Dit klinkt wel heel dreigend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne avond.
Ik ga mn visite opwachten
Hoe gaat het met Evie?quote:
Goed, lekker gewerkt vandaag.quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, lekker gewerkt vandaag.
Vraagje iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een pakketje doorgaans door de douane is? Het is een pakketje met cd's uit Amerika. Paar weken geleden besteld. Nu staat het al een paar dagen bij de douane
Anders ga ik ze zelf wel even halen bij de douanequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders ga ik ze zelf wel even halen bij de douanejij nog wat nodig?
Dat is goedquote:
Niet om je te demotiveren, maar dat kan weken (3, 4) duren. Van een intercontinentale zending is de reistijd omgekeerd evenredig met de afstand. Dus hij is heel snel bijna bij je huis, maar dan mag het grote wachten beginnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, lekker gewerkt vandaag.
Vraagje iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een pakketje doorgaans door de douane is? Het is een pakketje met cd's uit Amerika. Paar weken geleden besteld. Nu staat het al een paar dagen bij de douane
Raar want een kennis die precies hetzelfde besteld heeft. Die heeft het pakketje al een paar dagen binnen, misschien 1 dag eerder besteld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet om je te demotiveren, maar dat kan weken (3, 4) duren. Van een intercontinentale zending is de reistijd omgekeerd evenredig met de afstand. Dus hij is heel snel bijna bij je huis, maar dan mag het grote wachten beginnen.
Ja, kan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Raar want een kennis die precies hetzelfde besteld heeft. Die heeft het pakketje al een paar dagen binnen, misschien 1 dag eerder besteld.
Dan ga ik maar geduld opbrengenquote:
Het komt, echt waar!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik maar geduld opbrengen
Ik hoop van welquote:
Ach het komt vast wel goedquote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |