Hey, smooth operator.quote:
Nu in badjasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het hielp wel, maar zal er nog steeds vroeg in moeten kruipen straks hoor
quote:
Ik lag vandaag al bijna te slapen op het werkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef zeefje het volgende:
[..]weg MI
JAMMER dat ik niet mocht komen
(Hihihi ze zei komen)
Waarom slaap je zo slechtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lag vandaag al bijna te slapen op het werk
Vrouwen moeten ergens naar kijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef zeefje het volgende:
De zender TLCwaarom is die ooit op de tv gekomen
omdat je soms nog wel eens boeiende reportages hebt over slachtende vrouwen. Die zijn altijd heerlijk inspirerend. Waarom die todlers and tiaras en die andere crap erop uitgezonden wordt weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef zeefje het volgende:
De zender TLCwaarom is die ooit op de tv gekomen
Een of ander dik wijf mix bloem, stroop, suiker, vlees en zout door elkaar en eet het op. Dan ben je flink ziekquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ergens naar kijken
like you know womenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ergens naar kijken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat je soms nog wel eens boeiende reportages hebt over slachtende vrouwen. Die zijn altijd heerlijk inspirerend. Waarom die todlers and tiaras en die andere crap erop uitgezonden wordt weet ik ook niet.
Daar kan je wel aardig misselijk van worden lijkt me jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Een of ander dik wijf mix bloem, stroop, suiker, vlees en zout door elkaar en eet het op. Dan ben je flink ziek
wat??quote:
Iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar kan je wel aardig misselijk van worden lijkt me ja
en dat voor een vrouwquote:
slechts weinig vrouwen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook goede posts Hor
Vooral in de foto topicsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook goede posts Hor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |