Misschien vind ik het veel interessanter wat er onder je kleren zitquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hartstikke. Waarom vraag je mij niet wat ik aan heb?![]()
Het gebrek aan aandacht wordt nog eens m'n dood!
Je zal heus de eerste niet zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Misschien vind ik het veel interessanter wat er onder je kleren zit
Fijn, zit niet op blozende maagden te wachten hahahaquote:
Wat is er mis met maagden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:34 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Fijn, zit niet op blozende maagden te wachten hahaha
Niks. Heb alleen liever iemand met wat ervaringquote:
Ook hallo.quote:
Zodat ze het jou kan leren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Niks. Heb alleen liever iemand met wat ervaring
Meer zodat ze weet waar ze mee bezig is. En iets nieuws leren is altijd leukquote:
neequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
There's no such thing as too much info haha. Word je al verlegen?
nog interessanter wat er onder je huid zitquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Misschien vind ik het veel interessanter wat er onder je kleren zit
hard gewordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
nee
[..]
nog interessanter wat er onder je huid zit
Darkroom? Panicroom?quote:
Uiteindelijk is dat het belangrijkste ja. Maar op dat gebied ben ik al voorzienquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Evie het volgende:
nog interessanter wat er onder je huid zit
Je moet ze ook niet neuken als ze ongesteld zijnquote:
Volgens mij wel, het zag er erg gezellig uit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Myraela het volgende:
Faxie, heb jij een vriendinnetje nu. Dat zag ik op Facebook.
Als ze ongesteld zijn misschien.quote:
Die ken ik al een paar jaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef twi het volgende:
Hoe kom jij eigenlijk aan die paaldanseres, Roy?
Ja hoor dat kan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef Myraela het volgende:
Roy, wij willen een strippaal in huis. Kan jij dat regelen.
Nee joh. Die benaderde mij voor samen te rijden met het kitesurfen en een opfriscursusje. Die woont dus in hetzelfde dorpquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Myraela het volgende:
Faxie, heb jij een vriendinnetje nu. Dat zag ik op Facebook.
Neem der een keer mee op dubbeldate met mij en twi, ik wing je wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh. Die benaderde mij voor samen te rijden met het kitesurfen en een opfriscursusje. Die woont dus in hetzelfde dorp![]()
Maar wel leuke meid hoor, maar vermoed niet dat het iets gaat worden. (Ik zou d'r wel doen overigens...) Ze ziet me voorlopig als gewone vriend heb ik het idee. Ik flirt wel wat, maar lijkt niet echt aan te komen
Dan valt ze voor Twiquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem der een keer mee op dubbeldate met mij en twi, ik wing je wel.
Ik heb d'r alleen dit weekend nog maar gezien hoor. Allemaal nog veels te vroeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem der een keer mee op dubbeldate met mij en twi, ik wing je wel.
Je zegt net dat het waarschijnlijk niks gaat worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb d'r alleen dit weekend nog maar gezien hoor. Allemaal nog veels te vroeg.
FWB zou ik prima vindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zegt net dat het waarschijnlijk niks gaat worden.
ALLEMAAL VEELSTEVROEG![]()
![]()
Voor jou is het al te laat hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Myraela het volgende:
Nooit te vroeg om te hosselen, maak er werk van, mang.
Ik heb (nog) geen gevoelens sorryquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Myraela het volgende:
Nooit te vroeg om te hosselen, maak er werk van, mang.
Je kan wel te laat zijn om te hosselen, niet te vroeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jou is het al te laat hoor
Pics dan weet ik over wie we het hebbenquote:
Dat is niet aan mij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics dan weet ik over wie we het hebben
Beetje jammerquote:
Moet je facebook regelen maat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics dan weet ik over wie we het hebben
Ik heb facebook swaquote:
Faxie is te goed voor deze wereld.quote:
Nou, dan regel je een vriendschap met faxie en dan kun je de foto zien.quote:
Zal ik doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie is te goed voor deze wereld.
[..]
Nou, dan regel je een vriendschap met faxie en dan kun je de foto zien.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan komt ie hier posten. Dat is althans de trend die ik spot.
Ik plaag je maar hoor boef.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer een keer niet te needy te zijn, is het weer niet goed
Anything new?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, studentjes kunnen ook niks goed regelen
Dunno, tis Eurekaweek, en dan moeten ze bussen vol zien te krijgen op een feest en naar hun studentenvereniging lokken etc, ik zou vanaf 9 uur gaan pendelen volgens de opdracht, maar m'n collega die is eerst en mag pas om half 11 startenquote:
Erg goed zegt ie danquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar we zijn erg goed in kibbelen ja
Beterschap en trustequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben ziek
Thuis komen en meteen m'n bed in, ipv tot 4 uur nog achter de pc gaan zitten gamen..
Ik ben niet echt ziek hoor, meer in de spreekwoordelijke zin van het woordquote:
Niet echtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:44 schreef Macrador het volgende:
*rondjes ren*
Is hier nog iets leuk te doen?
Maken jullie er een serie van?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het bijna tot kunst verheven
klinkt gezelligquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het bijna tot kunst verheven
Misschien wilt HBO er wel iets mee gaan doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas heeft mtv nog geen interesse getoond
SPOILER: spoilerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch hebben we het ook wel gezellig jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen
[..]
klinkt gezellig
ok, frappantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch hebben we het ook wel gezellig ja
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien wilt HBO er wel iets mee gaan doen.Goede tipSPOILER: spoilerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja, ieder zijn ding hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ben van plan dat cadeau te geven aan mijn vriendin
[ afbeelding ]
Lopen kan ze er niet op als het gaat om lange afstanden of de marathon, maar gewoon voor in huisquote:
Ik zie in Engeland anders genoeg vrouwen die lopen op echte hoge hakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat lopen niet het idee is
ah.. oohhhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat lopen niet het idee is
Niet mooi, maar voor mooie schoenen zou je ook niet op zo'n website moeten kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ben van plan dat cadeau te geven aan mijn vriendin
[ afbeelding ]
Niet mooi?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mooi, maar voor mooie schoenen zou je ook niet op zo'n website moeten kijken.
Het puntje zou ronder moeten, het midden iets hoger, is niet mooi als dat open is aan de zijkant. En bandjes zou ik alleen doen als je erg slanke benen hebt.quote:
Ken jij een andere shop?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het puntje zou ronder moeten, het midden iets hoger, is niet mooi als dat open is aan de zijkant. En bandjes zou ik alleen doen als je erg slanke benen hebt.
dan gewoon kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken jij een andere shop?
Of althans een voorbeeld foto?
Mijn vriendin wilt zoiets wat ik net toonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |