jij snap nog zoveel niet jochiequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
ik snap gewoon heel het principe niet volgens mij
Zo moeilijk is het niet, je mag naast je vriendin, ook met andere vrouwen, flirten, daten, seksen. En je vriendin mag dit ook met andere mannenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
I know nothing jon snowquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij snap nog zoveel niet jochie
ik ook niet hoor
Maar waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, je mag naast je vriendin, ook met andere vrouwen, flirten, daten, seksen. En je vriendin mag dit ook met andere mannen
het is zo simpelquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Je spreekt met je partner af wat je wel/niet mag doen en waar wel/niet, en vervolgens doe je het.
Hahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, als we dat dan elke keer zouden moeten doen komen we nergens anders meer aan toe
Praktisch gezien klopt dat. Het gaat ook om vertrouwen, elkaar los durven laten en wat gunnen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Je spreekt met je partner af wat je wel/niet mag doen en waar wel/niet, en vervolgens doe je het.
Maar het lijkt mij dat je het nooit leuk vind om te weten dat je vriend/vriendin iemand anders neuktquote:
Omdat je dat wil, heel simpel, je hebt die behoefte en daar kan je tegen of nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
I know nothing jon snow
[..]
Maar waarom zou je dat willen?
Suczevenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff een kassie in elkaar zetten, tot zo
Je kan afspreken dat je elkaar niet verteld dat je gaat batsen met een ander. En anders moet je er niet aan beginnen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij dat je het nooit leuk vind om te weten dat je vriend/vriendin iemand anders neukt
Ik vind het fijn als zij geniet. Ze komt toch wel weer terug naar mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij dat je het nooit leuk vind om te weten dat je vriend/vriendin iemand anders neukt
Succesquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff een kassie in elkaar zetten, tot zo
Maar je vind het niet vervelend?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als zij geniet. Ze komt toch wel weer terug naar mij
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
Bij een open relatie scheidt je seks en liefde.
Nee helemaal niet. Wij praten er regelmatig over, mochten er gevoelens bij komen die te ver gaan dan zijn er wel open over. Daar zijn we samen sterk genoeg voor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar je vind het niet vervelend?En stel dat ze gevoelens voor die ander gaat krijgen?
OMG dit meen je nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er gaat een wereld voor mij open![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Er zijn meer mensen die onder een steen levenquote:
ok, knap als je dat kanquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Wij praten er regelmatig over, mochten er gevoelens bij komen die te ver gaan dan zijn er wel open over. Daar zijn we samen sterk genoeg voor.
quote:
ben ik dan zo ouderwets?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |