Omdat die tussen beide afspraken nog pauze moet houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem dat ie straks te laat bij de volgende klant is...
Ze is best lief in het echt hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie ben jij?
ow wacht, die smerige van dat KPD topic
ohh, het is dus een mentaliteitsprobleemquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die tussen beide afspraken nog pauze moet houden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is best super lief in het echt hoor
Hij heeft geen toegangquote:
Rij en rusttijden probleem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
ohh, het is dus een mentaliteitsprobleem
Gelukkigquote:
Tegenwoordig kan dat niet meerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje chauffeur weet dat toch wel te besjoemelen
Sowieso!!quote:
Ik ga straks op visitequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso!!
Maar nu ga ik jullie verlaten, moet nog het een en ander doen voor ik visite krijg![]()
Ik zou het niet eens proberen als chauffeur... de enige die daar wat aan heeft is de baas.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat niet meer
Alles is tegebwoordig digitaal, op een persoonlijk pasje, die info blijft daar 1 of 2 jaar op staan, of zelfs langer, dus je kunt niet zoals vroeger de tachograaf schijf "verliezen"..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens proberen als chauffeur... de enige die daar wat aan heeft is de baas.....
Maar tegenwoordig te goede controle?
gelukkig maar, kan je baas ook geen druk uitvoeren om wel te sjoemelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles is tegebwoordig digitaal, op een persoonlijk pasje, die info blijft daar 1 of 2 jaar op staan, of zelfs langer, dus je kunt niet zoals vroeger de tachograaf schijf "verliezen"..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |