Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
ik ben nu mijn schrik aan het verdrinken met een biertje jaquote:
Ze zei van de week opeens dat we soms wel een getrouwd stel lijkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en ? Best leuk zo op zijn tijd
Ja roy... jij ook
Zal je nieuwe liefde met rust laten hoor..quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben nu mijn schrik aan het verdrinken met een biertje ja
Geen seks, altijd ruzie maken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zei van de week opeens dat we soms wel een getrouwd stel lijken
braafquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zal je nieuwe liefde met rust laten hoor..
Ja dat zou ik best kut vinden. Zo werkt het ook niet hahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar bij een open relatie, je zou het niet kut vinden als je 'vriend/vriendin' volle bak loopt te knallen met iemand anders terwijl jij met het eten op staat?
hoe werkt het danquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat zou ik best kut vinden. Zo werkt het ook niet haha
huh whut?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar bij een open relatie, je zou het niet kut vinden als je 'vriend/vriendin' volle bak loopt te knallen met iemand anders terwijl jij met het eten op staat?
'quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat is toch bij een open relatie, dat je met andere mensen mag seksen?quote:
Lijkt me dat iedereen dat kut vind toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'
Nee, want open relatie.
Als je het kut vind heb/neem je geen open relatie.
En daarna goedmaakseks?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar we zijn erg goed in kibbelen ja
Nou niet in het echtelijk bed in ieder geval. Daten doen we buiten de deur.quote:
Wat heeft dit met een openrelatie te maken heeft?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen dat kut vind toch?zoen je met iemand die net daarvoor ene andere gast heeft gepijpt
![]()
Nee, want dan waren er geen mensen met een open relatiequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen dat kut vind toch?zoen je met iemand die net daarvoor ene andere gast heeft gepijpt
![]()
gebruik dan gewoon die woorden ipv hipster te ouwehoerenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is toch bij een open relatie, dat je met andere mensen mag seksen?
Dat ligt er ook aan wat je afspreektquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:05 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nou niet in het echtelijk bed in ieder geval. Daten doen we buiten de deur.
jij snap nog zoveel niet jochiequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
ik snap gewoon heel het principe niet volgens mij
Zo moeilijk is het niet, je mag naast je vriendin, ook met andere vrouwen, flirten, daten, seksen. En je vriendin mag dit ook met andere mannenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
I know nothing jon snowquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij snap nog zoveel niet jochie
ik ook niet hoor
Maar waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, je mag naast je vriendin, ook met andere vrouwen, flirten, daten, seksen. En je vriendin mag dit ook met andere mannen
het is zo simpelquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Je spreekt met je partner af wat je wel/niet mag doen en waar wel/niet, en vervolgens doe je het.
Hahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, als we dat dan elke keer zouden moeten doen komen we nergens anders meer aan toe
Praktisch gezien klopt dat. Het gaat ook om vertrouwen, elkaar los durven laten en wat gunnen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Je spreekt met je partner af wat je wel/niet mag doen en waar wel/niet, en vervolgens doe je het.
Maar het lijkt mij dat je het nooit leuk vind om te weten dat je vriend/vriendin iemand anders neuktquote:
Omdat je dat wil, heel simpel, je hebt die behoefte en daar kan je tegen of nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
I know nothing jon snow
[..]
Maar waarom zou je dat willen?
Suczevenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff een kassie in elkaar zetten, tot zo
Je kan afspreken dat je elkaar niet verteld dat je gaat batsen met een ander. En anders moet je er niet aan beginnen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij dat je het nooit leuk vind om te weten dat je vriend/vriendin iemand anders neukt
Ik vind het fijn als zij geniet. Ze komt toch wel weer terug naar mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij dat je het nooit leuk vind om te weten dat je vriend/vriendin iemand anders neukt
Succesquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff een kassie in elkaar zetten, tot zo
Maar je vind het niet vervelend?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als zij geniet. Ze komt toch wel weer terug naar mij
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
Bij een open relatie scheidt je seks en liefde.
Nee helemaal niet. Wij praten er regelmatig over, mochten er gevoelens bij komen die te ver gaan dan zijn er wel open over. Daar zijn we samen sterk genoeg voor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar je vind het niet vervelend?En stel dat ze gevoelens voor die ander gaat krijgen?
OMG dit meen je nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er gaat een wereld voor mij open![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Er zijn meer mensen die onder een steen levenquote:
ok, knap als je dat kanquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Wij praten er regelmatig over, mochten er gevoelens bij komen die te ver gaan dan zijn er wel open over. Daar zijn we samen sterk genoeg voor.
quote:
ben ik dan zo ouderwets?quote:
Dat blijktquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die onder een steen leven
Nee hoor helemaal niet. Lang niet iedereen voelt zich daar prettig bij. Het een is niet beter dan het andere.quote:
ok danquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Lang niet iedereen voelt zich daar prettig bij. Het een is niet beter dan het andere.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
Nee dat je een open relatie niet ziet zitten maakt je niet ouderwets maar om het alleen zo te zien maakt je wel een beetje ongenuanceerd.
Kan dat ook?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
Een open relatie kan ook betekenen dat je met drie of vier mensen een liefdes en seksuele relatie hebt. Ofwel polygamie.
Ja of in een commune in gemeenschap met elkaar leven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan dat ook?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Polyamorie gaat mij een brug te ver. Maar het kan werken, als iedereen hetzelfde erin staat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
Een open relatie kan ook betekenen dat je met drie of vier mensen een liefdes en seksuele relatie hebt. Ofwel polygamie.
Hahahaha Dank jequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Neuh dat komt nog welInnerlijke schoonheid telt ook
quote:
sssstquote:
heb je al gescoort bij dat meisje van de cursus?quote:
Nee, maar een basis is gelegdquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je al gescoort bij dat meisje van de cursus?
Kan je dat niet even repeaten voor de luie lezers onder ons?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar een basis is gelegd![]()
zie vorige topic
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je dat niet even repeaten voor de luie lezers onder ons?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga toch niet teruglezen in een sc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Hoiquote:
Holaquote:
Opwindend gesprek dames.quote:
zo zijn wij.quote:
Goed idee. Wat heb je aan Evie?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je een opwindend gesprek wil, zal je hem zelf moeten initieren oid
Een te grote spijkerbroek.. ondergoed en een t-shirtquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Goed idee. Wat heb je aan Evie?
Ook dat kan sexy zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Een te grote spijkerbroek.. ondergoed en een t-shirt
Hahahaha was niet de goede vraag
ik moet nu aan dat voorstukje van dat 'Brickleberry' denkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar voel je jezelf wel sexy in?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
In mn ondergoedquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Waar voel je jezelf wel sexy in?
Dus je draagt geen bh?quote:
Beschrijf dat eens, hoe ziet het ideale setje eruit voor je? En hoe voelt dat?quote:
Jawel!quote:
suave? persuasive? ? euh wat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:18 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Beschrijf dat eens, hoe ziet het ideale setje eruit voor je? En hoe voelt dat?
*very suave, i know*
There's no such thing as too much info haha. Word je al verlegen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel!
[..]
suave? persuasive? ? euh wat?![]()
Zwart ... de rest is tmi
Ja, hartstikke. Waarom vraag je mij niet wat ik aan heb?quote:
Misschien vind ik het veel interessanter wat er onder je kleren zitquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hartstikke. Waarom vraag je mij niet wat ik aan heb?![]()
Het gebrek aan aandacht wordt nog eens m'n dood!
Je zal heus de eerste niet zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Misschien vind ik het veel interessanter wat er onder je kleren zit
Fijn, zit niet op blozende maagden te wachten hahahaquote:
Wat is er mis met maagden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:34 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Fijn, zit niet op blozende maagden te wachten hahaha
Niks. Heb alleen liever iemand met wat ervaringquote:
Ook hallo.quote:
Zodat ze het jou kan leren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Niks. Heb alleen liever iemand met wat ervaring
Meer zodat ze weet waar ze mee bezig is. En iets nieuws leren is altijd leukquote:
neequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
There's no such thing as too much info haha. Word je al verlegen?
nog interessanter wat er onder je huid zitquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Misschien vind ik het veel interessanter wat er onder je kleren zit
hard gewordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
nee
[..]
nog interessanter wat er onder je huid zit
Darkroom? Panicroom?quote:
Uiteindelijk is dat het belangrijkste ja. Maar op dat gebied ben ik al voorzienquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Evie het volgende:
nog interessanter wat er onder je huid zit
Je moet ze ook niet neuken als ze ongesteld zijnquote:
Volgens mij wel, het zag er erg gezellig uit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Myraela het volgende:
Faxie, heb jij een vriendinnetje nu. Dat zag ik op Facebook.
Als ze ongesteld zijn misschien.quote:
Die ken ik al een paar jaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef twi het volgende:
Hoe kom jij eigenlijk aan die paaldanseres, Roy?
Ja hoor dat kan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef Myraela het volgende:
Roy, wij willen een strippaal in huis. Kan jij dat regelen.
Nee joh. Die benaderde mij voor samen te rijden met het kitesurfen en een opfriscursusje. Die woont dus in hetzelfde dorpquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Myraela het volgende:
Faxie, heb jij een vriendinnetje nu. Dat zag ik op Facebook.
Neem der een keer mee op dubbeldate met mij en twi, ik wing je wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh. Die benaderde mij voor samen te rijden met het kitesurfen en een opfriscursusje. Die woont dus in hetzelfde dorp![]()
Maar wel leuke meid hoor, maar vermoed niet dat het iets gaat worden. (Ik zou d'r wel doen overigens...) Ze ziet me voorlopig als gewone vriend heb ik het idee. Ik flirt wel wat, maar lijkt niet echt aan te komen
Dan valt ze voor Twiquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem der een keer mee op dubbeldate met mij en twi, ik wing je wel.
Ik heb d'r alleen dit weekend nog maar gezien hoor. Allemaal nog veels te vroeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem der een keer mee op dubbeldate met mij en twi, ik wing je wel.
Je zegt net dat het waarschijnlijk niks gaat worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb d'r alleen dit weekend nog maar gezien hoor. Allemaal nog veels te vroeg.
FWB zou ik prima vindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zegt net dat het waarschijnlijk niks gaat worden.
ALLEMAAL VEELSTEVROEG![]()
![]()
Voor jou is het al te laat hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Myraela het volgende:
Nooit te vroeg om te hosselen, maak er werk van, mang.
Ik heb (nog) geen gevoelens sorryquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Myraela het volgende:
Nooit te vroeg om te hosselen, maak er werk van, mang.
Je kan wel te laat zijn om te hosselen, niet te vroeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jou is het al te laat hoor
Pics dan weet ik over wie we het hebbenquote:
Dat is niet aan mij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics dan weet ik over wie we het hebben
Beetje jammerquote:
Moet je facebook regelen maat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics dan weet ik over wie we het hebben
Ik heb facebook swaquote:
Faxie is te goed voor deze wereld.quote:
Nou, dan regel je een vriendschap met faxie en dan kun je de foto zien.quote:
Zal ik doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie is te goed voor deze wereld.
[..]
Nou, dan regel je een vriendschap met faxie en dan kun je de foto zien.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan komt ie hier posten. Dat is althans de trend die ik spot.
Ik plaag je maar hoor boef.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer een keer niet te needy te zijn, is het weer niet goed
Anything new?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, studentjes kunnen ook niks goed regelen
Dunno, tis Eurekaweek, en dan moeten ze bussen vol zien te krijgen op een feest en naar hun studentenvereniging lokken etc, ik zou vanaf 9 uur gaan pendelen volgens de opdracht, maar m'n collega die is eerst en mag pas om half 11 startenquote:
Erg goed zegt ie danquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar we zijn erg goed in kibbelen ja
Beterschap en trustequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben ziek
Thuis komen en meteen m'n bed in, ipv tot 4 uur nog achter de pc gaan zitten gamen..
Ik ben niet echt ziek hoor, meer in de spreekwoordelijke zin van het woordquote:
Niet echtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:44 schreef Macrador het volgende:
*rondjes ren*
Is hier nog iets leuk te doen?
Maken jullie er een serie van?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het bijna tot kunst verheven
klinkt gezelligquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wilt HBO er wel iets mee gaan doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas heeft mtv nog geen interesse getoond
SPOILER: spoilerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch hebben we het ook wel gezellig jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen
[..]
klinkt gezellig
ok, frappantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch hebben we het ook wel gezellig ja
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien wilt HBO er wel iets mee gaan doen.Goede tipSPOILER: spoilerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja, ieder zijn ding hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ben van plan dat cadeau te geven aan mijn vriendin
[ afbeelding ]
Lopen kan ze er niet op als het gaat om lange afstanden of de marathon, maar gewoon voor in huisquote:
Ik zie in Engeland anders genoeg vrouwen die lopen op echte hoge hakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat lopen niet het idee is
ah.. oohhhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat lopen niet het idee is
Niet mooi, maar voor mooie schoenen zou je ook niet op zo'n website moeten kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ben van plan dat cadeau te geven aan mijn vriendin
[ afbeelding ]
Niet mooi?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mooi, maar voor mooie schoenen zou je ook niet op zo'n website moeten kijken.
Het puntje zou ronder moeten, het midden iets hoger, is niet mooi als dat open is aan de zijkant. En bandjes zou ik alleen doen als je erg slanke benen hebt.quote:
Ken jij een andere shop?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het puntje zou ronder moeten, het midden iets hoger, is niet mooi als dat open is aan de zijkant. En bandjes zou ik alleen doen als je erg slanke benen hebt.
dan gewoon kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken jij een andere shop?
Of althans een voorbeeld foto?
Mijn vriendin wilt zoiets wat ik net toonde.
Hoeft niet exact hetzelfde te zijn als op de foto die ik zette hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar wat zou jouw ideale schoen zijn in vergelijking met dit?
Gewoon de stijl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:11 schreef Myraela het volgende:
Wat vind ze mooi aan zo'n model dan? Dan weet ik waar ik op moet zoeken. Het moet zwart zijn? Het moet leer zijn? Het moet bandjes hebben? Houd ze van open schoenen of zo veel mogelijk dicht?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou wel van nikes maar met deze wil je als man boven de 16 toch niet gezien worden?
het gaat over zijn vriendin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou wel van nikes maar met deze wil je als man boven de 16 toch niet gezien worden?
kaasschaaf over die stalpoten heenhalenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze wilde we ook bestellen, maar gaat helaas maar tot kuitmaat 38cm, vriendin heeft 46![]()
[ afbeelding ]
Nog erger is het als je dan laarzen draagt en er kunnen 2 vingers tussen, daarmee zegende dat ze niet mooi om je kuiten passenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
kaasschaaf over die stalpoten heenhalen
nou daar ben ik het wel mee eens, ze moeten wel mooi aansluitenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog erger is het als je dan laarzen draagt en er kunnen 2 vingers tussen, daarmee zegende dat ze niet mooi om je kuiten passen
Zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou daar ben ik het wel mee eens, ze moeten wel mooi aansluiten
Mooi hoor, dit soort laarzenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze wilde we ook bestellen, maar gaat helaas maar tot kuitmaat 38cm, vriendin heeft 46![]()
[ afbeelding ]
Aparte smaak hebben jullie, misschien moet je die andere dan toch ook maar bestellen. Geen idee hoe groot kuitmaat 46 is, maar die bandjes gaan dan ook strak zitten maken het waarschijnlijk erg lelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Want?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin daar nooit in willen zien lopen
Dank je voor de tipquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aparte smaak hebben jullie, misschien moet je die andere dan toch ook maar bestellen. Geen idee hoe groot kuitmaat 46 is, maar die bandjes gaan dan ook strak zitten maken het waarschijnlijk erg lelijk.
Ik zou op nelly.com kijken, daar hebben ze genoeg hoge hakken.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aparte smaak hebben jullie, misschien moet je die andere dan toch ook maar bestellen. Geen idee hoe groot kuitmaat 46 is, maar die bandjes gaan dan ook strak zitten maken het waarschijnlijk erg lelijk.
Ik zou op nelly.com kijken, daar hebben ze genoeg hoge hakken.
meh, dat is niet echt zo. Hangt gewoon van de gelegenheid af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat sneakers voor iemand die nog naar de basisschool gaat.....
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind zulke laarzen ook al 1000 keer mooier dan die andere.
ik hou vooral van simpel. Ik weet wel wat ik mooi vind, alleen ik en hakken gaan niet samenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Nice!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
En dan verder niks aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Even dan, en dan trekken we het uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
juist wel, sexy kort jurkje tot net over de billen,
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
juist wel, sexy kort jurkje tot net over de billen,
quote:
Hier ook nog niet, kan er niet lang genoeg op lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou vooral van simpel. Ik weet wel wat ik mooi vind, alleen ik en hakken gaan niet samen
Oh my.. Ik vind het altijd prachtig, vrouwen op flinke stelten. Dan maar zitten en mooi wezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, kan er niet lang genoeg op lopen.En ik heb de tik dat ik alleen echt hoge hakken mooi vind. Mijn laagste zijn 13.5 cm.
Grote grutjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, kan er niet lang genoeg op lopen.En ik heb de tik dat ik alleen echt hoge hakken mooi vind. Mijn laagste zijn 13.5 cm.
En mijn vriendin vind het ook leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koop alsjeblieft gewoon die dingen die je gevonden had dan.Het zal je ding wel zijn.
Maakt je benen wel langer in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote grutjes
Dan val ik gewoon om
Ik heb ook niet echt het figuur ervoor vind ik
Vind ik van mezelf ook nog niet en de lengte heb ik er helaas ook niet voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote grutjes
Dan val ik gewoon om
Ik heb ook niet echt het figuur ervoor vind ik
Er is 1 gelegenheid voor die schoenen, das "kind zijn".quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
meh, dat is niet echt zo. Hangt gewoon van de gelegenheid af.
ja das leuk als je er ook echt op kan lopen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Maakt je benen wel langer in ieder geval
Dat is mijn specialiteitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
alhoewel stilzitten en mooi wezen kan ik ook wel![]()
maar dan zonder plateauzolen aub.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste is meestal wel genoeg hoor. Al heeft het zeker wat als een dame elegant voorbij schrijdt op zulke schoenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja das leuk als je er ook echt op kan lopen natuurlijk
alhoewel stilzitten en mooi wezen kan ik ook wel![]()
hipquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dit echt in dezelfde groep vallen als dit.
[ afbeelding ]
je neemty me wel heel serieusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dit echt in dezelfde groep vallen als dit.
[ afbeelding ]
dat geloof ik wel jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat laatste is meestal wel genoeg hoor. Al heeft het zeker wat als een dame elegant voorbij schrijdt op zulke schoenen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar is het hoge woord er nu uit? Je hebt een relatie?
Degelijk? Als in tuinbroeken en stofjassen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb liever pumps
nog zo veel pumps die ik wil hebben!
maar eerst moet ik degelijke kleren kopen
Oh.quote:
niet te kort, niet te laag uitgesneden en het liefst ook met een mouwtje of wat leuk is onder een jasje of zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Degelijk? Als in tuinbroeken en stofjassen?
Ha, wat naar school aan kan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet te kort, niet te laag uitgesneden en het liefst ook met een mouwtje of wat leuk is onder een jasje of zo
back to school kleren inderdaadquote:
Helaas voor je medestudentenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
back to school kleren inderdaad
gewoon iets waarbij mijn tieten niet op mijn boeken liggen of waardoor ik geen spoor van glitter achter laat
Glitter... das ook leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon iets waarbij mijn tieten niet op mijn boeken liggen of waardoor ik geen spoor van glitter achter laat
nou ik vraag me af of die er op zitten te wachten hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
dan wil ik weleens zien wat je tot die tijd draagtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tieten altijd +1 heurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vraag me af of die er op zitten te wachten hoor
Ik kan niet voor de rest spreken maar hier gaat het goed.quote:
nou het valt allemaal wel mee hoor, maar ik vind het gewoon niet zo serieus staan en ik ben wel heel serieus en zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
dan wil ik weleens zien wat je tot die tijd draagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het valt allemaal wel mee hoor, maar ik vind het gewoon niet zo serieus staan en ik ben wel heel serieus en zoTrès chique. Misschien wat overdressed voor de collegebanken, maar het zou best kunnen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
[..]
nou het valt allemaal wel mee hoor, maar ik vind het gewoon niet zo serieus staan en ik ben wel heel serieus en zoZwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi
oh ik vind het juist allemaal te bimboquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:11 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Très chique. Misschien wat overdressed voor de collegebanken, maar het zou best kunnen hoor.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
[..]
nou het valt allemaal wel mee hoor, maar ik vind het gewoon niet zo serieus staan en ik ben wel heel serieus en zoNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind het juist allemaal te bimbo
ik vind dit meer voor als je serieus wilt doende 2 ondersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja leuk he! het zou mij alleen niet staanquote:
Meh, ik houd het op 'vrouwelijk'. En daar is niks mis mee. Bovendien, op de lange jurk kun je ook nog zo'n klein zwart vestje met mouwtjes (weet ff niet hoe dat heet) dragen volgens mij. Maakt het wat minder bloot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Nee people! niet nice, bimbo!
maar tnx
Jij hebt wel vormen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja leuk he! het zou mij alleen niet staan
vreemde stokmevrouwtjes
heb je die clevage niet gezien! daar doet een bolerootje (zo heet hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Meh, ik houd het op 'vrouwelijk'. En daar is niks mis mee. Bovendien, op de lange jurk kun je ook nog zo'n klein zwart vestje met mouwtjes (weet ff niet hoe dat heet) dragen volgens mij. Maakt het wat minder bloot.
ik ben gewoon hollands en dikquote:
Heerlijk. Hoiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gewoon hollands en dik
slechte combi
Ha toevallig. Ik ben ook kleding aan het kopen wat beetje geschikt is voor stage. Alleen probeer ik ook nog de connectie te maken met dat het ook nog tof is om gewoon te dragenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je die clevage niet gezien! daar doet een bolerootje (zo heet het) niets aan hoor
het is vooral voor op stage en ik wil niet 'dat mens met die boezem' worden op stage
Tautologiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gewoon hollands en dik
slechte combi
Hm ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Dan maar een keer hier showen hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je die clevage niet gezien! daar doet een bolerootje (zo heet het) niets aan hoor
het is vooral voor op stage en ik wil niet 'dat mens met die boezem' worden op stage
ja dat is zo lastig he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ha toevallig. Ik ben ook kleding aan het kopen wat beetje geschikt is voor stage. Alleen probeer ik ook nog de connectie te maken met dat het ook nog tof is om gewoon te dragen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof iedere hollandse chick dik is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |