Omdat die tussen beide afspraken nog pauze moet houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem dat ie straks te laat bij de volgende klant is...
Ze is best lief in het echt hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie ben jij?
ow wacht, die smerige van dat KPD topic
ohh, het is dus een mentaliteitsprobleemquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die tussen beide afspraken nog pauze moet houden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is best super lief in het echt hoor
Hij heeft geen toegangquote:
Rij en rusttijden probleem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
ohh, het is dus een mentaliteitsprobleem
Gelukkigquote:
Tegenwoordig kan dat niet meerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje chauffeur weet dat toch wel te besjoemelen
Sowieso!!quote:
Ik ga straks op visitequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso!!
Maar nu ga ik jullie verlaten, moet nog het een en ander doen voor ik visite krijg![]()
Ik zou het niet eens proberen als chauffeur... de enige die daar wat aan heeft is de baas.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat niet meer
Alles is tegebwoordig digitaal, op een persoonlijk pasje, die info blijft daar 1 of 2 jaar op staan, of zelfs langer, dus je kunt niet zoals vroeger de tachograaf schijf "verliezen"..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens proberen als chauffeur... de enige die daar wat aan heeft is de baas.....
Maar tegenwoordig te goede controle?
gelukkig maar, kan je baas ook geen druk uitvoeren om wel te sjoemelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles is tegebwoordig digitaal, op een persoonlijk pasje, die info blijft daar 1 of 2 jaar op staan, of zelfs langer, dus je kunt niet zoals vroeger de tachograaf schijf "verliezen"..
wat voor ideeën?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:05 schreef dribbel79 het volgende:
ik wilde deze SC volgen om ideeën op te doen...kan dat alsnog of moet ik ergens anders kijken? Van KEL snap ik niks...is dat (na mail access van Yvonne) nog alive??
Dat doet hij ook niet gelukkig, we zitten met een keurmerk etc, heel af en toe als rijtijden niet uitkomen verzoekt hij wel tot even doorrijden, corrigeert het vrijwel meteen door opdrachten te wijzigen of er een andere chauffeur op af te sturen indien mogelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig maar, kan je baas ook geen druk uitvoeren om wel te sjoemelen.
rustig zitten bellen en weigeren op te hangenquote:
Rustig bellen of "rustig" bellen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rustig zitten bellen en weigeren op te hangen
nee, gewoon echt rustig in gesprek met een vriendin met denk ik 10 keer ja als antwoord en ik praat sowieso nooit hard, en al helemaal niet als ik in een bus zitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rustig bellen of "rustig" bellen?
En dan nog, het is een bus en geen stiltecoupe..
heb vandaag zitten appen met vriendin lief, we hebben allebei wat "suiker" nodigquote:
Die buschauffeur zal een leuke man/vrouw geweest zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, gewoon echt rustig in gesprek met een vriendin met denk ik 10 keer ja als antwoord en ik praat sowieso nooit hard, en al helemaal niet als ik in een bus zit
Ouwe bromsnor achter t stuur zeker?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, gewoon echt rustig in gesprek met een vriendin met denk ik 10 keer ja als antwoord en ik praat sowieso nooit hard, en al helemaal niet als ik in een bus zit
Gewoon een goeie beurt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Macrador het volgende:
Verdorie mijn vriendin heeft blijkbaar allemaal al ideeën voor mijn verjaardag en ik deed gewoon een stom leuk filmpje terwijl ze op Lowlands zat.
Wat zou ik kunnen geven/doen als ik haar weer zie
Dit is je kans man!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo
Ik zou mijn zusje en een vriendinnetje wegbrengen zo, kom ik thuis mag ze niet weg!!! Kan ik alleen dat vriendinnetje weg gaan brengen
Die krijgt ze sowieso al, maar ik ben gewend van hele crappy cadeaus te geven aan vrienden want zo gaat dat in ons groepjequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rustig zitten bellen en weigeren op te hangen
quote:
ik kwam de bus in met een croissant in een zakje en een jus d'orange in een flesje van de ah to goop station en in gesprek met die vriendin, ik begroet netjes de buschauffeur terwijl ik binnenkom, zegt ie: ik neem aan dat je dat telefoongesprek kort houd en dat broodje pas op eet als je uit de bus bent? Dus ik zeg: ja, ik was toch al van plan om die thuis op te eten en ga zitten. Halverwege de volgende halte stapt meneer ineens van zijn stoel af, loopt half naar mij toe en zegt: ik geloof dat ik jou net wat gevraagd had? Dus ik: ik geloof dat u er niks mee te maken heeft hoe lang ik bel. Ik kan er niks aan doen dat u chagerijnig bent!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef Macrador het volgende:
[..]
Die buschauffeur zal een leuke man/vrouw geweest zijn.
ik gok een jaar of 40, dus dat valt nog wel mee. Voornamelijk een control freak aangezien ie de jongen die 4 stoelen voor me zat ook al meldde dat ie zijn oordopjes uit moest en de muziek uit moest doen terwijl je die niet eens hoordequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouwe bromsnor achter t stuur zeker?
Ik zei zusje, dat betekent dat ze een stuk jonger isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij, en voel je vast niks van..
zelfs mijn vader verteld me niet wanneer ik mijn telefoon ophang.. Waarom zou iemand die betaald krijgt (onder andere door mij) om mij te vervoeren mij wel mogen vertellen dat ik op moet hangen?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kwam de bus in met een croissant in een zakje en een jus d'orange in een flesje van de ah to goop station en in gesprek met die vriendin, ik begroet netjes de buschauffeur terwijl ik binnenkom, zegt ie: ik neem aan dat je dat telefoongesprek kort houd en dat broodje pas op eet als je uit de bus bent? Dus ik zeg: ja, ik was toch al van plan om die thuis op te eten en ga zitten. Halverwege de volgende halte stapt meneer ineens van zijn stoel af, loopt half naar mij toe en zegt: ik geloof dat ik jou net wat gevraagd had? Dus ik: ik geloof dat u er niks mee te maken heeft hoe lang ik bel. Ik kan er niks aan doen dat u chagerijnig bent!
Hij was niet chagerijnig. Dus ik: nou dat blijkt. Dus toen mompelde ie wat, dus ik: nou, als ik u zo lastig val, dan zet me er maar bij de volgende halte uit, want ik heb geen zin in een chagerijnige chauffeur. Rijdt ie voorbij die halte, 10 meter ongeveer.. Staat midden op de weg en gooit de deuren open. Dus toen heb ik netjes gezegt: ik hoop dat u de schijt krijgt meneer! Ben uitgecheckt en uitgestapt en heb de busmaatschappij met een klacht gebeld die nu 'zogenaamd' in behandeling genomen wordt.
Wat een busmongoolquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gok een jaar of 40, dus dat valt nog wel mee. Voornamelijk een control freak aangezien ie de jongen die 4 stoelen voor me zat ook al meldde dat ie zijn oordopjes uit moest en de muziek uit moest doen terwijl je die niet eens hoorde
ja, kom.. Idioot.. Dat ie hard op zijn achterhoofd gevallen is om mij iets te vertellen.. Als ikin gesprek was geweest met iemand die naast me zat, had ie dan ook gevraagd of ik mijn mond wilde houden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef Macrador het volgende:
Gewoon een fascistische buschauffeur die ze eens moeten overvallen met een bende hooligans in de bus![]()
Of nou ja hij is gewoon kut
echt de eerste keer dat ik een bus uitgezet wordt. Maar ik krijg schriftelijk reactie op mijn klachtquote:
busHitler denk ikquote:
En het dan vreemd vinden als ie een keer tikken krijgtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gok een jaar of 40, dus dat valt nog wel mee. Voornamelijk een control freak aangezien ie de jongen die 4 stoelen voor me zat ook al meldde dat ie zijn oordopjes uit moest en de muziek uit moest doen terwijl je die niet eens hoorde
En dan voor de camera zitten huilen dat ie het niet snapt en dat dat soort lui opgebost moeten wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden als ie een keer tikken krijgt
Ik had in Sliedrecht een buschauffeur die mij niet eens meer mee wilde nemenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt de eerste keer dat ik een bus uitgezet wordt. Maar ik krijg schriftelijk reactie op mijn klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had in Sliedrecht een buschauffeur die mij niet eens meer mee wilde nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
prachtig
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
De bejaarden in de bus waren me dankbaarquote:
ja, nja, ik ook, en dat was op de laatste rit. Dus ik loop naar hem toe en zeg: als u in de bus mag roken dan mag ik dat vast ook wel! Hij zegt: oh, heb je er last van dan? Ik nee: zin in een peuk.. Mocht ik er ook een in de bus rokenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef Macrador het volgende:
Gelukkig heb ik zo een dingen nog niet meegemaakt
Alleen eens een rokende chauffeur.
snap ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bejaarden in de bus waren me dankbaar
Echt hequote:
Omdat het heel storend kan zijn voor de andere passagiers. Sommige mensen gillen echt in die telefoon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Macrador het volgende:
Maar waarom denkt die buschauffeur überhaupt dat die iets te zeggen heeft over bellen in de bus?
sommige gebruikers hebben oordopjes ook op standje gehoorbeschadiging staanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het heel storend kan zijn voor de andere passagiers. Sommige mensen gillen echt in die telefoon.
Precies, en daarom had ik netjes dat croissantje in een zakje.. Dat ie vraagt of ik dat niet wilde eten in de bus, snap ik nog. Maar zolang ik niet hard zit te praten of te schelden heeft ie er toch niks over te zeggen wat ik wel en niet bel in de bus?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Macrador het volgende:
Maar waarom denkt die buschauffeur überhaupt dat die iets te zeggen heeft over bellen in de bus?
Eten kan ik nog begrijpen want dan kan het vuil worden.
Ik niet eens. En ik praatte ook nog eens in het Nederlands.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het heel storend kan zijn voor de andere passagiers. Sommige mensen gillen echt in die telefoon.
Wat een weirdo, die zou bij mij echt problemen hebben gehadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet in mijn brave Vlaamse stadje, maar logisch. Wel moeilijk om een grens te trekken vanaf wanneer het storend wordt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vind dat ik voor mijn doen best netjes ben geweest door hem alleen de schijt toe te wensen en nog meneer erachteraan te zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een weirdo, die zou bij mij echt problemen hebben gehad
Gezien jouw haat voor mannen op het moment is dat inderdaad heel goed en braaf van jou geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat ik voor mijn doen best netjes ben geweest door hem alleen de schijt toe te wensen en nog meneer erachteraan te zeggen
eigenlijk hoop ik dat de andere passagiers in opstand zijn gekomen en allemaal muziek gingen luisteren terwijl ze allemaal een telefoongesprek aan het voeren warenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien jouw haat voor mannen op het moment is dat inderdaad heel goed en braaf van jou geweest
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eigenlijk hoop ik dat de andere passagiers in opstand zijn gekomen en allemaal muziek gingen luisteren terwijl ze allemaal een telefoongesprek aan het voeren waren
Heel netjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat ik voor mijn doen best netjes ben geweest door hem alleen de schijt toe te wensen en nog meneer erachteraan te zeggen
vertel? Hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel netjes
Ik had anders gereageerd wel
Moppersmurf gaat los!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel netjes
Ik had anders gereageerd wel
jammer dat dat vast niet gebeurd isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn
Had ik ook vast wel gedaan als zoiets was gebeurd![]()
Lang leve je fantasiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jammer dat dat vast niet gebeurd is
ik vraag me alleen af wat er zou zijn gebeurd als ik niet uit was gestaptquote:
Ik had m gewezen op de rechten die men heeft in het OV en dat hij daar niks over te vertellen heeft, hij kan alleen de regels uitleggen, maar geen vrijheden wegnemen..quote:
Ik heb dat ook gemeld bij Breng.. Ik hoop dat ze hem daarvoor alleen lijn 10 heyendaal (lees: propvol studenten, elke keer hetzelfde rondje dat 10 minuten duurt) laten rijdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had m gewezen op de rechten die men heeft in het OV en dat hij daar niks over te vertellen heeft, hij kan alleen de regels uitleggen, maar geen vrijheden wegnemen..
Tevens had hij jou nooit voorbij de halte op de weg uit mogen laten stappen, dat had hem en jou nog een flinke boete kunnen opleveren..
Oe die hebben altijd wel muziek enz bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gemeld bij Breng.. Ik hoop dat ze hem daarvoor alleen lijn 10 heyendaal (lees: propvol studenten, elke keer hetzelfde rondje dat 10 minuten duurt) laten rijden
en telefoongesprekken en zeggen ook nooit hoi tegen de chauffeur en checken vaak niét in en uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe die hebben altijd wel muziek enz bij
Zo'n stressvrije zonequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en telefoongesprekken en zeggen ook nooit hoi tegen de chauffeur en checken vaak niét in en uit
ja, dan zou een mooie straf zijn voor hemquote:
ik zei juist wel hoi en sproeide hem onder met croissantkruimels uit mijn mondquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:15 schreef rival het volgende:
Wij lezen natuurlijk maar 1 kant van het verhaal..
Ik denk dat GvsE zonder gedag te zeggen de bus in wilde gaan, al etende aan de croissant.
Gewoon.
Dat zie ik zo voor me schatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei juist wel hoi en sproeide hem onder met croissantkruimels uit mijn mond
ik ben netjes opgevoed door mijn opa en omaquote:
Ik ook welquote:
en ik heb het flesje jus natuurlijk ook bijgevuld met wat rum en die liet ik ook nog eens over zijn keurig gesteven shirt vallen..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Ondertussen schreeuwend naar dr vriendin aan de telefoon
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik heb het flesje jus natuurlijk ook bijgevuld met wat rum en die liet ik ook nog eens over zijn keurig gesteven shirt vallen..
ja. Zo ben ik wel. Bijna.quote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Zo ben ik wel. Bijna.![]()
Maar ik bewaar die liefde voor Roy
doe Jan de groeten!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne avond.
Ik ga mn visite opwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |