukkig is het onvoorwaardelijk zo'n reservering, dus dan kijk ik even verder.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehe, jij ontvangt hem in 2014. Die bart smit ontvangt maar iets van 5 ofzo
Bij CoD is dat wel zo en dat werd aangekondigd alsof het wereldschokkend vernieuwend wasquote:
Waar precies?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:44 schreef bakacakes het volgende:
Was ook veels te laat met mijn pre-order... Ben pas vandaag een rondje gaan doen. 3 pre-orders geplaatst en bij twee winkels was ik pas de 3e, dus zal wel goed komen
Hoorn. Bij de Intertoys zijn er ook nog maar 2, maar daar moet je ¤25 aanbetaling doen, dus die heb ik niet gedaan. Genoeg mogelijkheden dus nog.quote:
Beter beeld:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:39 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
1:11: klikt op Join
1:18: speelt mee
Edit: van de Killzone-blog:
[..]
Ze zullen 'room is full' errors wel weggelaten hebben. Ik moet het eerlijk gezegd allemaal nog maar zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter beeld:
http://www.gamersyde.com/(...)erface-30578_en.html
En als dat echt zo is dat je vrienden binnen 7 seconden kan joinen in multiplayer games![]()
![]()
Daarom wil ik ook een PS4. Sommige indiegames zien er zo leuk en goed uit.quote:
Wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
ps3 was hier gewoon overal te krijgen op de releasedatum, verwacht dat het ook wel goed zit met de ps4
Jij was vast 11 in 2007?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
ps3 was hier gewoon overal te krijgen op de releasedatum, verwacht dat het ook wel goed zit met de ps4
fair enough, ben benieuwdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:16 schreef Bolters het volgende:
Inderdaad, zou er ook niet zeker van zijn. Ten eerste was de PS3 op heel veel plaatsen wel degelijk uitverkocht. Daarnaast gaan de pre-orders van de PS4 een stuk harder dan die van de PS3. Zonder pre-order lijk je dus toch echt naast het net te vissen op de eerste dag.
15quote:
quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat het een timed exclusive is voor de One.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil stiekem Titanfall op de PS4.
We gaan 't zien en anders speel ik m in de toekomst wel een keertje alsnog op de One.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het een timed exclusive is voor de One.
Respawn maakte hem eerst voor alle platformen, maar omdat ze in geldnood kwamen hebben ze een dealtje met MS gesloten voor een exclusive deal.
Wellicht komt hij net zoals Mass Effect later alsnog naar Playstation
http://kotaku.com/ive-pla(...)tm_medium=Socialflowquote:I've Played Skylanders On The PS4, And There's No Going Back
I didn't fully appreciate the next generation of consoles until last Friday, when I got the chance to play Skylanders: Swap Force for a couple hours on the PlayStation 4. 1
It's not that I consider the third installment of Activision's wildly popular toys-meets-games franchise to be the pinnacle of gaming achievement or anything. I know there are more advanced games in the pipeline for the Xbox One and PlayStation 4.
It's just that, with more than 100 hours clocked between the first two entries, Skylanders has become my baseline. I've not played enough Call of Duty to recognize how much of an improvement Ghosts on next-gen is over Black Ops 2 on current-gen, but as soon as the PlayStation 4 version of Swap Force started up, I knew I was looking at the future.
I was eager to get my hands on the game. This was my first time, sitting on the couch in a hotel room near the Atlanta airport — members of the Swap Force team were in town for a meeting — but first, there was testing to be done.
Out of my backpack I pulled several of my own Skylanders toys — I'd come prepared. I set first-generation Cynder down on the new Swap Force portal, and there she was in all her disturbingly-chesty dragon glory. Each older Skylander I placed appeared on the screen, looking more animated than ever before. Dark Spyo. Ninjini. Slam Bam.
Of all the toys I brought with me, only one did not work, and that was because it was Disney Infinity's Mr. Incredible. I had to try.
Into the game proper, I was first treated to a pre-rendered cutscene in which the series' villain, Invader Zim Kaos, unveils his plan to harness the power of Petrified Darkness to strike at the very heart of the Skylands, the well of power that keeps the floating islands of the world afloat. Then came an in-engine cutscene featuring Patrick Warburton's womanizing bobcat-creature, Flynn. I could barely tell the difference.
The in-engine cutscene was crisper, as in-engine graphics generally are as compared to pre-rendered video, but damn if it wasn't just as gorgeous as the CG work. You see screenshots like this...
etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |