Ja ik moet ook nog zo langquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
studeren.. Blij dat ik daar vanaf ben.. En werken.. Dat moet ik nog veel te lang
Ja best wel jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zit er wel vaker naast, he.
Hoe zie je haar danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
Ow GvE mag er nog best wezen eigenlijk
Ik had echt zo'n trol in gedachten
Ow verrek je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik? Een trol?
Hoe kom je bij zulke rare gedachtes? Ik heb gewoon een fobo hoor
ik overleef dat nooit.quote:
al mensen er uit gezet omdat ze aan het telefoneren waren?quote:
Ik dacht dat je het WAS, niet dat je het ging worden!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik overleef dat nooit.
Ik ga gewoon zwanger raken en een bijstandsmoeder worden.
Zo een met krulspelden en rode uitgelopen lippenstift en blauwe mascara
Jij was toch klaar met mannen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik overleef dat nooit.
Ach ja dat is niet erg. Ik ben toch interessantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
joh! Ik weet meer over jou als jij over mij.
Heb ik daar een man voor nodig dan? Ik ga gewoon een donatie opvragen bij de spermabank.quote:
Zijn er eigenlijk mensen die blauwe mascara dragen? Tot nu toe alleen mn wacko mentor op de middelbare school ermee gezien. Steet toch nich.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik overleef dat nooit.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik overleef dat nooit.
Jij bracht me op het ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het WAS, niet dat je het ging worden!
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb ik daar een man voor nodig dan? Ik ga gewoon een donatie opvragen bij de spermabank.
M'n moeder droeg altijd blauwe oogschaduwquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen die blauwe mascara dragen? Tot nu toe alleen mn wacko mentor op de middelbare school ermee gezien. Steet toch nich.
HiJ zit vaak ergens naast ja. Hij kan niet goed mikkem ; (quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is al zo lang ik op fok kom![]()
En daarvoor ws ook al
Ik zie er veel te veel mee... Kan echt niet! Net als bruine mascara.. Waarom??quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen die blauwe mascara dragen? Tot nu toe alleen mn wacko mentor op de middelbare school ermee gezien. Steet toch nich.
En nu zwart?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n moeder droeg altijd blauwe oogschaduw
Dit klinkt als een goed verhaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
HiJ zit vaak ergens naast ja. Hij kan niet goed mikkem ; (
Heb je je longen ook bijpassend zwart geverfd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie er veel te veel mee... Kan echt niet! Net als bruine mascara.. Waarom??
ZwartI love to paint it black.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |