Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
ik ben nu mijn schrik aan het verdrinken met een biertje jaquote:
Ze zei van de week opeens dat we soms wel een getrouwd stel lijkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en ? Best leuk zo op zijn tijd
Ja roy... jij ook
Zal je nieuwe liefde met rust laten hoor..quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben nu mijn schrik aan het verdrinken met een biertje ja
Geen seks, altijd ruzie maken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zei van de week opeens dat we soms wel een getrouwd stel lijken
braafquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zal je nieuwe liefde met rust laten hoor..
Ja dat zou ik best kut vinden. Zo werkt het ook niet hahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar bij een open relatie, je zou het niet kut vinden als je 'vriend/vriendin' volle bak loopt te knallen met iemand anders terwijl jij met het eten op staat?
hoe werkt het danquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja dat zou ik best kut vinden. Zo werkt het ook niet haha
huh whut?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar bij een open relatie, je zou het niet kut vinden als je 'vriend/vriendin' volle bak loopt te knallen met iemand anders terwijl jij met het eten op staat?
'quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat is toch bij een open relatie, dat je met andere mensen mag seksen?quote:
Lijkt me dat iedereen dat kut vind toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'
Nee, want open relatie.
Als je het kut vind heb/neem je geen open relatie.
En daarna goedmaakseks?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar we zijn erg goed in kibbelen ja
Nou niet in het echtelijk bed in ieder geval. Daten doen we buiten de deur.quote:
Wat heeft dit met een openrelatie te maken heeft?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen dat kut vind toch?zoen je met iemand die net daarvoor ene andere gast heeft gepijpt
![]()
Nee, want dan waren er geen mensen met een open relatiequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen dat kut vind toch?zoen je met iemand die net daarvoor ene andere gast heeft gepijpt
![]()
gebruik dan gewoon die woorden ipv hipster te ouwehoerenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is toch bij een open relatie, dat je met andere mensen mag seksen?
Dat ligt er ook aan wat je afspreektquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:05 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nou niet in het echtelijk bed in ieder geval. Daten doen we buiten de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |