Gewoon onderweg de bus uit mieteren, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, op tijd is op tijd, want dan gaat het eten ook uitlopen, en dus loopt de opdracht uit, en ik hen hierna nog meer te doen dat ook op tijd gedaan moet worden.. Daarom worden er tijds afspraken gemaakt..
Mja, dat is wel naar ... Dan gaat een heel schema naar de klote.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, op tijd is op tijd, want dan gaat het eten ook uitlopen, en dus loopt de opdracht uit, en ik hen hierna nog meer te doen dat ook op tijd gedaan moet worden.. Daarom worden er tijds afspraken gemaakt..
Ze slaan het voorgerecht en het toetje maar over, 5 uur weg is 5 uur weg..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon onderweg de bus uit mieteren, dat zal ze leren.
Precies en anders lopen ze maar terug. Graag of niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze slaan het voorgerecht en het toetje maar over, 5 uur weg is 5 uur weg..
Door 1 klant te laat komen bij een andere omdat ik ook m'n pauze nog moet maken is gewoon not donequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, dat is wel naar ... Dan gaat een heel schema naar de klote.
overmacht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Door 1 klant te laat komen bij een andere omdat ik ook m'n pauze nog moet maken is gewoon not done
Gemeentelijk bestuur of niet..
True.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Door 1 klant te laat komen bij een andere omdat ik ook m'n pauze nog moet maken is gewoon not done
Gemeentelijk bestuur of niet..
Hoi!quote:
Pauzequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
Je hebt toch pauze terwijl je zit te wachten.
Goed. Vanavond wedstrijd.quote:
Volgens mij is het probleem dat ie straks te laat bij de volgende klant is...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
Je hebt toch pauze terwijl je zit te wachten.
Nee. PSV - AC Milan.quote:
Zoiets ja, maar wel mooi voetbal.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kom ook naar de meet met Gari
wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kom ook naar de meet met Gari
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie ben jij?
ow wacht, die smerige van dat KPD topic
Omdat die tussen beide afspraken nog pauze moet houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem dat ie straks te laat bij de volgende klant is...
Ze is best lief in het echt hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie ben jij?
ow wacht, die smerige van dat KPD topic
ohh, het is dus een mentaliteitsprobleemquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die tussen beide afspraken nog pauze moet houden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is best super lief in het echt hoor
Hij heeft geen toegangquote:
Rij en rusttijden probleem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
ohh, het is dus een mentaliteitsprobleem
Gelukkigquote:
Tegenwoordig kan dat niet meerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje chauffeur weet dat toch wel te besjoemelen
Sowieso!!quote:
Ik ga straks op visitequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso!!
Maar nu ga ik jullie verlaten, moet nog het een en ander doen voor ik visite krijg![]()
Ik zou het niet eens proberen als chauffeur... de enige die daar wat aan heeft is de baas.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat niet meer
Alles is tegebwoordig digitaal, op een persoonlijk pasje, die info blijft daar 1 of 2 jaar op staan, of zelfs langer, dus je kunt niet zoals vroeger de tachograaf schijf "verliezen"..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens proberen als chauffeur... de enige die daar wat aan heeft is de baas.....
Maar tegenwoordig te goede controle?
gelukkig maar, kan je baas ook geen druk uitvoeren om wel te sjoemelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles is tegebwoordig digitaal, op een persoonlijk pasje, die info blijft daar 1 of 2 jaar op staan, of zelfs langer, dus je kunt niet zoals vroeger de tachograaf schijf "verliezen"..
wat voor ideeën?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:05 schreef dribbel79 het volgende:
ik wilde deze SC volgen om ideeën op te doen...kan dat alsnog of moet ik ergens anders kijken? Van KEL snap ik niks...is dat (na mail access van Yvonne) nog alive??
Dat doet hij ook niet gelukkig, we zitten met een keurmerk etc, heel af en toe als rijtijden niet uitkomen verzoekt hij wel tot even doorrijden, corrigeert het vrijwel meteen door opdrachten te wijzigen of er een andere chauffeur op af te sturen indien mogelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig maar, kan je baas ook geen druk uitvoeren om wel te sjoemelen.
rustig zitten bellen en weigeren op te hangenquote:
Rustig bellen of "rustig" bellen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rustig zitten bellen en weigeren op te hangen
nee, gewoon echt rustig in gesprek met een vriendin met denk ik 10 keer ja als antwoord en ik praat sowieso nooit hard, en al helemaal niet als ik in een bus zitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rustig bellen of "rustig" bellen?
En dan nog, het is een bus en geen stiltecoupe..
heb vandaag zitten appen met vriendin lief, we hebben allebei wat "suiker" nodigquote:
Die buschauffeur zal een leuke man/vrouw geweest zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, gewoon echt rustig in gesprek met een vriendin met denk ik 10 keer ja als antwoord en ik praat sowieso nooit hard, en al helemaal niet als ik in een bus zit
Ouwe bromsnor achter t stuur zeker?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, gewoon echt rustig in gesprek met een vriendin met denk ik 10 keer ja als antwoord en ik praat sowieso nooit hard, en al helemaal niet als ik in een bus zit
Gewoon een goeie beurt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Macrador het volgende:
Verdorie mijn vriendin heeft blijkbaar allemaal al ideeën voor mijn verjaardag en ik deed gewoon een stom leuk filmpje terwijl ze op Lowlands zat.
Wat zou ik kunnen geven/doen als ik haar weer zie
Dit is je kans man!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo
Ik zou mijn zusje en een vriendinnetje wegbrengen zo, kom ik thuis mag ze niet weg!!! Kan ik alleen dat vriendinnetje weg gaan brengen
Die krijgt ze sowieso al, maar ik ben gewend van hele crappy cadeaus te geven aan vrienden want zo gaat dat in ons groepjequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rustig zitten bellen en weigeren op te hangen
quote:
ik kwam de bus in met een croissant in een zakje en een jus d'orange in een flesje van de ah to goop station en in gesprek met die vriendin, ik begroet netjes de buschauffeur terwijl ik binnenkom, zegt ie: ik neem aan dat je dat telefoongesprek kort houd en dat broodje pas op eet als je uit de bus bent? Dus ik zeg: ja, ik was toch al van plan om die thuis op te eten en ga zitten. Halverwege de volgende halte stapt meneer ineens van zijn stoel af, loopt half naar mij toe en zegt: ik geloof dat ik jou net wat gevraagd had? Dus ik: ik geloof dat u er niks mee te maken heeft hoe lang ik bel. Ik kan er niks aan doen dat u chagerijnig bent!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef Macrador het volgende:
[..]
Die buschauffeur zal een leuke man/vrouw geweest zijn.
ik gok een jaar of 40, dus dat valt nog wel mee. Voornamelijk een control freak aangezien ie de jongen die 4 stoelen voor me zat ook al meldde dat ie zijn oordopjes uit moest en de muziek uit moest doen terwijl je die niet eens hoordequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouwe bromsnor achter t stuur zeker?
Ik zei zusje, dat betekent dat ze een stuk jonger isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij, en voel je vast niks van..
zelfs mijn vader verteld me niet wanneer ik mijn telefoon ophang.. Waarom zou iemand die betaald krijgt (onder andere door mij) om mij te vervoeren mij wel mogen vertellen dat ik op moet hangen?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kwam de bus in met een croissant in een zakje en een jus d'orange in een flesje van de ah to goop station en in gesprek met die vriendin, ik begroet netjes de buschauffeur terwijl ik binnenkom, zegt ie: ik neem aan dat je dat telefoongesprek kort houd en dat broodje pas op eet als je uit de bus bent? Dus ik zeg: ja, ik was toch al van plan om die thuis op te eten en ga zitten. Halverwege de volgende halte stapt meneer ineens van zijn stoel af, loopt half naar mij toe en zegt: ik geloof dat ik jou net wat gevraagd had? Dus ik: ik geloof dat u er niks mee te maken heeft hoe lang ik bel. Ik kan er niks aan doen dat u chagerijnig bent!
Hij was niet chagerijnig. Dus ik: nou dat blijkt. Dus toen mompelde ie wat, dus ik: nou, als ik u zo lastig val, dan zet me er maar bij de volgende halte uit, want ik heb geen zin in een chagerijnige chauffeur. Rijdt ie voorbij die halte, 10 meter ongeveer.. Staat midden op de weg en gooit de deuren open. Dus toen heb ik netjes gezegt: ik hoop dat u de schijt krijgt meneer! Ben uitgecheckt en uitgestapt en heb de busmaatschappij met een klacht gebeld die nu 'zogenaamd' in behandeling genomen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |