Heel netjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat ik voor mijn doen best netjes ben geweest door hem alleen de schijt toe te wensen en nog meneer erachteraan te zeggen
vertel? Hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel netjes
Ik had anders gereageerd wel
Moppersmurf gaat los!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel netjes
Ik had anders gereageerd wel
jammer dat dat vast niet gebeurd isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn
Had ik ook vast wel gedaan als zoiets was gebeurd![]()
Lang leve je fantasiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jammer dat dat vast niet gebeurd is
ik vraag me alleen af wat er zou zijn gebeurd als ik niet uit was gestaptquote:
Ik had m gewezen op de rechten die men heeft in het OV en dat hij daar niks over te vertellen heeft, hij kan alleen de regels uitleggen, maar geen vrijheden wegnemen..quote:
Ik heb dat ook gemeld bij Breng.. Ik hoop dat ze hem daarvoor alleen lijn 10 heyendaal (lees: propvol studenten, elke keer hetzelfde rondje dat 10 minuten duurt) laten rijdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had m gewezen op de rechten die men heeft in het OV en dat hij daar niks over te vertellen heeft, hij kan alleen de regels uitleggen, maar geen vrijheden wegnemen..
Tevens had hij jou nooit voorbij de halte op de weg uit mogen laten stappen, dat had hem en jou nog een flinke boete kunnen opleveren..
Oe die hebben altijd wel muziek enz bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gemeld bij Breng.. Ik hoop dat ze hem daarvoor alleen lijn 10 heyendaal (lees: propvol studenten, elke keer hetzelfde rondje dat 10 minuten duurt) laten rijden
en telefoongesprekken en zeggen ook nooit hoi tegen de chauffeur en checken vaak niét in en uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe die hebben altijd wel muziek enz bij
Zo'n stressvrije zonequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en telefoongesprekken en zeggen ook nooit hoi tegen de chauffeur en checken vaak niét in en uit
ja, dan zou een mooie straf zijn voor hemquote:
ik zei juist wel hoi en sproeide hem onder met croissantkruimels uit mijn mondquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:15 schreef rival het volgende:
Wij lezen natuurlijk maar 1 kant van het verhaal..
Ik denk dat GvsE zonder gedag te zeggen de bus in wilde gaan, al etende aan de croissant.
Gewoon.
Dat zie ik zo voor me schatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei juist wel hoi en sproeide hem onder met croissantkruimels uit mijn mond
ik ben netjes opgevoed door mijn opa en omaquote:
Ik ook welquote:
en ik heb het flesje jus natuurlijk ook bijgevuld met wat rum en die liet ik ook nog eens over zijn keurig gesteven shirt vallen..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Ondertussen schreeuwend naar dr vriendin aan de telefoon
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik heb het flesje jus natuurlijk ook bijgevuld met wat rum en die liet ik ook nog eens over zijn keurig gesteven shirt vallen..
ja. Zo ben ik wel. Bijna.quote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Zo ben ik wel. Bijna.![]()
Maar ik bewaar die liefde voor Roy
doe Jan de groeten!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne avond.
Ik ga mn visite opwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |