Gewoon onderweg de bus uit mieteren, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, op tijd is op tijd, want dan gaat het eten ook uitlopen, en dus loopt de opdracht uit, en ik hen hierna nog meer te doen dat ook op tijd gedaan moet worden.. Daarom worden er tijds afspraken gemaakt..
Mja, dat is wel naar ... Dan gaat een heel schema naar de klote.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, op tijd is op tijd, want dan gaat het eten ook uitlopen, en dus loopt de opdracht uit, en ik hen hierna nog meer te doen dat ook op tijd gedaan moet worden.. Daarom worden er tijds afspraken gemaakt..
Ze slaan het voorgerecht en het toetje maar over, 5 uur weg is 5 uur weg..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon onderweg de bus uit mieteren, dat zal ze leren.
Precies en anders lopen ze maar terug. Graag of niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze slaan het voorgerecht en het toetje maar over, 5 uur weg is 5 uur weg..
Door 1 klant te laat komen bij een andere omdat ik ook m'n pauze nog moet maken is gewoon not donequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, dat is wel naar ... Dan gaat een heel schema naar de klote.
overmacht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Door 1 klant te laat komen bij een andere omdat ik ook m'n pauze nog moet maken is gewoon not done
Gemeentelijk bestuur of niet..
True.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Door 1 klant te laat komen bij een andere omdat ik ook m'n pauze nog moet maken is gewoon not done
Gemeentelijk bestuur of niet..
Hoi!quote:
Pauzequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
Je hebt toch pauze terwijl je zit te wachten.
Goed. Vanavond wedstrijd.quote:
Volgens mij is het probleem dat ie straks te laat bij de volgende klant is...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
Je hebt toch pauze terwijl je zit te wachten.
Nee. PSV - AC Milan.quote:
Zoiets ja, maar wel mooi voetbal.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kom ook naar de meet met Gari
wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kom ook naar de meet met Gari
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie ben jij?
ow wacht, die smerige van dat KPD topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |