Ik voel mijn sabel gewoon weer terug naar binnen gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
Wat de ...
http://www.lindamagazine.(...)UhH2qBbzgQE.facebook
Je kan je ook aanstellenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik voel mijn sabel gewoon weer terug naar binnen gaan
Nee, een vork in je pener is lekker wil je zeggen?quote:
Zo lang het niet bij mij is, heb ik er geen last vanquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, een vork in je pener is lekker wil je zeggen?
tja, daar heb jij weer gelijk inquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang het niet bij mij is, heb ik er geen last van
ja ookquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ookMaar dat is nog niet relevant, en daarnaast zou ik ook niet meteen de 1e x gaan rommelen
deze is leuker
Waar wacht je op? De ware? De bus?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
En maar wachten, en eten, en nog meer wachten
De laatste keer dat ik zulke gevoelens had was voor mijn exquote:
Leuk hoor. Geniet ervan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zulke gevoelens had was voor mijn exDus tja, ik hoop dat dit iets wordt
![]()
Ik doe mijn best, eerst er nog iets van makenquote:
quote:
Ik dacht dat jij het inmiddels wel met je tanden had uitgetrokkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dag meneer
hoi evie, hoe gaat het met je ondergoed
Daar hoopte ik ook op...quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het inmiddels wel met je tanden had uitgetrokken
wil je alleen maar zwemmen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, eerst er nog iets van maken
[..]
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wil je alleen maar zwemmen?
zwemmen? .whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh dat komt nog welquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:50 schreef Evie het volgende:
![]()
schoonheid?
heb je me al eens gezien dan?
jij had toch al kinderen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Neuh dat komt nog welInnerlijke schoonheid telt ook
smooth... aldo let je op?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Neuh dat komt nog welInnerlijke schoonheid telt ook
Ik doe er liever iets meer mee dan alleen kijkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel naar mooie vrouwen kijken
Dat mag dan waarschijnlijk weer nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe er liever iets meer mee dan alleen kijken
Je aanname is niet geheel juistquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat mag dan waarschijnlijk weer niet
whut?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je aanname is niet geheel juist
ik welquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat mag dan waarschijnlijk weer niet
Dat snap ik ja. Ik zeg ga er voorquote:
Vandaar ook waarschijnlijk hequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je aanname is niet geheel juist
Dat noemt men ook wel een open relatie hahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat zitten jullie in relaties zeg?
Wat zijn er mensen met een relatiequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat zitten jullie in relaties zeg?
dat zou ik echt niet kunnenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:59 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel een open relatie haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |