Ik heb facebook swaquote:
Faxie is te goed voor deze wereld.quote:
Nou, dan regel je een vriendschap met faxie en dan kun je de foto zien.quote:
Zal ik doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie is te goed voor deze wereld.
[..]
Nou, dan regel je een vriendschap met faxie en dan kun je de foto zien.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan komt ie hier posten. Dat is althans de trend die ik spot.
Ik plaag je maar hoor boef.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer een keer niet te needy te zijn, is het weer niet goed
Anything new?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, studentjes kunnen ook niks goed regelen
Dunno, tis Eurekaweek, en dan moeten ze bussen vol zien te krijgen op een feest en naar hun studentenvereniging lokken etc, ik zou vanaf 9 uur gaan pendelen volgens de opdracht, maar m'n collega die is eerst en mag pas om half 11 startenquote:
Erg goed zegt ie danquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar we zijn erg goed in kibbelen ja
Beterschap en trustequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben ziek
Thuis komen en meteen m'n bed in, ipv tot 4 uur nog achter de pc gaan zitten gamen..
Ik ben niet echt ziek hoor, meer in de spreekwoordelijke zin van het woordquote:
Niet echtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:44 schreef Macrador het volgende:
*rondjes ren*
Is hier nog iets leuk te doen?
Maken jullie er een serie van?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het bijna tot kunst verheven
klinkt gezelligquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wilt HBO er wel iets mee gaan doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas heeft mtv nog geen interesse getoond
SPOILER: spoilerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch hebben we het ook wel gezellig jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen
[..]
klinkt gezellig
ok, frappantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch hebben we het ook wel gezellig ja
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien wilt HBO er wel iets mee gaan doen.Goede tipSPOILER: spoilerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja, ieder zijn ding hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ben van plan dat cadeau te geven aan mijn vriendin
[ afbeelding ]
Lopen kan ze er niet op als het gaat om lange afstanden of de marathon, maar gewoon voor in huisquote:
Ik zie in Engeland anders genoeg vrouwen die lopen op echte hoge hakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat lopen niet het idee is
ah.. oohhhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat lopen niet het idee is
Niet mooi, maar voor mooie schoenen zou je ook niet op zo'n website moeten kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ben van plan dat cadeau te geven aan mijn vriendin
[ afbeelding ]
Niet mooi?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mooi, maar voor mooie schoenen zou je ook niet op zo'n website moeten kijken.
Het puntje zou ronder moeten, het midden iets hoger, is niet mooi als dat open is aan de zijkant. En bandjes zou ik alleen doen als je erg slanke benen hebt.quote:
Ken jij een andere shop?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het puntje zou ronder moeten, het midden iets hoger, is niet mooi als dat open is aan de zijkant. En bandjes zou ik alleen doen als je erg slanke benen hebt.
dan gewoon kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken jij een andere shop?
Of althans een voorbeeld foto?
Mijn vriendin wilt zoiets wat ik net toonde.
Hoeft niet exact hetzelfde te zijn als op de foto die ik zette hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar wat zou jouw ideale schoen zijn in vergelijking met dit?
Gewoon de stijl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:11 schreef Myraela het volgende:
Wat vind ze mooi aan zo'n model dan? Dan weet ik waar ik op moet zoeken. Het moet zwart zijn? Het moet leer zijn? Het moet bandjes hebben? Houd ze van open schoenen of zo veel mogelijk dicht?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou wel van nikes maar met deze wil je als man boven de 16 toch niet gezien worden?
het gaat over zijn vriendin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou wel van nikes maar met deze wil je als man boven de 16 toch niet gezien worden?
kaasschaaf over die stalpoten heenhalenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze wilde we ook bestellen, maar gaat helaas maar tot kuitmaat 38cm, vriendin heeft 46![]()
[ afbeelding ]
Nog erger is het als je dan laarzen draagt en er kunnen 2 vingers tussen, daarmee zegende dat ze niet mooi om je kuiten passenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
kaasschaaf over die stalpoten heenhalen
nou daar ben ik het wel mee eens, ze moeten wel mooi aansluitenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog erger is het als je dan laarzen draagt en er kunnen 2 vingers tussen, daarmee zegende dat ze niet mooi om je kuiten passen
Zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou daar ben ik het wel mee eens, ze moeten wel mooi aansluiten
Mooi hoor, dit soort laarzenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze wilde we ook bestellen, maar gaat helaas maar tot kuitmaat 38cm, vriendin heeft 46![]()
[ afbeelding ]
Aparte smaak hebben jullie, misschien moet je die andere dan toch ook maar bestellen. Geen idee hoe groot kuitmaat 46 is, maar die bandjes gaan dan ook strak zitten maken het waarschijnlijk erg lelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Want?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin daar nooit in willen zien lopen
Dank je voor de tipquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aparte smaak hebben jullie, misschien moet je die andere dan toch ook maar bestellen. Geen idee hoe groot kuitmaat 46 is, maar die bandjes gaan dan ook strak zitten maken het waarschijnlijk erg lelijk.
Ik zou op nelly.com kijken, daar hebben ze genoeg hoge hakken.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aparte smaak hebben jullie, misschien moet je die andere dan toch ook maar bestellen. Geen idee hoe groot kuitmaat 46 is, maar die bandjes gaan dan ook strak zitten maken het waarschijnlijk erg lelijk.
Ik zou op nelly.com kijken, daar hebben ze genoeg hoge hakken.
meh, dat is niet echt zo. Hangt gewoon van de gelegenheid af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat sneakers voor iemand die nog naar de basisschool gaat.....
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind zulke laarzen ook al 1000 keer mooier dan die andere.
ik hou vooral van simpel. Ik weet wel wat ik mooi vind, alleen ik en hakken gaan niet samenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Nice!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
En dan verder niks aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Even dan, en dan trekken we het uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
juist wel, sexy kort jurkje tot net over de billen,
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
juist wel, sexy kort jurkje tot net over de billen,
quote:
Hier ook nog niet, kan er niet lang genoeg op lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou vooral van simpel. Ik weet wel wat ik mooi vind, alleen ik en hakken gaan niet samen
Oh my.. Ik vind het altijd prachtig, vrouwen op flinke stelten. Dan maar zitten en mooi wezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, kan er niet lang genoeg op lopen.En ik heb de tik dat ik alleen echt hoge hakken mooi vind. Mijn laagste zijn 13.5 cm.
Grote grutjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, kan er niet lang genoeg op lopen.En ik heb de tik dat ik alleen echt hoge hakken mooi vind. Mijn laagste zijn 13.5 cm.
En mijn vriendin vind het ook leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koop alsjeblieft gewoon die dingen die je gevonden had dan.Het zal je ding wel zijn.
Maakt je benen wel langer in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote grutjes
Dan val ik gewoon om
Ik heb ook niet echt het figuur ervoor vind ik
Vind ik van mezelf ook nog niet en de lengte heb ik er helaas ook niet voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote grutjes
Dan val ik gewoon om
Ik heb ook niet echt het figuur ervoor vind ik
Er is 1 gelegenheid voor die schoenen, das "kind zijn".quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
meh, dat is niet echt zo. Hangt gewoon van de gelegenheid af.
ja das leuk als je er ook echt op kan lopen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Maakt je benen wel langer in ieder geval
Dat is mijn specialiteitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
alhoewel stilzitten en mooi wezen kan ik ook wel![]()
maar dan zonder plateauzolen aub.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste is meestal wel genoeg hoor. Al heeft het zeker wat als een dame elegant voorbij schrijdt op zulke schoenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja das leuk als je er ook echt op kan lopen natuurlijk
alhoewel stilzitten en mooi wezen kan ik ook wel![]()
hipquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dit echt in dezelfde groep vallen als dit.
[ afbeelding ]
je neemty me wel heel serieusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dit echt in dezelfde groep vallen als dit.
[ afbeelding ]
dat geloof ik wel jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat laatste is meestal wel genoeg hoor. Al heeft het zeker wat als een dame elegant voorbij schrijdt op zulke schoenen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar is het hoge woord er nu uit? Je hebt een relatie?
Degelijk? Als in tuinbroeken en stofjassen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb liever pumps
nog zo veel pumps die ik wil hebben!
maar eerst moet ik degelijke kleren kopen
Oh.quote:
niet te kort, niet te laag uitgesneden en het liefst ook met een mouwtje of wat leuk is onder een jasje of zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Degelijk? Als in tuinbroeken en stofjassen?
Ha, wat naar school aan kan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet te kort, niet te laag uitgesneden en het liefst ook met een mouwtje of wat leuk is onder een jasje of zo
back to school kleren inderdaadquote:
Helaas voor je medestudentenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
back to school kleren inderdaad
gewoon iets waarbij mijn tieten niet op mijn boeken liggen of waardoor ik geen spoor van glitter achter laat
Glitter... das ook leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon iets waarbij mijn tieten niet op mijn boeken liggen of waardoor ik geen spoor van glitter achter laat
nou ik vraag me af of die er op zitten te wachten hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
dan wil ik weleens zien wat je tot die tijd draagtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tieten altijd +1 heurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vraag me af of die er op zitten te wachten hoor
Ik kan niet voor de rest spreken maar hier gaat het goed.quote:
nou het valt allemaal wel mee hoor, maar ik vind het gewoon niet zo serieus staan en ik ben wel heel serieus en zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
dan wil ik weleens zien wat je tot die tijd draagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het valt allemaal wel mee hoor, maar ik vind het gewoon niet zo serieus staan en ik ben wel heel serieus en zoTrès chique. Misschien wat overdressed voor de collegebanken, maar het zou best kunnen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
[..]
nou het valt allemaal wel mee hoor, maar ik vind het gewoon niet zo serieus staan en ik ben wel heel serieus en zoZwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi
oh ik vind het juist allemaal te bimboquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:11 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Très chique. Misschien wat overdressed voor de collegebanken, maar het zou best kunnen hoor.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
[..]
nou het valt allemaal wel mee hoor, maar ik vind het gewoon niet zo serieus staan en ik ben wel heel serieus en zoNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind het juist allemaal te bimbo
ik vind dit meer voor als je serieus wilt doende 2 ondersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja leuk he! het zou mij alleen niet staanquote:
Meh, ik houd het op 'vrouwelijk'. En daar is niks mis mee. Bovendien, op de lange jurk kun je ook nog zo'n klein zwart vestje met mouwtjes (weet ff niet hoe dat heet) dragen volgens mij. Maakt het wat minder bloot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Nee people! niet nice, bimbo!
maar tnx
Jij hebt wel vormen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja leuk he! het zou mij alleen niet staan
vreemde stokmevrouwtjes
heb je die clevage niet gezien! daar doet een bolerootje (zo heet hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Meh, ik houd het op 'vrouwelijk'. En daar is niks mis mee. Bovendien, op de lange jurk kun je ook nog zo'n klein zwart vestje met mouwtjes (weet ff niet hoe dat heet) dragen volgens mij. Maakt het wat minder bloot.
ik ben gewoon hollands en dikquote:
Heerlijk. Hoiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gewoon hollands en dik
slechte combi
Ha toevallig. Ik ben ook kleding aan het kopen wat beetje geschikt is voor stage. Alleen probeer ik ook nog de connectie te maken met dat het ook nog tof is om gewoon te dragenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je die clevage niet gezien! daar doet een bolerootje (zo heet het) niets aan hoor
het is vooral voor op stage en ik wil niet 'dat mens met die boezem' worden op stage
Tautologiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gewoon hollands en dik
slechte combi
Hm ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Dan maar een keer hier showen hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je die clevage niet gezien! daar doet een bolerootje (zo heet het) niets aan hoor
het is vooral voor op stage en ik wil niet 'dat mens met die boezem' worden op stage
ja dat is zo lastig he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ha toevallig. Ik ben ook kleding aan het kopen wat beetje geschikt is voor stage. Alleen probeer ik ook nog de connectie te maken met dat het ook nog tof is om gewoon te dragen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof iedere hollandse chick dik is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |