Oh? Dat vind ik knap.quote:
daar ook alleen sommige vrouwen. Zoals ik.quote:
Ik zie jou nooit daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ook alleen sommige vrouwen. Zoals ik.
en je echte leven uit een potje vaseline en een doos tissues?quote:
klopt. Ik ben incognito. Ik plaats niet veel foto's van mezelf en al helemaal niet in sexy en gewaagd. Of in KEL, waar jij waarschijnlijk vaak kijkt.quote:
Oke, wat wil je over jezelf weten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh? Dat vind ik knap.
Vertel eens over mij dan?
allesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, wat wil je over jezelf weten?
Heb ik jou daar wel eens gezien? .... Refresh my memory plzquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ook alleen sommige vrouwen. Zoals ik.
slechts in userfoto's.. Laatste keren dat ik postte was in #307, bij een pagina indeling van 50 op pagina 3 en 5.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik jou daar wel eens gezien? .... Refresh my memory plz
daar zul je je nog over verbazen..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit op Fok, dus echt een leven zul je niet hebben
Ik ben al onderwegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts in userfoto's.. Laatste keren dat ik postte was in #307, bij een pagina indeling van 50 op pagina 3 en 5.
In kel kan ik niet komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt. Ik ben incognito. Ik plaats niet veel foto's van mezelf en al helemaal niet in sexy en gewaagd. Of in KEL, waar jij waarschijnlijk vaak kijkt.
Studie, werk das mijn levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en je echte leven uit een potje vaseline en een doos tissues?
ik heb geen idee of ik daar ooit toegang voor heb aangevraagd. Ik denk het niet eigenlijk.quote:
Inmiddels moet datquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen idee of ik daar ooit toegang voor heb aangevraagd. Ik denk het niet eigenlijk.
studeren.. Blij dat ik daar vanaf ben.. En werken.. Dat moet ik nog veel te langquote:
Oke je hebt mij door ik weet niets over jequote:
dat is al zo lang ik op fok komquote:
Je zit er wel vaker naast, he.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
Ow GvE mag er nog best wezen eigenlijk
Ik had echt zo'n trol in gedachten
Ik? Een trol?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
Ow GvE mag er nog best wezen eigenlijk
Ik had echt zo'n trol in gedachten
joh! Ik weet meer over jou als jij over mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke je hebt mij door ik weet niets over je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |