Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
ik ben nu mijn schrik aan het verdrinken met een biertje jaquote:
Ze zei van de week opeens dat we soms wel een getrouwd stel lijkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en ? Best leuk zo op zijn tijd
Ja roy... jij ook
Zal je nieuwe liefde met rust laten hoor..quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben nu mijn schrik aan het verdrinken met een biertje ja
Geen seks, altijd ruzie maken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zei van de week opeens dat we soms wel een getrouwd stel lijken
braafquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zal je nieuwe liefde met rust laten hoor..
Ja dat zou ik best kut vinden. Zo werkt het ook niet hahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar bij een open relatie, je zou het niet kut vinden als je 'vriend/vriendin' volle bak loopt te knallen met iemand anders terwijl jij met het eten op staat?
hoe werkt het danquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat zou ik best kut vinden. Zo werkt het ook niet haha
huh whut?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar bij een open relatie, je zou het niet kut vinden als je 'vriend/vriendin' volle bak loopt te knallen met iemand anders terwijl jij met het eten op staat?
'quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat is toch bij een open relatie, dat je met andere mensen mag seksen?quote:
Lijkt me dat iedereen dat kut vind toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'
Nee, want open relatie.
Als je het kut vind heb/neem je geen open relatie.
En daarna goedmaakseks?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar we zijn erg goed in kibbelen ja
Nou niet in het echtelijk bed in ieder geval. Daten doen we buiten de deur.quote:
Wat heeft dit met een openrelatie te maken heeft?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen dat kut vind toch?zoen je met iemand die net daarvoor ene andere gast heeft gepijpt
![]()
Nee, want dan waren er geen mensen met een open relatiequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen dat kut vind toch?zoen je met iemand die net daarvoor ene andere gast heeft gepijpt
![]()
gebruik dan gewoon die woorden ipv hipster te ouwehoerenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is toch bij een open relatie, dat je met andere mensen mag seksen?
Dat ligt er ook aan wat je afspreektquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:05 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nou niet in het echtelijk bed in ieder geval. Daten doen we buiten de deur.
jij snap nog zoveel niet jochiequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
ik snap gewoon heel het principe niet volgens mij
Zo moeilijk is het niet, je mag naast je vriendin, ook met andere vrouwen, flirten, daten, seksen. En je vriendin mag dit ook met andere mannenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
I know nothing jon snowquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij snap nog zoveel niet jochie
ik ook niet hoor
Maar waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, je mag naast je vriendin, ook met andere vrouwen, flirten, daten, seksen. En je vriendin mag dit ook met andere mannen
het is zo simpelquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Je spreekt met je partner af wat je wel/niet mag doen en waar wel/niet, en vervolgens doe je het.
Hahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, als we dat dan elke keer zouden moeten doen komen we nergens anders meer aan toe
Praktisch gezien klopt dat. Het gaat ook om vertrouwen, elkaar los durven laten en wat gunnen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Je spreekt met je partner af wat je wel/niet mag doen en waar wel/niet, en vervolgens doe je het.
Maar het lijkt mij dat je het nooit leuk vind om te weten dat je vriend/vriendin iemand anders neuktquote:
Omdat je dat wil, heel simpel, je hebt die behoefte en daar kan je tegen of nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
I know nothing jon snow
[..]
Maar waarom zou je dat willen?
Suczevenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff een kassie in elkaar zetten, tot zo
Je kan afspreken dat je elkaar niet verteld dat je gaat batsen met een ander. En anders moet je er niet aan beginnen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij dat je het nooit leuk vind om te weten dat je vriend/vriendin iemand anders neukt
Ik vind het fijn als zij geniet. Ze komt toch wel weer terug naar mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij dat je het nooit leuk vind om te weten dat je vriend/vriendin iemand anders neukt
Succesquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff een kassie in elkaar zetten, tot zo
Maar je vind het niet vervelend?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als zij geniet. Ze komt toch wel weer terug naar mij
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
Bij een open relatie scheidt je seks en liefde.
Nee helemaal niet. Wij praten er regelmatig over, mochten er gevoelens bij komen die te ver gaan dan zijn er wel open over. Daar zijn we samen sterk genoeg voor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar je vind het niet vervelend?En stel dat ze gevoelens voor die ander gaat krijgen?
OMG dit meen je nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er gaat een wereld voor mij open![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Er zijn meer mensen die onder een steen levenquote:
ok, knap als je dat kanquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Wij praten er regelmatig over, mochten er gevoelens bij komen die te ver gaan dan zijn er wel open over. Daar zijn we samen sterk genoeg voor.
quote:
ben ik dan zo ouderwets?quote:
Dat blijktquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die onder een steen leven
Nee hoor helemaal niet. Lang niet iedereen voelt zich daar prettig bij. Het een is niet beter dan het andere.quote:
ok danquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Lang niet iedereen voelt zich daar prettig bij. Het een is niet beter dan het andere.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
Nee dat je een open relatie niet ziet zitten maakt je niet ouderwets maar om het alleen zo te zien maakt je wel een beetje ongenuanceerd.
Kan dat ook?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
Een open relatie kan ook betekenen dat je met drie of vier mensen een liefdes en seksuele relatie hebt. Ofwel polygamie.
Ja of in een commune in gemeenschap met elkaar leven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan dat ook?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Polyamorie gaat mij een brug te ver. Maar het kan werken, als iedereen hetzelfde erin staat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
Een open relatie kan ook betekenen dat je met drie of vier mensen een liefdes en seksuele relatie hebt. Ofwel polygamie.
Hahahaha Dank jequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Neuh dat komt nog welInnerlijke schoonheid telt ook
quote:
sssstquote:
heb je al gescoort bij dat meisje van de cursus?quote:
Nee, maar een basis is gelegdquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je al gescoort bij dat meisje van de cursus?
Kan je dat niet even repeaten voor de luie lezers onder ons?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar een basis is gelegd![]()
zie vorige topic
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je dat niet even repeaten voor de luie lezers onder ons?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga toch niet teruglezen in een sc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Hoiquote:
Holaquote:
Opwindend gesprek dames.quote:
zo zijn wij.quote:
Goed idee. Wat heb je aan Evie?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je een opwindend gesprek wil, zal je hem zelf moeten initieren oid
Een te grote spijkerbroek.. ondergoed en een t-shirtquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Goed idee. Wat heb je aan Evie?
Ook dat kan sexy zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Een te grote spijkerbroek.. ondergoed en een t-shirt
Hahahaha was niet de goede vraag
ik moet nu aan dat voorstukje van dat 'Brickleberry' denkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar voel je jezelf wel sexy in?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
In mn ondergoedquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Waar voel je jezelf wel sexy in?
Dus je draagt geen bh?quote:
Beschrijf dat eens, hoe ziet het ideale setje eruit voor je? En hoe voelt dat?quote:
Jawel!quote:
suave? persuasive? ? euh wat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:18 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Beschrijf dat eens, hoe ziet het ideale setje eruit voor je? En hoe voelt dat?
*very suave, i know*
There's no such thing as too much info haha. Word je al verlegen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel!
[..]
suave? persuasive? ? euh wat?![]()
Zwart ... de rest is tmi
Ja, hartstikke. Waarom vraag je mij niet wat ik aan heb?quote:
Misschien vind ik het veel interessanter wat er onder je kleren zitquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hartstikke. Waarom vraag je mij niet wat ik aan heb?![]()
Het gebrek aan aandacht wordt nog eens m'n dood!
Je zal heus de eerste niet zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Misschien vind ik het veel interessanter wat er onder je kleren zit
Fijn, zit niet op blozende maagden te wachten hahahaquote:
Wat is er mis met maagden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:34 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Fijn, zit niet op blozende maagden te wachten hahaha
Niks. Heb alleen liever iemand met wat ervaringquote:
Ook hallo.quote:
Zodat ze het jou kan leren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Niks. Heb alleen liever iemand met wat ervaring
Meer zodat ze weet waar ze mee bezig is. En iets nieuws leren is altijd leukquote:
neequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
There's no such thing as too much info haha. Word je al verlegen?
nog interessanter wat er onder je huid zitquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Misschien vind ik het veel interessanter wat er onder je kleren zit
hard gewordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
nee
[..]
nog interessanter wat er onder je huid zit
Darkroom? Panicroom?quote:
Uiteindelijk is dat het belangrijkste ja. Maar op dat gebied ben ik al voorzienquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Evie het volgende:
nog interessanter wat er onder je huid zit
Je moet ze ook niet neuken als ze ongesteld zijnquote:
Volgens mij wel, het zag er erg gezellig uit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Myraela het volgende:
Faxie, heb jij een vriendinnetje nu. Dat zag ik op Facebook.
Als ze ongesteld zijn misschien.quote:
Die ken ik al een paar jaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef twi het volgende:
Hoe kom jij eigenlijk aan die paaldanseres, Roy?
Ja hoor dat kan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef Myraela het volgende:
Roy, wij willen een strippaal in huis. Kan jij dat regelen.
Nee joh. Die benaderde mij voor samen te rijden met het kitesurfen en een opfriscursusje. Die woont dus in hetzelfde dorpquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Myraela het volgende:
Faxie, heb jij een vriendinnetje nu. Dat zag ik op Facebook.
Neem der een keer mee op dubbeldate met mij en twi, ik wing je wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh. Die benaderde mij voor samen te rijden met het kitesurfen en een opfriscursusje. Die woont dus in hetzelfde dorp![]()
Maar wel leuke meid hoor, maar vermoed niet dat het iets gaat worden. (Ik zou d'r wel doen overigens...) Ze ziet me voorlopig als gewone vriend heb ik het idee. Ik flirt wel wat, maar lijkt niet echt aan te komen
Dan valt ze voor Twiquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem der een keer mee op dubbeldate met mij en twi, ik wing je wel.
Ik heb d'r alleen dit weekend nog maar gezien hoor. Allemaal nog veels te vroeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem der een keer mee op dubbeldate met mij en twi, ik wing je wel.
Je zegt net dat het waarschijnlijk niks gaat worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb d'r alleen dit weekend nog maar gezien hoor. Allemaal nog veels te vroeg.
FWB zou ik prima vindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zegt net dat het waarschijnlijk niks gaat worden.
ALLEMAAL VEELSTEVROEG![]()
![]()
Voor jou is het al te laat hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Myraela het volgende:
Nooit te vroeg om te hosselen, maak er werk van, mang.
Ik heb (nog) geen gevoelens sorryquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Myraela het volgende:
Nooit te vroeg om te hosselen, maak er werk van, mang.
Je kan wel te laat zijn om te hosselen, niet te vroeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jou is het al te laat hoor
Pics dan weet ik over wie we het hebbenquote:
Dat is niet aan mij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics dan weet ik over wie we het hebben
Beetje jammerquote:
Moet je facebook regelen maat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics dan weet ik over wie we het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |