Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nou precies dat dus! Het is best prijzig om fatsoenlijke kleding (of (geheel) nieuwe garderobe) aan te schaffen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is zo lastig he?
ik wil ook geen kleren kopen die ik dan thuis meteen weer uit wil en na stage nooit meer draag
en ik wil ook dat het gewoon nog bij mij past
ik heb wel wat blazertjes en zo maar je wil ook niet elke dag een zwart jurkje met een jasje....
bah
geef mij maar gewoon een zak geld en shoppen zonder doel
Eigenlijk wel jaquote:
chubbyquote:
Zacht en rond = mooi. Ik vind de benaming niet mooi.quote:
oh dat maakt mij nooit uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:38 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zacht en rond = mooi. Ik vind de benaming niet mooi.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:38 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zacht en rond = mooi. Ik vind de benaming niet mooi.
Klinkt als mijn vriendin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gewoon hollands en dik
slechte combi
Wat een liefde weerquote:
Ik weet het schatquote:
En dat is de schuld van je foon....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het schat![]()
Pff ik begin eindelijk uit mijn dipje te komen!! O wee als mijn foon nu over gaat![]()
Slaap al weken niet of nauwelijks en dat is me goed aan het opbreken
Nee is niet de schuld van mijn telefoon, al zou het wel helpen als ik niet midden in de nacht zou gaan appen met mensenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is de schuld van je foon....
Evil als ik ben stuur ik een whatsapp
Hmm straks als ik weer terug benquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is niet de schuld van mijn telefoon, al zou het wel helpen als ik niet midden in de nacht zou gaan appen met mensen![]()
Oe, een sexy whatsapp?
Hou ik je aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm straks als ik weer terug ben
quote:
En ook zo heerlijk bescheiden!!quote:
Dat is lastig als je zo geweldig bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook zo heerlijk bescheiden!!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is lastig als je zo geweldig bent
tussen chubby en mager heb je nog 1 groep.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik moet ook niks hebben van van die hele magere/magere hoor
Zolang ze maar vrouwelijke vormen hebben en geen walvis zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
tussen chubby en mager heb je nog 1 groep.
Slank, a.k.a. gezond, goed in vorm, sexy, geil, perfect.
Go LoLaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik mag dan chubby zijn, ik heb ook goede vormen en ben sexy en geil.....
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
Goed zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
Been there, done thatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bijna chubby af![]()
Nog even een buikje wegwerken en dan ben ik helemaal gelukkig
Do youuu speeeaaaaak whaaaallleeeeequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zolang ze maar vrouwelijke vormen hebben en geen walvis zijn.
In de breedte?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Been there, done that
Nu moet ik groeien
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Do youuu speeeaaaaak whaaaallleeeee
Spinazie etenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Been there, done that
Nu moet ik groeien
Naaaais!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Vriend van me is jarig vandaag dat komt hij hier vieren en hij neemt bier en pizza mee![]()
Zo mogen meer mensen hun verjaardag vieren van mij!
Kom je ook ff langs? Dan kan je hem meteen bedankenquote:
Daarop aansluitendquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Do youuu speeeaaaaak whaaaallleeeee
Dat wil hij ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ehm, echt groter wordt je niet meer hoor, enkel breder
We hebben het over Rival he!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen, groter is in mijn woordenboek de lengte....
Ja en na je 31ste krijg je toch nog een groeispurt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen, groter is in mijn woordenboek de lengte....
why so seriousquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en na je 31ste krijg je toch nog een groeispurt?
Wacht wat, we gaan het nou niet omdraaien hequote:
this is how we do itquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht wat, we gaan het nou niet omdraaien he![]()
Al zit dat er dik in.... ik lul mezelf toch altijd klem... hihaho.....
* LovelyLady druipt af.....
Dat is zeker waar!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beter raar dan normaal en saai
Behalve als je zo raar bent dat je katten in de fik steekt omdat ze je verdenkt van je gedachten te willen lezen en denkt dat de zakjes in de winkel je willen vermoorden en je ze dus maar aanvalt met pindakaas.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beter raar dan normaal en saai
Pindakaas is een zeer effectief wapen tegen zakjes hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Behalve als je zo raar bent dat je katten in de fik steekt en denkt dat de zakjes in de winkel je willen vermoorden en je ze dus maar aanvalt met pindakaas.
Ofzo.
Jij bent wel raar!!quote:
That sucks bullocks.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ambtenaren
Mijn opdracht zegt dat ik ze tussen 5 over en kwart over 2 moet ophalen, sta ik er keurig op tijd is het "Nee hoor, half 3 pas.."
Goh jeetje wel een kwartier wachten. .. pfff hoe overleef je dat nou weer... pff zwaar leven is zwaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ambtenaren
Mijn opdracht zegt dat ik ze tussen 5 over en kwart over 2 moet ophalen, sta ik er keurig op tijd is het "Nee hoor, half 3 pas.."
Daar gaat het niet om, op tijd is op tijd, want dan gaat het eten ook uitlopen, en dus loopt de opdracht uit, en ik hen hierna nog meer te doen dat ook op tijd gedaan moet worden.. Daarom worden er tijds afspraken gemaakt..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goh jeetje wel een kwartier wachten. .. pfff hoe overleef je dat nou weer... pff zwaar leven is zwaar
Gewoon onderweg de bus uit mieteren, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, op tijd is op tijd, want dan gaat het eten ook uitlopen, en dus loopt de opdracht uit, en ik hen hierna nog meer te doen dat ook op tijd gedaan moet worden.. Daarom worden er tijds afspraken gemaakt..
Mja, dat is wel naar ... Dan gaat een heel schema naar de klote.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, op tijd is op tijd, want dan gaat het eten ook uitlopen, en dus loopt de opdracht uit, en ik hen hierna nog meer te doen dat ook op tijd gedaan moet worden.. Daarom worden er tijds afspraken gemaakt..
Ze slaan het voorgerecht en het toetje maar over, 5 uur weg is 5 uur weg..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon onderweg de bus uit mieteren, dat zal ze leren.
Precies en anders lopen ze maar terug. Graag of niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze slaan het voorgerecht en het toetje maar over, 5 uur weg is 5 uur weg..
Door 1 klant te laat komen bij een andere omdat ik ook m'n pauze nog moet maken is gewoon not donequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, dat is wel naar ... Dan gaat een heel schema naar de klote.
overmacht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Door 1 klant te laat komen bij een andere omdat ik ook m'n pauze nog moet maken is gewoon not done
Gemeentelijk bestuur of niet..
True.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Door 1 klant te laat komen bij een andere omdat ik ook m'n pauze nog moet maken is gewoon not done
Gemeentelijk bestuur of niet..
Hoi!quote:
Pauzequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
Je hebt toch pauze terwijl je zit te wachten.
Goed. Vanavond wedstrijd.quote:
Volgens mij is het probleem dat ie straks te laat bij de volgende klant is...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
Je hebt toch pauze terwijl je zit te wachten.
Nee. PSV - AC Milan.quote:
Zoiets ja, maar wel mooi voetbal.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kom ook naar de meet met Gari
wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kom ook naar de meet met Gari
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie ben jij?
ow wacht, die smerige van dat KPD topic
Omdat die tussen beide afspraken nog pauze moet houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem dat ie straks te laat bij de volgende klant is...
Ze is best lief in het echt hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie ben jij?
ow wacht, die smerige van dat KPD topic
ohh, het is dus een mentaliteitsprobleemquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die tussen beide afspraken nog pauze moet houden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is best super lief in het echt hoor
Hij heeft geen toegangquote:
Rij en rusttijden probleem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
ohh, het is dus een mentaliteitsprobleem
Gelukkigquote:
Tegenwoordig kan dat niet meerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje chauffeur weet dat toch wel te besjoemelen
Sowieso!!quote:
Ik ga straks op visitequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso!!
Maar nu ga ik jullie verlaten, moet nog het een en ander doen voor ik visite krijg![]()
Ik zou het niet eens proberen als chauffeur... de enige die daar wat aan heeft is de baas.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat niet meer
Alles is tegebwoordig digitaal, op een persoonlijk pasje, die info blijft daar 1 of 2 jaar op staan, of zelfs langer, dus je kunt niet zoals vroeger de tachograaf schijf "verliezen"..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens proberen als chauffeur... de enige die daar wat aan heeft is de baas.....
Maar tegenwoordig te goede controle?
gelukkig maar, kan je baas ook geen druk uitvoeren om wel te sjoemelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles is tegebwoordig digitaal, op een persoonlijk pasje, die info blijft daar 1 of 2 jaar op staan, of zelfs langer, dus je kunt niet zoals vroeger de tachograaf schijf "verliezen"..
wat voor ideeën?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:05 schreef dribbel79 het volgende:
ik wilde deze SC volgen om ideeën op te doen...kan dat alsnog of moet ik ergens anders kijken? Van KEL snap ik niks...is dat (na mail access van Yvonne) nog alive??
Dat doet hij ook niet gelukkig, we zitten met een keurmerk etc, heel af en toe als rijtijden niet uitkomen verzoekt hij wel tot even doorrijden, corrigeert het vrijwel meteen door opdrachten te wijzigen of er een andere chauffeur op af te sturen indien mogelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig maar, kan je baas ook geen druk uitvoeren om wel te sjoemelen.
rustig zitten bellen en weigeren op te hangenquote:
Rustig bellen of "rustig" bellen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rustig zitten bellen en weigeren op te hangen
nee, gewoon echt rustig in gesprek met een vriendin met denk ik 10 keer ja als antwoord en ik praat sowieso nooit hard, en al helemaal niet als ik in een bus zitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rustig bellen of "rustig" bellen?
En dan nog, het is een bus en geen stiltecoupe..
heb vandaag zitten appen met vriendin lief, we hebben allebei wat "suiker" nodigquote:
Die buschauffeur zal een leuke man/vrouw geweest zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, gewoon echt rustig in gesprek met een vriendin met denk ik 10 keer ja als antwoord en ik praat sowieso nooit hard, en al helemaal niet als ik in een bus zit
Ouwe bromsnor achter t stuur zeker?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, gewoon echt rustig in gesprek met een vriendin met denk ik 10 keer ja als antwoord en ik praat sowieso nooit hard, en al helemaal niet als ik in een bus zit
Gewoon een goeie beurt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Macrador het volgende:
Verdorie mijn vriendin heeft blijkbaar allemaal al ideeën voor mijn verjaardag en ik deed gewoon een stom leuk filmpje terwijl ze op Lowlands zat.
Wat zou ik kunnen geven/doen als ik haar weer zie
Dit is je kans man!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo
Ik zou mijn zusje en een vriendinnetje wegbrengen zo, kom ik thuis mag ze niet weg!!! Kan ik alleen dat vriendinnetje weg gaan brengen
Die krijgt ze sowieso al, maar ik ben gewend van hele crappy cadeaus te geven aan vrienden want zo gaat dat in ons groepjequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rustig zitten bellen en weigeren op te hangen
quote:
ik kwam de bus in met een croissant in een zakje en een jus d'orange in een flesje van de ah to goop station en in gesprek met die vriendin, ik begroet netjes de buschauffeur terwijl ik binnenkom, zegt ie: ik neem aan dat je dat telefoongesprek kort houd en dat broodje pas op eet als je uit de bus bent? Dus ik zeg: ja, ik was toch al van plan om die thuis op te eten en ga zitten. Halverwege de volgende halte stapt meneer ineens van zijn stoel af, loopt half naar mij toe en zegt: ik geloof dat ik jou net wat gevraagd had? Dus ik: ik geloof dat u er niks mee te maken heeft hoe lang ik bel. Ik kan er niks aan doen dat u chagerijnig bent!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef Macrador het volgende:
[..]
Die buschauffeur zal een leuke man/vrouw geweest zijn.
ik gok een jaar of 40, dus dat valt nog wel mee. Voornamelijk een control freak aangezien ie de jongen die 4 stoelen voor me zat ook al meldde dat ie zijn oordopjes uit moest en de muziek uit moest doen terwijl je die niet eens hoordequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouwe bromsnor achter t stuur zeker?
Ik zei zusje, dat betekent dat ze een stuk jonger isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij, en voel je vast niks van..
zelfs mijn vader verteld me niet wanneer ik mijn telefoon ophang.. Waarom zou iemand die betaald krijgt (onder andere door mij) om mij te vervoeren mij wel mogen vertellen dat ik op moet hangen?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kwam de bus in met een croissant in een zakje en een jus d'orange in een flesje van de ah to goop station en in gesprek met die vriendin, ik begroet netjes de buschauffeur terwijl ik binnenkom, zegt ie: ik neem aan dat je dat telefoongesprek kort houd en dat broodje pas op eet als je uit de bus bent? Dus ik zeg: ja, ik was toch al van plan om die thuis op te eten en ga zitten. Halverwege de volgende halte stapt meneer ineens van zijn stoel af, loopt half naar mij toe en zegt: ik geloof dat ik jou net wat gevraagd had? Dus ik: ik geloof dat u er niks mee te maken heeft hoe lang ik bel. Ik kan er niks aan doen dat u chagerijnig bent!
Hij was niet chagerijnig. Dus ik: nou dat blijkt. Dus toen mompelde ie wat, dus ik: nou, als ik u zo lastig val, dan zet me er maar bij de volgende halte uit, want ik heb geen zin in een chagerijnige chauffeur. Rijdt ie voorbij die halte, 10 meter ongeveer.. Staat midden op de weg en gooit de deuren open. Dus toen heb ik netjes gezegt: ik hoop dat u de schijt krijgt meneer! Ben uitgecheckt en uitgestapt en heb de busmaatschappij met een klacht gebeld die nu 'zogenaamd' in behandeling genomen wordt.
Wat een busmongoolquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gok een jaar of 40, dus dat valt nog wel mee. Voornamelijk een control freak aangezien ie de jongen die 4 stoelen voor me zat ook al meldde dat ie zijn oordopjes uit moest en de muziek uit moest doen terwijl je die niet eens hoorde
ja, kom.. Idioot.. Dat ie hard op zijn achterhoofd gevallen is om mij iets te vertellen.. Als ikin gesprek was geweest met iemand die naast me zat, had ie dan ook gevraagd of ik mijn mond wilde houden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef Macrador het volgende:
Gewoon een fascistische buschauffeur die ze eens moeten overvallen met een bende hooligans in de bus![]()
Of nou ja hij is gewoon kut
echt de eerste keer dat ik een bus uitgezet wordt. Maar ik krijg schriftelijk reactie op mijn klachtquote:
busHitler denk ikquote:
En het dan vreemd vinden als ie een keer tikken krijgtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gok een jaar of 40, dus dat valt nog wel mee. Voornamelijk een control freak aangezien ie de jongen die 4 stoelen voor me zat ook al meldde dat ie zijn oordopjes uit moest en de muziek uit moest doen terwijl je die niet eens hoorde
En dan voor de camera zitten huilen dat ie het niet snapt en dat dat soort lui opgebost moeten wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden als ie een keer tikken krijgt
Ik had in Sliedrecht een buschauffeur die mij niet eens meer mee wilde nemenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt de eerste keer dat ik een bus uitgezet wordt. Maar ik krijg schriftelijk reactie op mijn klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had in Sliedrecht een buschauffeur die mij niet eens meer mee wilde nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
prachtig
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
De bejaarden in de bus waren me dankbaarquote:
ja, nja, ik ook, en dat was op de laatste rit. Dus ik loop naar hem toe en zeg: als u in de bus mag roken dan mag ik dat vast ook wel! Hij zegt: oh, heb je er last van dan? Ik nee: zin in een peuk.. Mocht ik er ook een in de bus rokenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef Macrador het volgende:
Gelukkig heb ik zo een dingen nog niet meegemaakt
Alleen eens een rokende chauffeur.
snap ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bejaarden in de bus waren me dankbaar
Echt hequote:
Omdat het heel storend kan zijn voor de andere passagiers. Sommige mensen gillen echt in die telefoon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Macrador het volgende:
Maar waarom denkt die buschauffeur überhaupt dat die iets te zeggen heeft over bellen in de bus?
sommige gebruikers hebben oordopjes ook op standje gehoorbeschadiging staanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het heel storend kan zijn voor de andere passagiers. Sommige mensen gillen echt in die telefoon.
Precies, en daarom had ik netjes dat croissantje in een zakje.. Dat ie vraagt of ik dat niet wilde eten in de bus, snap ik nog. Maar zolang ik niet hard zit te praten of te schelden heeft ie er toch niks over te zeggen wat ik wel en niet bel in de bus?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Macrador het volgende:
Maar waarom denkt die buschauffeur überhaupt dat die iets te zeggen heeft over bellen in de bus?
Eten kan ik nog begrijpen want dan kan het vuil worden.
Ik niet eens. En ik praatte ook nog eens in het Nederlands.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het heel storend kan zijn voor de andere passagiers. Sommige mensen gillen echt in die telefoon.
Wat een weirdo, die zou bij mij echt problemen hebben gehadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet in mijn brave Vlaamse stadje, maar logisch. Wel moeilijk om een grens te trekken vanaf wanneer het storend wordt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vind dat ik voor mijn doen best netjes ben geweest door hem alleen de schijt toe te wensen en nog meneer erachteraan te zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een weirdo, die zou bij mij echt problemen hebben gehad
Gezien jouw haat voor mannen op het moment is dat inderdaad heel goed en braaf van jou geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat ik voor mijn doen best netjes ben geweest door hem alleen de schijt toe te wensen en nog meneer erachteraan te zeggen
eigenlijk hoop ik dat de andere passagiers in opstand zijn gekomen en allemaal muziek gingen luisteren terwijl ze allemaal een telefoongesprek aan het voeren warenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien jouw haat voor mannen op het moment is dat inderdaad heel goed en braaf van jou geweest
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eigenlijk hoop ik dat de andere passagiers in opstand zijn gekomen en allemaal muziek gingen luisteren terwijl ze allemaal een telefoongesprek aan het voeren waren
Heel netjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat ik voor mijn doen best netjes ben geweest door hem alleen de schijt toe te wensen en nog meneer erachteraan te zeggen
vertel? Hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel netjes
Ik had anders gereageerd wel
Moppersmurf gaat los!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel netjes
Ik had anders gereageerd wel
jammer dat dat vast niet gebeurd isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn
Had ik ook vast wel gedaan als zoiets was gebeurd![]()
Lang leve je fantasiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jammer dat dat vast niet gebeurd is
ik vraag me alleen af wat er zou zijn gebeurd als ik niet uit was gestaptquote:
Ik had m gewezen op de rechten die men heeft in het OV en dat hij daar niks over te vertellen heeft, hij kan alleen de regels uitleggen, maar geen vrijheden wegnemen..quote:
Ik heb dat ook gemeld bij Breng.. Ik hoop dat ze hem daarvoor alleen lijn 10 heyendaal (lees: propvol studenten, elke keer hetzelfde rondje dat 10 minuten duurt) laten rijdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had m gewezen op de rechten die men heeft in het OV en dat hij daar niks over te vertellen heeft, hij kan alleen de regels uitleggen, maar geen vrijheden wegnemen..
Tevens had hij jou nooit voorbij de halte op de weg uit mogen laten stappen, dat had hem en jou nog een flinke boete kunnen opleveren..
Oe die hebben altijd wel muziek enz bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gemeld bij Breng.. Ik hoop dat ze hem daarvoor alleen lijn 10 heyendaal (lees: propvol studenten, elke keer hetzelfde rondje dat 10 minuten duurt) laten rijden
en telefoongesprekken en zeggen ook nooit hoi tegen de chauffeur en checken vaak niét in en uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe die hebben altijd wel muziek enz bij
Zo'n stressvrije zonequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en telefoongesprekken en zeggen ook nooit hoi tegen de chauffeur en checken vaak niét in en uit
ja, dan zou een mooie straf zijn voor hemquote:
ik zei juist wel hoi en sproeide hem onder met croissantkruimels uit mijn mondquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:15 schreef rival het volgende:
Wij lezen natuurlijk maar 1 kant van het verhaal..
Ik denk dat GvsE zonder gedag te zeggen de bus in wilde gaan, al etende aan de croissant.
Gewoon.
Dat zie ik zo voor me schatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei juist wel hoi en sproeide hem onder met croissantkruimels uit mijn mond
ik ben netjes opgevoed door mijn opa en omaquote:
Ik ook welquote:
en ik heb het flesje jus natuurlijk ook bijgevuld met wat rum en die liet ik ook nog eens over zijn keurig gesteven shirt vallen..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Ondertussen schreeuwend naar dr vriendin aan de telefoon
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik heb het flesje jus natuurlijk ook bijgevuld met wat rum en die liet ik ook nog eens over zijn keurig gesteven shirt vallen..
ja. Zo ben ik wel. Bijna.quote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Zo ben ik wel. Bijna.![]()
Maar ik bewaar die liefde voor Roy
doe Jan de groeten!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne avond.
Ik ga mn visite opwachten
Dit klinkt wel heel dreigend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne avond.
Ik ga mn visite opwachten
Hoe gaat het met Evie?quote:
Goed, lekker gewerkt vandaag.quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, lekker gewerkt vandaag.
Vraagje iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een pakketje doorgaans door de douane is? Het is een pakketje met cd's uit Amerika. Paar weken geleden besteld. Nu staat het al een paar dagen bij de douane
Anders ga ik ze zelf wel even halen bij de douanequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders ga ik ze zelf wel even halen bij de douanejij nog wat nodig?
Dat is goedquote:
Niet om je te demotiveren, maar dat kan weken (3, 4) duren. Van een intercontinentale zending is de reistijd omgekeerd evenredig met de afstand. Dus hij is heel snel bijna bij je huis, maar dan mag het grote wachten beginnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, lekker gewerkt vandaag.
Vraagje iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een pakketje doorgaans door de douane is? Het is een pakketje met cd's uit Amerika. Paar weken geleden besteld. Nu staat het al een paar dagen bij de douane
Raar want een kennis die precies hetzelfde besteld heeft. Die heeft het pakketje al een paar dagen binnen, misschien 1 dag eerder besteld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet om je te demotiveren, maar dat kan weken (3, 4) duren. Van een intercontinentale zending is de reistijd omgekeerd evenredig met de afstand. Dus hij is heel snel bijna bij je huis, maar dan mag het grote wachten beginnen.
Ja, kan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Raar want een kennis die precies hetzelfde besteld heeft. Die heeft het pakketje al een paar dagen binnen, misschien 1 dag eerder besteld.
Dan ga ik maar geduld opbrengenquote:
Het komt, echt waar!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik maar geduld opbrengen
Ik hoop van welquote:
Ach het komt vast wel goedquote:
Hoiquote:
Hey, smooth operator.quote:
Nu in badjasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het hielp wel, maar zal er nog steeds vroeg in moeten kruipen straks hoor
quote:
Ik lag vandaag al bijna te slapen op het werkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef zeefje het volgende:
[..]weg MI
JAMMER dat ik niet mocht komen
(Hihihi ze zei komen)
Waarom slaap je zo slechtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lag vandaag al bijna te slapen op het werk
Vrouwen moeten ergens naar kijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef zeefje het volgende:
De zender TLCwaarom is die ooit op de tv gekomen
omdat je soms nog wel eens boeiende reportages hebt over slachtende vrouwen. Die zijn altijd heerlijk inspirerend. Waarom die todlers and tiaras en die andere crap erop uitgezonden wordt weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef zeefje het volgende:
De zender TLCwaarom is die ooit op de tv gekomen
Een of ander dik wijf mix bloem, stroop, suiker, vlees en zout door elkaar en eet het op. Dan ben je flink ziekquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ergens naar kijken
like you know womenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ergens naar kijken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat je soms nog wel eens boeiende reportages hebt over slachtende vrouwen. Die zijn altijd heerlijk inspirerend. Waarom die todlers and tiaras en die andere crap erop uitgezonden wordt weet ik ook niet.
Daar kan je wel aardig misselijk van worden lijkt me jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Een of ander dik wijf mix bloem, stroop, suiker, vlees en zout door elkaar en eet het op. Dan ben je flink ziek
wat??quote:
Iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar kan je wel aardig misselijk van worden lijkt me ja
en dat voor een vrouwquote:
slechts weinig vrouwen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook goede posts Hor
Vooral in de foto topicsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook goede posts Hor
Ik ken jouquote:
Oh? Dat vind ik knap.quote:
daar ook alleen sommige vrouwen. Zoals ik.quote:
Ik zie jou nooit daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ook alleen sommige vrouwen. Zoals ik.
en je echte leven uit een potje vaseline en een doos tissues?quote:
klopt. Ik ben incognito. Ik plaats niet veel foto's van mezelf en al helemaal niet in sexy en gewaagd. Of in KEL, waar jij waarschijnlijk vaak kijkt.quote:
Oke, wat wil je over jezelf weten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh? Dat vind ik knap.
Vertel eens over mij dan?
allesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, wat wil je over jezelf weten?
Heb ik jou daar wel eens gezien? .... Refresh my memory plzquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ook alleen sommige vrouwen. Zoals ik.
slechts in userfoto's.. Laatste keren dat ik postte was in #307, bij een pagina indeling van 50 op pagina 3 en 5.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik jou daar wel eens gezien? .... Refresh my memory plz
daar zul je je nog over verbazen..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit op Fok, dus echt een leven zul je niet hebben
Ik ben al onderwegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts in userfoto's.. Laatste keren dat ik postte was in #307, bij een pagina indeling van 50 op pagina 3 en 5.
In kel kan ik niet komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt. Ik ben incognito. Ik plaats niet veel foto's van mezelf en al helemaal niet in sexy en gewaagd. Of in KEL, waar jij waarschijnlijk vaak kijkt.
Studie, werk das mijn levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en je echte leven uit een potje vaseline en een doos tissues?
ik heb geen idee of ik daar ooit toegang voor heb aangevraagd. Ik denk het niet eigenlijk.quote:
Inmiddels moet datquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen idee of ik daar ooit toegang voor heb aangevraagd. Ik denk het niet eigenlijk.
studeren.. Blij dat ik daar vanaf ben.. En werken.. Dat moet ik nog veel te langquote:
Oke je hebt mij door ik weet niets over jequote:
dat is al zo lang ik op fok komquote:
Je zit er wel vaker naast, he.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
Ow GvE mag er nog best wezen eigenlijk
Ik had echt zo'n trol in gedachten
Ik? Een trol?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
joh! Ik weet meer over jou als jij over mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke je hebt mij door ik weet niets over je
Ja ik moet ook nog zo langquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
studeren.. Blij dat ik daar vanaf ben.. En werken.. Dat moet ik nog veel te lang
Ja best wel jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zit er wel vaker naast, he.
Hoe zie je haar danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
Ow verrek je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik? Een trol?
Hoe kom je bij zulke rare gedachtes? Ik heb gewoon een fobo hoor
ik overleef dat nooit.quote:
al mensen er uit gezet omdat ze aan het telefoneren waren?quote:
Ik dacht dat je het WAS, niet dat je het ging worden!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik overleef dat nooit.
Ik ga gewoon zwanger raken en een bijstandsmoeder worden.
Zo een met krulspelden en rode uitgelopen lippenstift en blauwe mascara
Jij was toch klaar met mannen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik overleef dat nooit.
Ach ja dat is niet erg. Ik ben toch interessantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
joh! Ik weet meer over jou als jij over mij.
Heb ik daar een man voor nodig dan? Ik ga gewoon een donatie opvragen bij de spermabank.quote:
Zijn er eigenlijk mensen die blauwe mascara dragen? Tot nu toe alleen mn wacko mentor op de middelbare school ermee gezien. Steet toch nich.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik overleef dat nooit.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik overleef dat nooit.
Jij bracht me op het ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het WAS, niet dat je het ging worden!
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb ik daar een man voor nodig dan? Ik ga gewoon een donatie opvragen bij de spermabank.
M'n moeder droeg altijd blauwe oogschaduwquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen die blauwe mascara dragen? Tot nu toe alleen mn wacko mentor op de middelbare school ermee gezien. Steet toch nich.
HiJ zit vaak ergens naast ja. Hij kan niet goed mikkem ; (quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is al zo lang ik op fok kom![]()
En daarvoor ws ook al
Ik zie er veel te veel mee... Kan echt niet! Net als bruine mascara.. Waarom??quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen die blauwe mascara dragen? Tot nu toe alleen mn wacko mentor op de middelbare school ermee gezien. Steet toch nich.
En nu zwart?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n moeder droeg altijd blauwe oogschaduw
Dit klinkt als een goed verhaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
HiJ zit vaak ergens naast ja. Hij kan niet goed mikkem ; (
Heb je je longen ook bijpassend zwart geverfd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie er veel te veel mee... Kan echt niet! Net als bruine mascara.. Waarom??
ZwartI love to paint it black.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |